مینی ویدئو پروژکتور یکی دیگر از محصولات نسل جدید دستگاه های پروژکتور است که با پیشرفت فناوری توانسته اند این نوع دستگاه ها را تولید نموده و در اختیار کاربران قرار دهند. امروزه بیش از گذشته کاربرد دستگاه های دیتا پروژکتور افزایش یافته است چون تنوع مدل های این دستگاه افزایش یافته است. همچنین قیمت  مینی ویدئو پروژکتور نسبت به نسخه های قدیمی کاهش یافته است. به عبارتی امکان خرید مینی ویدئو پروژکتور ارزان در سرتاسر کشور فراهم است. کاربرد گستردۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور به دلیل نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ است و به عنوان تلویزیون سیار از این دستگاه استفاده می کنند. در ادامۀ مقاله بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد. 

با توجه به استقبال فراوان محیط های آموزشی، سازمان های دولتی و خصوص و غیره، فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان سازندۀ دستگاه های پروژکتور، توانسته با پیشرفت تکنولوژی، نسخه های جدید ویدئو پروژکتور را در مدل و قیمت های متفاوت تولید نموده و به بازار عرضه کند.

فروش مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی

استقبال از فروش مینی ویدئو پروژکتور، به دلیل پشتیبانی از سیستم عامل اندروید این دستگاه است. به عبارتی، اکثر دستگاه های دیجیتالی هوشمند مجهز به این سیستم عامل هستند و دارای محیط کاربری ساده می باشند و امکان تنظیمات و بررسی قسمت های مختلف پروژکتور را فراهم می سازد. همچنین امکان دسترسی به قابلیت های دستگاه و تنظیمات نور و سایز تصویر را برای کاربر تسهیل می کند.

دستگاه مینی ویدئو پروژکتور پرتابل به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک، امکان حمل و نقل دستگاه را راحت می کند و بدین وسیله می توان به سهولت ویدئو پروژکتور را به وسیلۀ کیف جابجا نمود. نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور، قابلیت نمایش تصاویر HD را دارند. البته برخی از مدل های این دستگاه، توانایی نمایش تصاویر 3D را نیز دارند. در این صورت افرادی که علاقه مند به نمایش تصاویر سه بعدی هستند، می توانید انتخاب مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت پخش سه بعدی را با قیمت مناسب خریداری کنید و بدین وسیله از تماشای تصویر با کیفیت لذت ببرید.

برای سفارش مینی ویدئو پروژکتور به صورت غیر حضوری می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید. این مجموعه به دلیل مدیریت عالی، توانسته به منظور رفاه حال مشتریان، امکان خرید اینترنتی انواع ویدئو پروژکتور را برای مشتریان فراهم نموده است.

خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

در حال حاضر افرادی که قصد تهیۀ دستگاه های پروژکتور را دارند، تلاش می کنند که خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار را انتخاب کنند چون امکان اتصال بدون سیم را به دیگر دستگاه های دیجیتالی فراهم می کند. در این صورت دغدغۀ محل قرارگیری دستگاه ویدئو پروژکتور را نخواهید داشت. چرا که اکثر دستگاه های دیجیتال چون لپ تاب، موبایل، لپ تاب، دوربین های فیلمبرداری نسل جدید، دستگاه های مدیا پلیر و ایکس باکس و ... قابلیت اتصال بدون کابل را دارند.

در این صورت در محیط های آموزشی می توانید برای اتصال لپ تاب به مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی، از قابلیت وای فای استفاده کنید و محل نصب پروژکتور را هر جایی انتخاب کنید.

قیمت  فروش ویدئو پروژکتور به فاکتورهای مهمی چون قابلیت های دستگاه، ابعاد و وزن دستگاه بستگی دارد. در نتیجه امکان خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار ارزان و سبک برای مشتریان میسر است. افرادی که قصد تهیۀ پروژکتور دارند، باید ابعاد فضای اتاق، سطح روشنایی محیط، میزان فاصلی دستگاه پروژکتور با صفحۀ نمایشگر و همچنین نوع دستگاه منبع دیجیتالی و قابلیت اتصال کابلی و یا از راه دور را در نظر داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب و خرید بهترین و کاربردی ترین ویدئو پروژکتور می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی نیزار کالا تماس بگیرید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()