مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 از دیگر محصولات دستگاه ویدئو پروژکتور نیزار کالا محسوب می شود. در این متن قصد داریم اشاره ای به مشخصات کلی این دستگاه پروژکتور جیبی داشته باشیم. در این صورت، اگر قصد خرید دستگاه مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 را داشتید، بتوانید به سهولت مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور را انتخاب کنید. کاربرد گستردۀ دیتا پروژکتور، به منظور نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای مخاطبان است. با توجه به هزینۀ بالای خرید تلویزیون یا LCD برای هر کدام از کلاس های درسی، خرید دستگاه ویدئو پروژکتور بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر آنکه ابعاد صفحۀ نمایشگر پروژکتور نسبت به تلویزیون بسیار بزرگ است و این مسئله موجب محبوبیت این دستگاه در سرتاسر جهان می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، یکی از اولین مجموعه های معتبر در عرصۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد. با توجه به استقبال فراوان مجموعه های مختلف، برای تهیۀ دستگاه پروژکتور، این مجموعه توانسته موفق به ساخت و فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 شود.

ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور مدل T55

از مشخصات فنی و تصویری دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T55 می توان به ابعاد 78*78*140 و وزن حدود نیم کیلو اشاره نمود. مجهز به لنز LED با قابلیت زوم و همچنین لامپ LED OSRAM با طول عمر 30 هزار ساعت در حالت عادی و ECO می باشد و از جمله دستگاه های ویدئو پروژکتور با کیفیت و با دوام محسوب می شود.

دستگاه مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 دارای قابلیت وضوح تصویر 854*480  رزولوشن با کنتراست یک به 2500 است که امکان نمایش تصاویر را به نسبت 16 به 9 و یا 16 به 10 را دارد. میزان شدت روشنایی این نوع دستگاه ویدئو پروژکتور برابر با 2800 انسل لومنز است که توانایی پخش کلیۀ داده های تصویری دیجیتال را به غیر از تصاویر سه بعدی امکان پذیر می سازد. سایز نمایشگر این نوع دستگاه ویدئو پروژکتور 30 الی 150 اینچ است و قابلیت پخش تصاویر را تا فاصلۀ 0.2 الی 4.5 متر دارد. با این تفاسیر، متناسب با موقعیت مکانی که قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید، باید مناسب ترین مدل دستگاه پروژکتور را خریداری کنید.

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T55

استقبال از فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار مدل T55، داشتن قابلیت WiFi است که امکان اتصال بدون کابل دستگاه ها را به یکدیگر امکان پذیر می سازد. در واقع نسل جدید دستگاه های دیجیتالی است که فضای کمتری را اشغال می کنند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید نسل جدید دستگاه های دیجیتالی هستند، می توانند از مزایای این نوع دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده نمایند.

اگر قصد خرید نسخه هاث جدید دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته افزایش یافته است چون قیمت ویدئو پروژکتور در سال های اخیر کاهش داشته است. در نتیجه موجب شده تا افراد زیادی بتوانند از مزایای دستگاه های پروژکتور به عنوان تلویزیون سیار استفاده نمایند. با خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 می توانید در محیط های مختلف، داده های دیجیتالی را به مخاطبان نشان دهند. به عنوان مثال خیلی از افراد علاقه مند به ایجاد سینمای خانگی در میهمانی های خود هستند، از این رو با خرید پروژکتور، می توانند این محیط را بوجود آورند. در نتیجه افرادی که قصد مشاهدۀ فیلم و سریال و یا بازی گروهی دارند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده نموده و پاسخگوی نیاز حضار در دورهمی باشند.  

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان یکی از بزرگ ترین سازندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور، توانسته فعالیت خود را در تهران آغاز کند و با افزایش محصولات فروشگاه، امکان خرید آنلاین مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 و دیگر محصولات فروشگاه را برای مشتریان فراهم سازد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()