مینی ویدئو پروژکتور مدل T52 از دیگر دستگاه های ویدئو پروژکتور قابل حمل نیزار کالا محسوب می شود که دارای وزنی معادل نیم کیلو یا 500 گرم و ابعاد 173*173*40 میلی متر است. این نوع دستگاه پروژکتور را می توان بر روی زمین، دیوار و همچنین سقف قرار داد و متناسب با موقعیت های مختلف می تواند بهترین راهکار را برای قرار دادن پروژکتور انتخاب نمود تا دسترسی راحتی به آن وجود داشته باشند. استقبال از فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T52 به دلیل طول عمر بالای 30 هزار ساعت و استفاده از  لامپ و لنز LED است و اینکه قابلیت زوم از راه دور را دارد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا سازندۀ بزرگ دستگاه ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف چون دستگاه مینی ویدئو پروژکتور مدل T52 و غیره می باشد. در نتیجه افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور دارند، می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه نیزار کالا مراجعه کنید.

مشخصات تصویری و نمایشگر مینی ویدئو پروژکتور T52

در ادامۀ مقاله قصد داریم به معرفی مشخصات تصویری و نمایشگر دستگاه مینی ویدئو پروژکتور پرتابل مدل T52 اشاره کنیم. این دستگاه قابلیت پخش تصویر HD را با وضوح تصویر WVGA 960*540کنتراست یک به ده هزار، شدت روشنایی 3500 انسل لومنز و رزولوشن نمایشگر 960*540 می باشد. این نوع ویدئو پروژکتور قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را ندارد ولی به طور کلی نمایش دهندۀ داده های اسناد و فایل صدا و فیلم می باشد. سایز نمایشگر این نوع پروژکتور 30 الی 300 اینچ است و امکان پخش نمایش را بر روی پردۀ نمایش به فاصلۀ 1 الی 6 متر میسر می سازد. از دیگر ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور T52 می توان به قابلیت تصحیح زاویه تصویر اشاره نمود و قادر به نمایش تصاویر به نسبت 1.2 : 1 است. پشتیبانی از پورت های ورودی و خروجی کلیۀ اتصالات دستگاه های آنالوگ و دیجیتال چون خروجی S-Video، HDMI, AUDIO,VGA, USB, WIFI، ورودی میکروفن و همچنین بلندگو است. میزان مصرف برق مینی ویدئو پروژکتور مدل T52 برابر با 25 وات است و از جمله دستگاه های کم مصرف پروژکتور محسوب می شود. آداپتور، ریموت کنترل، کابل AV و سه پایه از جمله اقلام مهمی هستند که همراه دستگاه پروژکتور به مشتری تحویل داده می شوند.

خوشبختانه بیش از گذشته شاهد کاربرد دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور در سطح کشور می باشد. چرا که در ایران نیز برخی از مجموعه های معتبر در حوزۀ طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور فعالیت می کنند که در نتیجۀ آن، توانسته اند باعث کاهش قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور در سطح کشور گردند. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان سازندۀ مینی ویدئو پروژکتور مدل T52 در تهران فعالیت مجموعۀ خود را آغاز نموده و تا به امروزه توانسته با پیشرفت تکنولوژی، بر تنوع محصولات مجموعۀ خود بیفزاید.

اگر قصد سفارش خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T52 نیزا کالا را دارید، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

فروش فوق العاده ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان

با توجه به استقبال فراوانی که از محصولات فروشگاه نیزار کالا شده است، این مجموعه توانسته در لیست پیشنهادات شگفت انگیز، فروش فوق العاده مینی ویدئو پروژکتور مدل T52 را با قیمت ارزان و همراه با گارانتی عرضه کند. در نتیجه افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار دارند، می توانند به بهترین قیمت، دستگاه پروژکتور مورد نیاز خود را خریداری کنند. چرا که این نوع دستگاه ها قابلیت اتصال بی سیم به دیگر دستگاه ها را دارند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا بر حسب نیاز بازار، توانسته امکان خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T52 ارزان را به صورت اینترنتی و آنلاین فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی نیزار کالا مراجعه کنید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()