ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های مهم در حوزۀ آموزش است. به طور کلی هدف از ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور، ایجاد بستری مناسب برای پخش تصاویر در سایز بزرگ است. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری ساخت دستگاه های الکترونیکی، توانسته اند نسخه های جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور را با فناوری مدرن طراحی و تولید نمایند. در این صورت توانستند حجم دستگاه های پروژکتور را کاهش دهند که در نتیجۀ آن وزن دستگاه نیز کاهش یافته است. در ادامۀ مقاله به تکنولوژی رایج ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور می پردازیم، با ما همراه باشید. همچنین اشاره ای به نکات مهم خرید بهترین ویدئو پروژکتور خواهیم داشت.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان سازندۀ موفق و عرضه کنندۀ دستگاه های پیشرفتۀ مالتی مدیا پروژکتور، توانسته در تهران فعالیت خود را راه اندازی کند. موفق به ساخت انواع پروژکتور با وضوح تصویر بالا شود.

خرید بهترین ویدئو پروژکتور

به طور کلی ساخت مالتی مدیا پروژکتور در دو دسته بندی کلی صورت می گیرد که می توان به فناوری ساخت ویدئو پروژکتور با تکنولوژی DLP و ویدئو پروژکتور با تکنولوژی LCD اشاره نمود. هر کدام از این دستگاه ها دارای یک سری ویژگی های اختصاصی هستند که باعث تمایز قابل توجه این دستگاه ها شده است.

تکنولوژی ساخت ویدئو پروژکتور LCD بر اساس صفحۀ نمایشگر کریستال مایع صورت گرفته است. در واقع فناوری این دستگاه به نحوی است که نور پس از خروج از منبع نور چون لامپ LED، به کمک منشورهای تعبیه شده در داخل دستگاه، به سه طیف رنگی اصلی تجزیه می شود و به صورت مجزا بر روی صفحۀ شیشه ای LCD نمایش داده می شود. به عبارتی زمانی که نور از صفحات LCD عبور می کند، هنگام باز و بسته شده پیکسل ها، امکان تغییر فرکانس نور را مهیا می کند. در انتها نیز رنگ های تولید شدۀ مجزا به واسطۀ یک منشور دیگر یکی می شود و پرتو به لنز ویدئو پروژکتور منتقل می شود.

از مزایای ویدئو پروژکتور با فناوری LCD می توان به افزایش دقت رنگ ها و درخشندگی تصاویر اشاره نمود. به عبارتی موجب نمایش تصاویر با رزولوشن بالا و روشن تر می شود و جزئیات تصویر را بیشتر نشان می دهد. همچنین سطح روشنایی لامپ تصاویر از شفافیت بالا برخوردار است.

در عین حال نیز دارای یک سری معایب است که می توان به کنتراست کمتر نسبت به فناوری پروژکتور DLP اشاره کرد. همچنین به دلیل استفاده از قطعات الکترونیکی زیاد، هزینۀ تعمیرات این دستگاه ها افزایش می یابد ولی به طور کلی قابلیت پخش تصاویر را با کیفیت بالا امکاان پذیر می سازد.

فروشگاه نیزار کالا یکی از سازندگان مطرح در حوزۀ ساخت دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور است که توانسته امکان خرید ویدئو پروژکتور ارزان را برای مشتریان فراهم سازد.

طراحی ویدئو پروژکتور با تکنولوژی DLP به کمک تراشه یا همان میکرو چیپ DMD پیاده سازی می شود. در واقع فناوری نمایش تصویر توسط این دستگاه، به واسطۀ پردازش دیجیتال نور صورت می گیرد. تراشه هایی که در ساخت این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته می شود، مجهز به میلیون ها آینه ریز است که دارای حرکات جزئی هستند که حالت خاموش و روشن کردن را ایجاد می کند و در انتها نور حاصل از منبع نور به چرخۀ رنگ تابانده می شود و در انتها، طیف های مختلف رنگ به تراشۀ DMD ارسال می شود. بدین وسیله پیکسل های نوری و رنگی را به واسطۀ آینه ها تولید می کند.

به کلی قیمت  خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی به نوع تکنولوژی، ابعاد، وزن و قابلیت های دستگاه بستگی دارد.

جهت سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()