ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که کاربرد گسترده ای در محیط های آموزشی و محل برگزاری جلسه های همایش ها و دوره های آموزشی و سمینار دارد. البته با گذشت زمان، سطح کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور گسترش یافته است. در نتیجه نمی توان برای استفاده از این دستگاه، محدودیت قائل بود چون فناوری ساخت نسخه های جدید دستگاه های دیتا پروژکتور توسعه یافته است و امکان استفادۀ این دستگاه را در موقعیت های مکانی مختلف میسر ساخته است. البته در نظر گرفتن ابعاد اتاق و همچنین سطح روشنایی محیط در جایگاه خود، حائز اهمیت است. در ادامۀ مبحث قصد داریم، بیشتر به مشخصات کلی این دستگاه اشاره داشته باشیم، تا به واسطۀ آن بتوانید تجربۀ بهترین خرید ویدئو پروژکتور را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، یکی از سازنده های اصلی و عرضه کنندۀ دستگاه های پرجکشن در تهران و شهرستان ها است. در نتیجه افرادی که قصد خرید دستگاه پروژکتور دارند، می توانند با بهترین قیمت، مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور را خریداری کنند.

فروش مینی ویدئو پروژکتور با فناوری پیشرفته

در حال حاضر شاهد فروش مینی ویدئو پروژکتور با فناوری پیشرفته در مدل های مختلف هستیم. ویدئو پروژکتور وای فای دار، ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور قابل حمل و ... از دسته بندی های مختلف دستگاه های پروژکتور محسوب می شوند. در همین راستا، افرادی که تمایل به انتخاب و خرید این دستگاه دارند، پس از بررسی دقیق مشخصات کلی دستگاه، مناسب ترین ویدئو پروژکتور را انتخاب می کنند.

ویدئو پروژکتور با فناوری LCD به دلیل برخورداری از صفحۀ نمایشگر کریستال مایع، قادر به نمایش تصاویر با درخشندگی بالا و تفکیک پذیری طیف رنگی تصویر است. بدین وسیله باعث پخش تصویر با رزولوشن با کیفیت عالی می باشد. در این صورت افرادی که کیفیت بالای تصویر را ملاک انتخاب دستگاه پروژکتور قرار می دهند، می توانند پس از بررسی دقیق مشخصات فنی مرتبط با تصویر و نمایشگر، مناسب ترین دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ویدئو پروژکتور اندرویدی و وای فای دار

با توجه به استقبال فراوان از دستگاه های دیجیتالی و الکترونیکی که مجهز به قابلیت WiFi هستند، موجب شده تا این فناوری در ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور نیز افزوده شود. امروزه تمامی گوشی های هوشمند مجهز به فناوری وای فای هستند. بدین وسیله امکان اتصال بدون کابل را به دستگاه های مودم و دیگر دستگاه های دیجیتالی را میسر می سازد. در همین راستا، با ارتقاء فناوری ساخت دستگاه های پروژکتور، توانسته اند انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار را ساخته و در دسترس مخاطبان قرار دهند.

مجموعه های مختلف در صورت تمایل به خرید دستگاه پروژکتور، می توانند پس از بررسی اجمالی و مقایسۀ محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار ارزان را به همراه ضمانت نامه یا همان گارانتی خریداری کنید.

توجه به قابلیت های دستگاه حائز اهمیت است چون ارتباط مستقیم با سطح کیفیت رزولوشن تصویر و همچنین قیمت فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی  دارد. طول عمر لامپ، نوع فناوری عملکرد دستگاه، سطح کنتراست تصویر، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، تصاویر فول اچ دی، میزان رزولوشن و نوع پورت های ورودی و خروجی، دارا بودن پورد ورودی شبکه، پورت HDMI، ورودی میکروفن، بلندگو، توان باتری مصرفی دستگاه و ... از جمله عوامل مهم و تأثیرگذار بر روی قیمت ویدئو پروژکتور است.

کاربرد این دستگاه در برخی از مشاغل قابل شهود است. شرکت هایی که دارای بخش بازاریابی و یا اتاق فکر و ایده پردازی هستند، برای نمایش فایل های تصویری، از مزایای دستگاه های ویدئو پروژکتور پرتابل استفاده می کنند. چرا که قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ را دارند. علاوه بر آنکه امکان جابجایی این دستگاه بسیار راحت است.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان سازنده و عرضه کنندۀ مستقیم انواع ویدئو پروژکتور است و همواره آمادۀ پاسخگوی به نیاز شما مشتریان می باشند.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()