ویدئو پروژکتور از دستگاه های پیشرفتۀ دیجیتالی است، که در حال حاضر توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ ایجاد کند. به همین علت از گذشته تا به امروز شاهد رشد صنعت تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور در سرتاسر جهان می باشیم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه های دیجیتالی، توانسته اند نسبت به گذشته، ابعاد دستگاه را کاهش دهند و بر قابلیت های پیشرفتۀ دستگاه بیفزایند. مینی  ویدئو پروژکتور حاصل این فناوری پیشرفته است که باعث کاهش ابعاد دستگاه شده است و امکان جابجایی دستگاه را نسبت به نسخه های قدیمی راحت تر کرده است.

اگر قصد خرید نسخه های جدید ویدئو پروژکتور را دارید، می توانید فروشگاه اینترنتی نیزار کالا را ملاحظه نمائید. نیزار کالا به عنوان یکی از اولین سازندگان دستگاه های پروجکشن، فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است و طی سال ها فعالیت مداوم، توانسته موفق به ساخت و عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور قابل حمل شود.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی

چند سال اخیر فروش ویدئو پروژکتور جیبی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است چون از نظر ابعاد، در سایز کوچک ساخته شده اند و جزء دستگاه های ویدئو پروژکتور سبک و قابل حمل محسوب می شوند. بدین ترتیب اساتیدی که طی روز نیاز به تدریس در مکان های مختلف دارند، می توانند از مزایای به همراه داشتن مینی ویدئو پروژکتور استفاده نمایند چون جابحایی این دستگاه راحت است. در نتیجه فرد تحت فشار بار اضافی بیش از اندازه و غیر قابل تحمل نخواهند بود.

همچنین افرادی که قصد اجرای دورهمی های خانوادگی خاص و خاطره انگیز دارند، می توانند از ویژگی های ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار، برای نمایش فیلم و سریال، پخش ویدئوهای خانوادگی و بازی با دستگاه های پلی استیشن استفاده نمایند. همچنین امکان استفاده از دستگاه پروجکشن در مسافرت و محیط های باز نیز میسر است که البته میزان روشنایی پیرامون دستگاه و صفحۀ نمایشگر حائز اهمیت است.

تفاوت قابل توجه دستگاه های ویدئو پروژکتور به مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. علاوه بر آنکه عامل اصلی برای قیمت ویدئو پروژکتور محسوب می شوند. بنابراین پیش از خرید ویدئو پروژکتور، بررسی دقیق ویژگی های فنی دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است نقش مستقیم بر روی میزان کیفیت پخش تصاویر و همچنین نحوۀ تنظیمات صحیح دستگاه خواهد داشت.

بیش از گذشته در انتخاب پروژجکشن توجه می شود چون یک سری تفاوت های جزئی میان دستگاه های ویدئو پروژکتور وجود دارد که عدم توجه به این موارد می تواند، تمام خواستۀ شما را برآورده نکند.

در نتیجه پیش از خرید حضوری و یا غیر حضوری، می توانید به طور دقیق مشخصات فنی دستگاه های موجود در فروشگاه اینترنتی نیزار کالا را مشاهده نمائید. پس از بررسی دقیق ویژگی های آنها و قیمت، امکان خرید مینی ویدئو پروژکتور ارزان و کیفیت عالی برای شما علاقه مندان خرید این دستگاه مهیا است.

موارد مهم تعیین قیمت ویدئو پروژکتور

مشخصات کلی دستگاه که مرتبط با سایز و وزن بدنه، قابلیت های دستگاه، پشتیبانی از فناوری اتصال بدون کابل یا همان WiFi، میزان رزولوشن تصویر و نمایشگر، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی، میزان تصحیح زاویۀ تصویر، نوع پورت های ورودی و خروجی که دستگاه مجهز به آنهاست، نقش تعیین کننده ای بر روی قیمت ویدئو پروژکتور دارد. در نتیجه افرادی که قصد خرید دیتا پروژکتور را دارند، می توانند با بهترین قیمت و کیفیت عالی، این دستگاه را سفارش دهند. با توجه به عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور، خریداران، راحت تر می توانند مناسب ترین مدل دستگاه را متناسب با بودجۀ در نظر گرفته شده و همچنین کاربرد خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار مناسب می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مشورت کنید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()