اهمیت دستگاه سلفون کش:

در واقع سلفون کشی یعنی قرار دادن یک فیلم نازک پلاستیکی یا نایلونی روی بسته بندی که مانع از نفوذ هرگونه رطوبت آب و غیره به داخل آن می گردد.  دستگاه سلفون کش اساساً برای بسته بندی های مهم و مهر و موم شده مورد استفاده واقع می شود. فیلم های نایلونی بسیار انعطاف پذیر درون این دستگاه قرار می گیرند. نحوه ی عملکرد این دستگاه به گونه ای است که این فیلم را دور تا دور بسته محکم می پیچد و از انعطاف پذیری نایلون استفاده می‌ کند تا میزان کم تری دور آن قرار گرفته و این میزان کشیده شود. بعد از این که دور تا دور این بسته پیچیده شد از دو قسمت بسته شده و تمام منافذ نفوذ به بسته مسدود خواهد شد. باید بدانید که فیلم های مورد استفاده در این دستگاه تنها از جنس لاستیک و پلاستیک نیست. بلکه در برخی موارد دیده می شود که فیلم های کاغذی نیز مورد استفاده این دستگاه قرار می گیرند از جمله جنس هایی که برای تولید فیلم دستگاه سلفون کش استفاده می‌ شود به نام های کاغذ، سلفون، پلی پروپیلن، حتی پلی اتیلن و غیره می باشد. بسته بندی کردن و سلفون کشی کردن آن ها علاوه بر افزایش کیفیت بسته بندی باعث زیبا شدن ظاهر بسته ها نیز می گردد. در واقع شما با این نوع بسته بندی می توانید خیال آسوده تری داشته باشید زیرا به هیچ عنوان عوامل خارجی نمی توانند به داخل بسته شما نفوذ کنند و به آن آسیب برسانند. این دستگاه تا حدی کاربردی است که این روزها بیش تر بسته بندی ها را توسط آن انجام می دهند. در  واقع می ‌توان در تعریفی ساده این دستگاه را به وسیله ای شرح داد که انواعی از محصولات از جمله مواد غذایی را با سلفون بسته بندی نموده و از نفوذ عوامل خارجی به داخل بسته جلوگیری می نماید.

کاربرد دستگاه سلفون کش:

 در صنایع بسته بندی محصولات و وسیله های زیادی وجود دارد که بتوانند یک محصول را به خوبی بسته بندی کنند اما از نظر کیفیت و کارایی دستگاه سلفون کش حرف اول را می ‌زند. با توجه به انواع این دستگاه شما می توانید قیمت های مختلفی را در بازار مشاهده کنیم. قیمت ، جنس و کیفیت این دستگاه ها با یکدیگر کاملاً متفاوت می باشد. برخی از افراد به جای استفاده از واژه دستگاه سلفون کش به آن دستگاه سلفون پیچ یا استرچ کش می گویند. به صورت عامیانه افراد زیادی از این نام ها استفاده می کنند که همگی به یک دستگاه اشاره دارند. سلفون در واقع فیلمی نایلونی و کشسان است که به طور عمده مورد استفاده برای این دستگاه واقع می شود. برای اطلاع از فروش دستگاه بسته بندی به سایت مراجعه کنید. 

به طور کلی ما می ‌توانیم در بازار دو نوع یا دو مدل از این وسیله را مشاهده کنیم که به نام های دستگاه سلفون پیچ دستی و دستگاه سلفون پیچ اتوماتیک معروف هستند. یکی از مدل های  دستگاه مدل خانگی آن می باشد که عملکردی به صورت دستی و غیر اتوماتیک دارد. شما می توانید با استفاده از این مدل انواعی از مواد غذایی رو برای قرار دادن در یخچال یا فریزر و حمل کردن آن با خود به محل کار، مدرسه، مسافرت و غیره بسته بندی نمایید. جالب است بدانید که حتی می توان از این دستگاه برای کسب و کار های کوچک خانگی نیز استفاده نمود. انواعی از مواد غذایی نظیر انواعی از سبزی های خرد شده برای غذا های مختلف، سالاد ها، دسر ها، کیک‌ ها و شیرینی‌ ها، آجیل ها و غیره توسط این وسیله می توانند بسته بندی شوند و دارای طول عمر طولانی تری باشند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()