عموما هر وسیله‌ای دارای ویژگی های خاص خود می باشد که تنها مختص به آن وسیله و آن برند است. در مورد انواع مختلف سبزی خردکن نیز همین جریان صدق می‌کند و انواع مختلف سبزی خردکن دارای ویژگی‌ها، معیارها و مشخصات خاص خود می باشند در ادامه سعی داریم در مورد ویژگی‌های مهم سبزی خرد کن سبزیران که سبب شده این سبزی خردکن در مقایسه با سبزی خردکن های برندهای دیگر بسیار پر فروش باشد و در بازارهای داخلی و خارجی بسیار مورد توجه واقع گیرد بپردازیم:

نشان استاندارد: یکی از ویژگی های مهمی که در تمام تولیدات کمپانی سبز ایران وجود دارد نشان استاندارد آن بر روی محصولات می باشد. در واقع وقتی محصولی دارای نشان استاندارد باشد این پیام را برای مشتری خود دارد که تمام قطعات این دستگاه به خوبی به یکدیگر متصل شدند. این دستگاه دارای قفل ایمنی برای جلوگیری از خطر برای کودکان می باشد. این کد استاندارد ده رقمی که بر روی سبزی خردکن سبز ایران وجود دارد دلیل بر کیفیت آن می باشد. البته امروزه در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی نیز بسیاری از تجهیزات و یا وسایل برقی دیده می شود که دارای کد استاندارد تقلبی می باشند. کمپانی‌های که مطرح نیستند و دارای تاییدیه نمی‌باشند با ثبت این کدهای استاندارد تقلبی برای محصولات خود سعی دارند که تولید محصولات خود را بالا ببرند.

گواهینامه کنترل کیفیت و ایزو: زمانی که محصول دارای گواهینامه کنترل کیفیت باشد به این معناست زمانی که این محصول از خط تولید رد شده قبل از این که بسته بندی شود از لحاظ کیفیت و کارایی کنترل شده و بعدا مورد بسته بندی قرار گرفته است. نماد ایزو نیز که بر روی بسیاری از محصولات از جمله محصولات کمپانی سبز ایران وجود دارد نماد اعتبار کمپانی تولید کننده و اعتبار خدمات پس از فروش این شرکت می باشد. در واقع برند سبز ایران و تولید محصولاتی از جمله سبزی خردکن سبز ایران که دارای گواهینامه کنترل کیفیت و ایزو هستند این پیام را برای مشتریان خود دارند که محصولات این شرکت از اعتبار کافی برخوردار هستند و این شرکت برای مشتریان خود خدمات پس از فروش و گارانتی را در نظر گرفته است.

بررسی ویژگی های سبزی خردکن سبز ایران:

در این مقاله از فروشگاه تجهیزات سعی داریم به معرفی دستگاهی به نام سبزی خردکن سبز ایران بپردازیم. در فرهنگ ایرانی استفاده از انواع مختلف سبزی در غذاهای مختلف تاریخچه ای دیرینه دارد. در زمانهای قدیم برای استفاده از سبزی در مواد غذایی به صورت سنتی با چاقو ساطوری می‌کردند. در حین انجام این کار ممکن بود حوادثی به وجود آید. از جمله این حوادث می‌توان به بریدن دست کاربر اشاره نمود. امروزه دستگاه های به نام سبزی خردکن تولید شده است که سبب می شود انواع مختلف سبزی به صورت یک دست بدون دخالت دست ها ساطوری می شود. شرکت سبز ایران نیز با تولید سبزی خردکن سبز ایران توانسته بازار را به سمت خود سوق دهد. برای خرید سبزی خرد کن به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از سبزی خرد کن ضمن اینکه سبب کاهش وقت تلف شده می باشد بلکه میزان خطر را نیز بسیار کاهش می دهد. امروز بسیاری از بانوان  علاقه خاصی به خرید این دستگاه برای استفاده خانواده دارند. نظر بسیاری از خانواده ‌ها برای خرید دستگاه سبزی خردکن تولید سبزی‌ های تازه و کاملا بهداشتی برای استفاده در غذاهای مختلف می باشد. مدل های مختلف سبزی خردکن در مدلهای مختلف در بازار موجود می باشد و کاربران می ‌توانند با توجه به نیاز خود دستگاه مورد نظر را از فروشگاه تجهیزات خریداری کنند‌ همچنین جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ می باشد که برای شستشو این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که بعد از استفاده و شستشو زنگ نزند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 805
نمایش همه
علاقه مندی ها ()