این روزها شما می توانید دو نوع گاوصندوق خانگی را که به نام های دیجیتالی و رمزی هستند در بازار مشاهده کنید. مسلماً گاوصندوق های الکترونیکی هوشمندانه تر هستند و حتی برخی اوقات دیده می ‌شود که این گاوصندوق ها توسط اثر انگشت و رمز های پیچیده بازگشایی خواهند شد. بعد از این که یک گاوصندوق خانگی را خریداری نمودید باید تصمیم بگیرید که آن را در چه مکانی قرار دهید. به شما توصیه می کنیم که مکانی کاملا پنهان برای این وسیله در نظر بگیرید. بسیاری از انواع گاوصندوق های خانگی در بازار موجود هستند که دارای اندازه بسیار کوچکی می باشند تا حدی که شما می توانید آن را داخل دیوار قایم کنید. معمولاً بعد از پنهان ساختن این گاوصندوق ها درون دیوار یک قاب عکس یا تابلوی نقاشی روی آن قرار می گیرد تا سارقین از محل گاوصندوق غافل بمانند و آن را پیدا نکنند. اما این ترفند سال ‌های طولانی است که دیگر رنگی ندارد و سارقان به آن پی بردند. لذا بعد از ورود به خانه و ناامید شدن از پیدا کردن گاوصندوق، آن ها پشت تابلو ها و قاب ها را نگاه می کنند و می توانند به راحتی گاوصندوق را پیدا کنند. گاهی اوقات افراد ترفند های هوشمندانه تری برای پنهان کردن گاوصندوق ها استفاده می نمایند. برای مثال برخی از این ترفند ها پنهان کردن این گاوصندوق درون کمد لباس یا کمد دیواری می باش. به این صورت که افراد بعد از خروج از منزل درب کمد را نیز قفل کرده سپس خارج می‌ شوند. باز کردن قفل کمد و پیدا کردن گاوصندوق بسیار زمان بر است لذا دستگیر شدن سارقین توسط دزدگیر های هشداردهنده و پلیس راحت تر صورت می پذیرد. مطمئناً سارقین بعد از ورود به خانه به دنبال پیدا کردن اشیا گران قیمت با حجم کم هستند. به همین جهت پیدا کردن گاوصندوق می تواند برای آن ها بسیار خوشحال کننده باشد. لذا این وسیله را با خود برده و دیگر نیاز به حمل سایر وسایل منزل نیستند.

امنیت گاوصندوق خانگی خوب:

مسلماً اشیای گرانبهایی که در درون گاوصندوق وجود دارد به اندازه تمام وسایل آن خانه ارزش دارد. به طور کلی گاوصندوق های دیجیتالی این روزها بسیار مورد استفاده واقع می شوند. کاربری این گاوصندوق ها بسیار راحت تر بوده و از گاوصندوق های قدیمی که رمزی نام دارند بسیار با امنیت تر هستند. برای خرید گاوصندوق رمزی لمسی به سایت مراجعه کنید. 

 گاوصندوق های دیجیتالی خانگی رمز های مختلفی دارند که اثر انگشت یکی از آن ها می باشد. افراد سعی می‌ کنند که علاوه بر اثر انگشت از رمز دیگر نیز استفاده کنند. اگر بخواهیم ویژگی های یک گاوصندوق خانگی مناسب را برای شما بیان کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • این گاوصندوق باید ضد حریق و انفجار باشند. در زمان هایی که یک محیط دچار آتش سوزی می شود گاوصندوق نباید مقاومت خود را از دست داده و اشیا داخل آن از بین بروند. لذا مقاومت در برابر آتش از ویژگی ‌های بسیار مهم این گاوصندوق می باشد که امری حیاتی است.
  • متریال به کار رفته در تولید این وسیله می باشد. معمولاً باید از آلیاژ مقاوم در برابر ضربه و دیلم باشد.
  • بدنه گاوصندوق نباید با استفاده از دریل سوراخ شود.
  • بایستی این وسیله دارای سیستم های دیگری نظیر دزدگیر و آژیر باشد.
  • اگر جای مناسبی برای آن پیدا می کنید باید دارای اندازه کوچکی باشد که به راحتی در آن مکان قرار بگیرد.
  • از ترکیب رمز هایی نظیر پین و اثر انگشت برخوردار باشد و از همه مهم تر دارای کلید مخفی باشد.
  • قابل بازیابی رمز توسط صاحب خود باشد.
  • قبل از اینکه باتری آن تمام شود. حتماً آلارم های هشدار دهنده را به صدا در بیاورد که صاحب گاوصندوق خانگی متوجه تمام شدن باتری آن شود.

 

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()