در این مقاله سعی داریم به بررسی پول شمار برند مکث در تجهیزات کو بپردازیم. انواع مختلف پول شمار تولیدی کمپانی مکث دارای امتیازات ویژه برای کاربران خود می باشند. در ادامه سعی داریم به بررسی چند مدل از این دستگاه ارز شمار تولیدی کمپانی مکث بپردازیم:

پول شمار جعل یاب مکث:  این مدل دستگاه ارز شمار قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی را در حین شمارش پول توسط اشعه مادون قرمز دارد. از جمله دیگر ویژگی های مهم این مدل پول شمار قابلیت تشخیص دادن اسکناس‌های تا خورده و یا اسکناس های چسبیده به هم در حین شمارش می باشد. در این مدل دستگاه پول شمار نمایشگر دومی تعبیه شده که مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند. این مدل دستگاه ارز شمار قابلیت شمارش ۱۸۰۰ اسکناس در یک دقیقه را دارد. نمایشگر به کار رفته در این مدل ارز شمار از نوع ال ای دی می باشد.

پول شمار رومیزی مکث: این مدل دستگاه ارز شمار نیز قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی و یا تا خورده و به هم چسبیده را با استفاده از اشعه مادون قرمز دارد. در این مدل دستگاه پول شمار نمایشگر دوم وجود دارد که مشتریان می توانند از آن استفاده نمایند. از جمله مهمترین ویژگی های این دسته ارز شمار می توان به قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار دستگاه اشاره نمود. عموماً از این مدل دستگاه ارز شمار برای صرافی‌ها، بانک ها و .... استفاده می شود.

پول شمار هوشمند مکث: این مدل دستگاه ارزشمار توانایی تشخیص اسکناس های جعلی را در حین شمارش اسکناس دارد. نمایشگر دوم که در این مدل دستگاه ارز شمار تعبیه شده این امکان را برای کاربر فراهم می‌نماید که بتواند تعداد اسکناس‌های شمارش شده را مشاهده نماید. نمایشگر به کار رفته در این مدل ارز شمار هوشمند از نوع ال ای دی می باشد. این مدل ارز شمار خود دارای قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار بعد از استفاده از دستگاه می باشد. از نظر ظاهری این مدل ارز شمار تولیدی کمپانی مکث بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد.

بررسی پول شمار رومیزی در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم به بررسی پول شمار رومیزی در تجهیزات کو بپردازیم. امروزه انواع مختلف ارزش شمار در بسیاری از کمپانی های مختلف تولید می شود که صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید یکی از مدلهای آن داشته باشند. در ادامه سعی داریم به معرفی چند مورد پول شمار رومیزی بپردازیم:

پول شمار رومیزی سی تک: این مدل دستگاه ارز شمار در کشور ایران مونتاژ می‌شود. قطعات اصلی این دستگاه از کشور کره وارد می‌شود. از جمله ویژگی های مهم این دستگاه میتوان به قابلیت شمارش هزار اسکناس در دقیقه اشاره نمود. همچنین دستگاه عیب یاب خودکار می باشد. صفحه نمایشگر این دستگاه ارز شمار ال ای دی است. از نظر ظاهری این مدل دستگاه جزو دستگاههای مدرن ارزیابی می باشد. ارز شمار رومیزی سی تک قابلیت اتصال به نمایشگر دوم نیز دارد. مخزن ورودی این دستگاه از شمار۳۰۰ اسکناس می‌باشد و مخزن خروجی آن ۲۰۰ برگ اسکناس است. بری خرید پول شمار رومیزی به سایت مراجعه کنید. 

پول شمار پارا: این دستگاه ارز شمار دارای قابلیت تشخیص پول های جعلی از اسکناس اصلی میباشد. این قابلیت تشخیص توسط سنسورهای مخصوصی که در این دستگاه تعبیه شدن انجام می شود می‌توان این مدل دستگاه ارز شما را نیز به نمایشگر دوم متصل نمود. به طور کلی ارز شمار پارا هم در زمینه طراحی و هم در زمینه تولید کاملاً ایرانی می باشد. بدنه این مدل پول شمار پلاستیکی بوده که در برابر ضربه و یا صورت ارتفاع مقاوم است. همچنین این مدل دستگاه ارز شمار را می توان به کامپیوتر اتصال داد.

پول شمار سایان: این مدل دستگاه ارز شمار رومیزی نیز قابلیت تشخیص اسکناس های جعلی از اسکناس های اصلی در زمان شمارش اسکناس را دارد. پول شمار سایان کاملاً تولید کشور ایران می باشد و دارای ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برای صاحبان مشاغل است. این مدل دستگاه ارز شما را نیز می‌توان به نمایشگر دوم متصل کرد عموما استفاده از نمایشگر دوم برای مشاغلی بزرگ استفاده می شود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()