در این مقاله  سعی داریم به معرفی لیبل پرینتر های موجود در تجهیزات کو بپردازیم. امروزه انواع مختلف لیبل پرینتر های تولید شده در کمپانی های مختلف دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. در ادامه سعی داریم به معرفی و بررسی چند مدل از لیبل پرینتر های مطرح بپردازیم:

لیبل پرینتر بایامکس: این مدل دستگاه لیبل زن به روش حرارتی عملیات چاپ لیبل را انجام می دهد. از ویژگی های منحصر به فرد این مدل دستگاه لیبل زن می‌توان به قابلیت طراحی و چاپ کردن بارکد های موردنظر اشاره نمود. این مدل پرینتر بایامکس قابلیت تولید بارکد های تک بعدی را دارد. بایامکس یک کمپانی ایرانی میباشد که با تولید محصولات با کیفیت توانسته به رقابت با بسیاری از تولیدات خارجی در بازارهای ایرانی بپردازد. این دستگاه نیز خود دارای کاتر می باشد.

لیبل پرینتر رومیزی مدل BTP:  این مدل دستگاه پرینتر دارای ۶۴ مگابایت حافظه داخلی می باشد. عملیات چاپ در این دستگاه به صورت حرارتی انجام می‌شود. این مدل لیبل پرینتر در زمینه تولید بارکد و لیبل به صورت دو بعدی عمل می کند. منبع انرژی این دستگاه برق شهری می باشد. عموما از این مدل دستگاه لیبل زن در فروشگاه‌ها، کتاب‌ فروشی ها و..... استفاده می شود.

لیبل پرینتر مدل MBP: این مدل دستگاه لیبل زن دارای سرعت ۱۱۰ میلیمتر در یک ثانیه می باشد. این دستگاه دارای حافظه ۸ مگابایت است. نحوه چاپ در این مدل دستگاه لیبل پرینتر به صورت حرارتی انجام می پذیرد. این مدل دستگاه لیبل زن دارای چند امکانات دیگر از جمله تولید برچسب، فاکتور، بارکد و رسید می باشد. عموما از این دستگاه در ادارات، فروشگاهها، انبارها و..... استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل دستگاه لیبل زن می توان به حجم کوچک آن در مقایسه با کارایی های بسیار آن اشاره نمود. این دستگاه خود دارای کاتر می‌باشد.

 بررسی لیبل پرینتر های موجود در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم به بررسی لیبل پرینتر های موجود در تجهیزات کو بپردازیم. امروزه انواع مختلف لیبل پرینتر در بازارهای داخلی موجود میباشد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند. صاحبان مشاغل با توجه به در نظر گرفتن نیازهای خود می‌توانند برای خرید تولیدات یکی از این برندها اقدام نمایند. در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل لیبل پرینتر بپردازیم:

لیبل پرینتر brother:  این مدل دستگاه پرینتر دارای سرعت چاپ ۱۱۰ لیبل در یک دقیقه میباشد. منبع انرژی این مدل دستگاه لیبل زن برق شهری است اما در صورت قطعی برق می توان برای تامین انرژی این مدل لیبل پرینتر از باتری نیز استفاده نمود.  نحوه چاپ در این مدل پرینتر به صورت حرارتی انجام می‌شود. این دستگاه یکی از تولیدات کمپانی های ژاپنی می باشد که طی چند سال اخیر توانسته است به یکی از برترین تولید کنندگان در زمینه تولید لیبل پرینتر تبدیل شود. عموما از این مدل دستگاه لیبل زن میتوان در ادارات، فروشگاه ها، داروخانه ها و... استفاده نمود. این دستگاه خود دارای کاتر می باشد و مانع از پارگی لیبل می شود. از جمله ویژگی‌های مهم تولیدات این برند می توان به قیمت مناسب آن، قابلیت اتصال به کامپیوتر، موبایل و تبلت اشاره نمود. فروش پرینتر از سایت این فروشگاه انجام می گیرد. 

 لیبل پرینتر دلتا:  این مدل پرینتر دارای دو قابلیت مهم می باشد. در واقع این دستگاه قابلیت چاپ رسید و لیبل را دارد. همچنین از جمله دیگر ویژگی های مهم این مدل لیبل پرینتر می‌توان به قابلیت چاپ بارکد های تک بعدی و دو بعدی اشاره نمود. روش چاپ در این مدل پرینتر به صورت حرارتی می باشد. منبع انرژی این دستگاه از طریق برق شهری تامین میشود. لیبل پرینتر دلتا قابلیت استفاده بر روی میز و یا پیشخوان را دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل دستگاه لیبل زن طراحی زیبای آن می باشد. این دستگاه همچنین قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را نیز دارد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()