ویژگی های انواع فیش پرینتر بایامکس در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم بررسی ویژگی های انواع فیش پرینتر بایامکس در تجهیزات کو بپردازیم. امروزه کمپانی های مختلف در زمینه تولید انواع مختلف پرینتر با یکدیگر در حال رقابت می باشند. بایامکس یکی از موفق ترین کمپانی های تولید کننده انواع مختلف فیش پرینتر در سراسر جهان می باشد که در ادامه سعی داریم به بررسی و معرفی دو مدل از تولیدات این کمپانی بپردازیم:

فیش پرینتر بایامکس مدل BP260  : این مدل دستگاه پرینتر قابلیت تولید ۲۶ سانتی متر فیش را در مدت زمان یک ثانیه دارد. این مدل دستگاه تولید کننده فیش به صورت حرارتی کار می کند. از ویژگی های مهم این دستگاه می‌توان به حسگر پایان کاغذ اشاره نمود. این مدل پرینتر بایامکس قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف را نیز دارد. دراین دستگاه کاتر( برش خودکار) تعبیه شده که به وسیله آن می توان رسید یا فیش را بدون ایجاد پارگی و آسیب جدا نمود. از جمله دیگر ویژگی‌های تولیدات کمپانی بایامکس می‌توان به تجهیزات کوچک و جمع و جور آن اشاره نمود. این مدل دستگاه فیش‌پرینتر نیز بسیار جمع و جور می باشد و می توان از آن هم به صورت رومیزی و هم دیواری استفاده نمود. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به سرعت بالای آن در تولید فیش اشاره نمود. این امر در مراکز پر ازدحام مانند رستوران ها، فروشگاه ها و ..... بسیار حائز اهمیت می باشد.

فیش پرینتر بایامکس مدل BP250 :  این دستگاه دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشد. در طراحی این دستگاه ترکیب رنگ سفید و مشکی بسیار محبوب می باشد. حداکثر سرعت چاپ فیش در این دستگاه چیزی حدود ۲۵۰ میلیمتر در ثانیه می باشد. این مدل دستگاه فیش پرینتر به صورت حرارتی کار تولید فیش را انجام می دهد. بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده شده است که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. بایامکس یک محصول ایرانی است که طی سال های اخیر با تولیدات برتر خود توانسته نظر عموم صاحبان مشاغل را به خود جلب نماید. این دستگاه فیش پرینتر با استفاده از برق شهری انرژی خود را تامین می نماید.

انواع فیش پرینتر بیکسلون در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم به بررسی انواع فیش پرینتر بیکسلون در تجهیزات کو بپردازیم. استفاده از انواع چاپگر امروزه در بسیاری از مشاغل به یکی از نیازهای ضروری تبدیل شده است. استفاده از فیش پرینتر نیز برای تولید فیش نیز یکی از همین تجهیزات ضروری میباشد. در ادامه سعی داریم به بررسی چند مدل دستگاه فیش پرینتر تولیدات کمپانی بیکسلون بپردازیم:

فیش پرینتر مدل SRP_E300 : این مدل دستگاه چاپگر فیش به صورت حرارتی عملیات تولید فیش را انجام میدهد. حداکثر سرعت تولید فیش در این دستگاه چیزی حدود ۲۲ سانتیمتر در یک ثانیه می باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل دستگاه تولید کننده فیش صرفه جویی در کاغذ می باشد. این دستگاه قابلیت اتصال به usb را نیز دارد. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک فشرده شده است. از بین مدلهای مختلف تولیدات کمپانی بیکسلون این مدل فیش پرینتر جزو پرفروش ترین مدل ها محسوب می شود. یکی از دلایل مهم پرفروش بودن این محصول قیمت  فروش پرینتر مناسب آن در مقایسه با مدل های دیگر در فروشگاه تجهیزات می باشد. این دستگاه تولید کننده فیش را هم به صورت رومیزی و هم به صورت دیواری میتوان استفاده نمود.

فیش پرینتر مدل SRP_350: این مدل دستگاه تولید کننده فیش به صورت حرارتی کار چاپ فیش را انجام میدهد. حداکثر سرعت تولید فیش در این دستگاه چیزی حدود ۳۰ سانتیمتر در یک ثانیه می باشد. این مدل فیش پرینتر دارای ۳۲ حافظه داخلی و ۶۴ حافظه خارجی است. از جمله ویژگی های مهم این مدل دستگاه پرینتر می توان به قابلیت چاپ بارکد های دو بعدی و تک بعدی اشاره نمود. بدنه این مدل دستگاه پرینتر از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. از بین تولیدات کمپانی بیکسلون در زمینه تولید فیش‌پرینتر این مدل دستگاه جزو پر سرعت ترین مدل ها محسوب می شود. همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای را نیز دارد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()