معرفی انواع پرینتر بیکسلون در تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع پرینتر بیکسلون در تجهیزات کو بپردازیم. کمپانی بیکسلون یک شرکت کره ای میباشد که در زمینه تولید انواع مختلف پرینتر فعالیت دارد. از آغاز کار این کمپانی در تولید انواع پرینتر بیکسلون چیزی حدود دو دهه می گذرد. این کمپانی طی سال های اخیر با تولید محصولات با کیفیت خود این برند را به یکی از برندهای مطرح جهانی تبدیل کرده است. استفاده از انواع پرینتر در بسیاری از مشاغل و اصناف امروزه به یکی از نیازهای ضروری تبدیل شده است. صاحبان مشاغل با خرید پرینتر بیکسلون در مقایسه با دیگر برندهای مطرح این امتیاز را برای خود محسوب می‌شوند که از یک محصول با کیفیت و قابل اعتماد استفاده نمایند. این مدل پرینتر در بازار داخلی ایران نیز جزو پرفروش ترین پرینترها محسوب می شود. از جمله نکات مهمی که سبب معروفیت پرینتر بیکسلون در مقایسه با دیگر برندها شده است کیفیت بالای پرینتر، طول عمر مفید، استحکام بدنه و.....میباشد. در ایران خرید و فروش پرینتر بیکسلون بسیار پر رونق می باشد و صاحبان مشاغل می‌توانند برای اصناف خود از این دستگاه مطلوب استفاده نمایند. پرینتر بیکسلون خود به مدل های مختلفی تقسیم بندی می‌شود که شامل: لیبل زن ها، فیش پرینتر ها و بارکد زن ها میشود. یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی بیکسلون در زمینه تولید پرینتر، موبایل پرینتر می باشد. از جمله نکات مهمی که سبب شاخص شدن کمپانی بیکسلون در مقایسه با دیگر برندهای خارجی شده است تنوع بالای محصولات می باشد به طوری که صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از انواع پرینتر بیکسلون را خریداری نمایند. از جمله ویژگی‌های مهم تولیدات جدید کمپانی بیکسلون می‌توان به نمونه هایی از انواع مختلف پرینتر ضد آب اشاره نمود. کمپانی بیکسلون طی چند سال اخیر توانسته با ایجاد امتیازاتی نظیر گارانتی و خدمات پس از فروش به نظر مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب نمایند.

بررسی پرینتر بیکسلون در تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به بررسی پرینتر بیکسلون در تجهیزات کو بپردازیم. کمپانی بیکسلون در زمینه تولید انواع مختلف پرینتربیکسلون همواره جزو برترین های جهان محسوب می شود. در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل از انواع تولیدات بیکسلون بپردازیم:

پرینتر موبایلی بیکسلون: این مدل پرینتر بیکسلون توانایی چاپ انواع رسید، بارکد و لیبل های تک بعدی و دو بعدی را به خوبی دارد. حداکثر سرعت چاپ در این پرینتر ۱۰ سانتیمتر در ثانیه می باشد. این مدل پرینتر بیکسلون دارای ۳۲ مگا بایت حافظه داخلی و۶۴ مگا بایت حافظه خارجی میباشد. از جمله ویژگی های مهم این مدل پرینتر می توان به روش چاپ حرارتی آن اشاره نمود. این مدل پرینتر موبایلی قابلیت سازگاری با سیستم عامل های اندروید و ویندوز را به خوبی دارد. از این دستگاه می توان در مشاغل مختلف به خوبی استفاده نمود. یکی از ویژگی های مهم این مدل پرینتربیکسلون اندازه کوچک آن می باشد.

پرینتر حرارتی بیکسلون: این مدل پرینتر بیکسلون توانایی چاپ ۲۲ سانتی متر در یک ثانیه را به خوبی دارد. از این مدل پرینتر حرارتی عموماً برای چاپ رسید، انواع لیبل و فیش استفاده می شود. از ویژگی های مهم این دستگاه سرعت بالا و کیفیت در چاپ می باشد. این دستگاه بسیار ساده است اما در کنار این سادگی هوشمند بودن دستگاه بسیار به چشم می آید. عموما از این مدل پرینتر بیکسلون می‌توان در فروشگاه ها، رستوران ها، ادارات و..... استفاده نمود. برای خرید پرینتر به سایت مراجعه کنید. 

فیش زن بیکسلون: این مدل  پرینتر بیکسلون دارای قابلیت صرفه جویی در مصرف کاغذ می باشد. حداکثر سرعت چاپ در این دستگاه چیزی حدود ۲۲ سانتیمتر در یک ثانیه است. این دستگاه خود دارای کاتر در جهت برش فیش های چاپ شده می باشد. عملیات چاپ در این مدل پرینتر بیکسلون به صورت حرارتی انجام میشود. درجنس بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده شده استفاده شده که بسیار مقاوم است. عموما این دستگاه را می‌توان هم به صورت رومیزی و به صورت دیواری استفاده نمود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()