بررسی انواع گاو صندوق خانگی در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم به بررسی انواع گاوصندوق خانگی در تجهیزات کو بپردازم. در زمان‌های گذشته اشیای گران قیمت تنها طلاها و جواهرات بودند. اما امروزه بسیاری از اموال و دارایی ها هستند که برای افراد بسیار ارزشمند می باشد. امروزه با اختراع گاوصندوق خانگی این امکان برای خانواده ها فراهم گردید تا بتوانند از اشیا و اموال گرانقیمت خود در منزل محافظت کرده و مانع ازسرقت آنها شوند. انواع مختلف گاوصندوق امروزه در بازارهای مختلف تولید می‌شود که خانواده‌ها می‌توانند با توجه به نکاتی از جمله میزان هزینه، مکان مورد نظر برای جای گذاری گاوصندوق اقدام به خرید یکی از انواع آن داشته باشند. از جمله نکات مهمی که باید در تمام گاوصندوق های خانگی رعایت گردد امنیت و استحکام بالای گاوصندوق می باشد. چرا که اگر گاوصندوقی هر کدام از این دو ویژگی را نداشته باشد عملاً وسیله جلوگیری از سرقت نیست. منظور از نداشتن استحکام این مورد می باشد که بدنه گاوصندوق خانگی از جنسی ساخته شده باشد که توانایی تحمل آتش سوزی و سوانح دیگر را نیز داشته باشد. انواع گاوصندوق خانگی امروز از فناوری دیجیتال و قفل های لمسی برخوردار میباشند. برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع گاوصندوق خانگی امروزه توانستند نظر بسیاری از خانواده ها را به خود جلب نمایند. عموما برای خرید گاوصندوق خانگی باید استانداردها و شاخص های مهمی را مد نظر داشت. با داشتن اطلاعات کافی در مورد این استاندارد ها می توان به خرید بهترین مدل گاوصندوق خانگی رسید. انواع مختلف گاوصندوق که قابلیت استفاده در منزل را دارند دارای اندازه های مختلف و انواع قفل متفاوت می باشند. عموما قیمت انواع گاوصندوق خانگی که دارای امتیازات ویژه از جمله ضد سرقت بودن، ضد حریق بودن، مقاوم در برابر سیل زلزله و..... می باشند متفاوت است. امروزه شرکت های ایرانی به تولید انواع مختلف گاوصندوق خانگی پرداختند و توانسته اند رقیب خوبی برای بسیاری از مدل های خارجی باشند.

بررسی نکات مهم در خرید گاو صندوق خانگی از تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به بررسی نکات مهم در خرید گاوصندوق خانگی از تجهیزات کو بپردازیم. اما انواع مختلف گاوصندوق خانگی دارای ویژگی های متفاوتی می باشد که هر کدام از خانواده‌ها می‌توانند با توجه به نوع انتظارات اقدام به خرید یکی از انواع مختلف گاوصندوق را داشته باشند. در ادامه سعی داریم به بررسی چند مدل گاوصندوق خانگی بپردازیم:

گاو صندوق دو طبقه آرکا: این مدل گاوصندوق دارای بدنه ای فولادی می باشد که همین امر سبب می شود در برابر درجه حرارت ۷۰۰ سانتیگراد نیز مقاوم باشد. این مدل گاو صندوق خانگی یکی از تولیدات برند ایرانی می باشد که با وزن ۲۳۰ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شود. این گاوصندوق دارای ۲ سال گارانتی میباشد. عموما از این مدل گاوصندوق می توان برای استفاده در منزل، هتل ها، فروشگاه ها و.... استفاده نمود.  یکی از ویژگی های مهم این مدل گاوصندوق خانگی کیفیت بالای قفل آن می باشد. این گاوصندوق علاوه بر ۲ سال گارانتی دارای خدمات پس از فروش مادام العمر نیز می‌باشد.

گاو صندوق دیجیتالی آرکا: این مدل گاوصندوق دارای یک قفل دیجیتالی می باشد که همین امر سبب امنیت بیشتر گاوصندوق خانگی می گردد. عموما گاوصندوق های که دارای قفل های دیجیتالی هستند در مقایسه با دیگر مدل‌های گاوصندوق از قیمت بالاتری برخوردار هستند. جنس بدنه این مدل گاوصندوق خانگی از فولاد می باشد که سبب نسوز بودن بدنه گاوصندوق می شود. برای خرید گاوصندوق بزرگ به سایت مراجعه کنید. 

گاو صندوق مکانیکی آرکا: این مدل گاو صندوق خانگی به دلیل سیستم مکانیکی به کار برده شده در آن ضد سرقت میباشد. عموما از این گاوصندوق می‌توان برای جا دادن اسلحه نیز استفاده نمود. از این مدل گاوصندوق عموما در منازل و یا مکان های نظامی مثل:  پادگان ها، کلانتری‌ها، مراکز نگهداری اسلحه و.... استفاده می شود. این گاوصندوق دارای یکسال بیمه در برابر آتش سوزی، سیل و سرقت می باشد و همچنین دارای پشتیبانی مادام العمر است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()