انواع صندوق پول:

 انواع صندوق پول به شرح زیر می باشد:

 صندوق پول فروشگاهی ecr: در واقع شما با خرید این صندوق پول یک ماشین حساب افزاری را خریداری نموده اید. این وسیله متاسفانه قابلیت ارتقا را ندارد اما توسط یک نمایشگر ۴ اینچی که دارد می تواند تمام اطلاعات حساب شما را ذخیره کند. شما می توانید به صورت دستی تنظیمات آن را تغییر دهید. این صندوق پول قابلیت متصل شدن به دستگاه بارکد خوان را دارد. به همین جهت می تواند در افزایش سرعت عمل فروشندگان تاثیر بسزایی داشته باشد. استفاده از این وسیله نیاز به هیچ گونه سیستم پیشرفته‌ ای ندارد.

 نوع دیگرصندوق پول پوز نام دارد. این صندوق می تواند به کاربران خود این امکان را دهد که به صورت چند تایی از آن استفاده کنند. این وسیله قابلیت ارتقا دارد. می ‌تواند به برخی از سیستم ها نظیر: کامپیوتر، بارکد خوان، صندوق، فیش پرینتر و غیره متصل شود. متاسفانه هر کامپیوتری قابلیت اتصال به این دستگاه را ندارند. کامپیوتر می تواند به این دستگاه متصل شود که از نظر رم، هارد، سی پی یو و غیره بسیار قدرتمند باشد.

 نوع بعدی صندوق پول پوز هاچ یا همان صندوق لمسی نام دارد. به اصطلاح در میان بازاریان به آن صندوق سیستمی نیز می گویند. نمایشگر آن به صورت لمسی بوده و کاربری آن بسیار راحت می باشد. البته برخی از افراد می توانند با استفاده از کیبورد، صفحه کلید، موس و غیره استفاده کنند. کاربری آن بسیار لذت بخش بوده و معمولاً در تمام فروشگاه ها طرفداران آن بسیار زیادی است.

 از مهم ترین کاربرد ها برای صندوق پوز فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 همان طور که می ‌دانید این وسیله از دو بخش نرم‌ افزار و سخت ‌افزار تشکیل شده است. شما می توانید به وسیله ی این دستگاه مبادلات مالی خود را محاسبه کنید. در واقع یک ابزار بسیار کاربردی و حرفه ‌ای برای یک فروشگاه و فروشندگان می باشد.

 بهترین صندوق پول:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با صندوق پول فروشگاهی توضیح دهیم. مانند هر وسیله دیگری صندوق پول نیز دارای معایب و مزایای می باشد. شما با خواندن این مقاله می توانید به طور کامل با صندوق پول فروشگاهی آشنا شوید. در فروشگاه تجهیزات کو انواع مختلفی از این وسایل وجود دارند. در میان آن ها صندوق پول دیده می شود. نام دیگر آن پوز صندوق می باشد. در واقع این وسیله یک رایانه کوچک است که می تواند نرم افزار حسابداری روی آن نصب شود. به همین جهت تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه موجودی کالا و زیان در آن ذخیره خواهد شد. معمولاً در همه فروشگاه ها در کنار این صندوق پول تجهیزات دیگری نیز استفاده می کنند و سایر تجهیزات کشوی پول، بارکد خوان، چاپگر فیش و غیر می باشد. که همگی این وسایل دست به دست هم می ‌دهند تا یک فروشگاه بزرگ اداره شود و تمام حساب و کتاب های آن ذخیره گردد. صندوق پول برای مدیریت فروشگاه ها بسیار مناسب می باشد. از این رو هر فردی که صاحب کسب و کاری بزرگ می باشد. برای خرید کشوی پول مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

باید یکی از آن ها را در فروشگاه خود داشته باشد. به همین جهت با استفاده از این وسیله می ‌تواند میزان درآمد و هزینه های خود را محاسبه کند. این صندوق خود به تنهایی می‌ تواند یک حسابدار خوب به شمار آید. شما با خرید این صندوق های پول دیگر نیازی به استخدام حسابدار ندارید. با توجه به خواسته خود می توانید به طور روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و غیره حساب کتاب را توسط این وسیله انجام دهید. به خاطر این که صندوق های پول به فروشندگان کمک بسزایی می کنند. فروشندگان نیز دارای سرعت عمل بیش تری خواهند شد. از این رو می تواند موجب جذب مشتری های بیش تری نیز گردد. برای خرید صندوق پول از تجهیزات کو بهتر است که با انواع آن آشنا شوید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()