اگر چه قیمت دستگاه های خمیر پهن کن کمی گران است اما شما می توانید در فروشگاه تجهیزات که انواع بسیار استاندارد را با کم ترین قیمت می فروشند، خریداری کنید. این فروشگاه با کسب سود کم تر سعی می ‌کند که رضایت تمام مشتریان خود را جلب نماید. به همین جهت است که همواره مشتریان تجهیزات کئ با یک بار خرید از آن، مشتری آن باقی خواهند ماند. به طور کلی اگر بخواهیم موارد استفاده از دستگاه های خمیر پهن کن را شرح دهیم. باید بگوییم که این دستگاه استفاده های بسیار زیادی دارد و شما می توانید در خانه از آن در راستای پهن کردن انواع خمیر ها برای تهیه ی کلوا، کلوچه، کیک و غیره استفاده کنید. از طرف دیگر مشاغل بسیار زیادی وجود دارند که می ‌توانند از آن در راستای تهیه و تولید محصولات خود استفاده نمایند.

برای مثال پیتزا فروشی ها نیاز مبرم به خمیر های پهن شده دارند. خمیر های پهن شده برای آن ها بسیار حائز اهمیت هستند. چرا که می ‌توانند به طور مستقیم روی کیفیت پیتزا های آن ها تاثیر بگذارند. البته تنها مصرف فست فود ها برای استفاده از دستگاه خمیر پهن کن محدود به خمیر پیتزا نیست. چرا که آن ها انواعی از نان های باگت، نان همبرگر و غیره را نیز با استفاده از این دستگاه تهیه می‌ کنند. شیرینی فروشی ها یا همان قنادی ها نیز از آن دسته مشاغلی هستند که بدون استفاده از دستگاه خمیر پهن کن نمی ‌توانند به عملکرد خود ادامه دهند. آن ها برای تهیه و تولید برخی از شیرینی ها نیاز دارند که یک دستگاه خمیر های نازک و یکدست را برای آن ها تهیه و تولید کند. برخی ها اعتقاد دارند که پهن کردن خمیر کار چندان سختی نیست و افراد می‌توانند خود بدون صرف هزینه برای خرید دستگاه خمیر پهن کن انواع از خمیر ها را به صورت یکسان پهن کنند. اما این تصور اشتباه است.

بهترین خمیر گیر:

همان طور که می دانید با توجه به این که هر دستگاه خمیری چه ظرفیتی داشته باشد. قدرت موتور آن نیز تعیین می‌گردد ما می‌ توانیم دستگاه‌ های خمیر گیر خانگی را از یک تا سه اسب بخار مشاهده کنیم. همان طور که می دانید با توجه به این که موتور آن ها چه میزان قدرتی داشته باشند. مصرف برق آن ها نیز افزایش خواهد یافت. معمولاً دستگاه خمیر گیر خانگی به دو دسته تقسیم خواهد شد. یکی از مدل های آن رومیزی می باشد. مدل رومیزی بسیار سبک بوده و دارای قابلیت حمل و نقل است. شما به راحتی می توانید آن ها را از جایی به جای دیگر انتقال دهید. در مقابل آن دستگاهی وجود دارد که رومیزی نیست و نیاز به چرخ هایی است که برای جابجایی آن استفاده می ‌کنند. معمولاً این دستگاه‌ ها دارای وزن بیش تری هستند. زمان خرید دستگاه خمیر گیر تنها به ظرفیت آن توجه نکنید. چرا که تنها وزن خمیر برای خرید این دستگاه ها ملاک نیست. اگر چه هر چقدر وزن خمیر افزایش پیدا کند، قدرت موتور آن نیز به تبع افزایش خواهد یافت. اما این را بدانید که سایر موارد نظیر جنس، نوع، مدل، برند و غیره نیز می ‌تواند در کیفیت این دستگاه خمیر گیر تاثیر بسیار داشته باشد. در ادامه می ‌خواهیم انواعی از دستگاه های خمیری را با نام های خاصی که دارند معرفی نماییم. هر کدام از این دستگاه ها ویژگی‌ های خاصی دارند. به همین جهت در گروه ‌های خاصی نیز قرار خواهند گرفت. برای خرید خمیر پهن کن فیمار به سایت مراجعه کنید.

 دستگاه خمیر گیر نانوایی: این دستگاه یک کاسه یا پاتیل فلزی دارد. در پاتیل چنگک وجود دارد که از آن برای هم زدن آرد و آب یعنی همان خمیر استفاده می کنند. به طور کلی در این دستگاه دسته ی مخلوط کننده یا همان چنگک به صورت اوریب وجود خواهد داشت. همان طور که می دانید دسته نگهدارنده چنگک می باشد که توسط نیروی برق به حرکت در می آید و موجب هم زده شدن خمیر خواهد شد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()