نوع دوم دستگاه های خمیر گیر اسپیرال نام دارد. این دستگاه دارای یک میله ی مارپیچ است که از آن در راستای همزدن خمیر استفاده می کنند. در این دستگاه کاسه فلزی، میله همزن به صورت دورانی می‌ چرخند. یعنی این دو جز بصورت مخالف هم حرکت می‌ کنند و حرکتی در جهت مخالف همدیگر دارند.

در نوع عادی و ساده تنها چنگک ها می چرخند. لذا کاسه ی آن هیچ حرکتی نداشته و  توسط این دستگاه کمی دیرتر صورت می ‌گیرد. نوعی از دستگاه خمیر گیر  وجود دارند که به آن میکسر سیاره ‌ای می گویند. همان طور که از نام آن پیدا است. دارای قدرت بسیار زیادی می باشند. یک کاسه ی استوانه ای شکل ثابت دارد که در آن چنگک به صورت عمودی قرار گرفته و حرکت این چنگک به دو صورت دایره ای می باشد. از این نوع و مدل معمولاً در قنادی ها استفاده می کنند.

همان طور که می ‌دانید دستگاه ‌های خمیر گیر دارای کاربرد های بسیار زیادی هستند. این کاربرد ها بر اساس ابعاد، اندازه، ظرفیت، قدرت موتور، میزان مصرف برق و غیره متفاوت خواهند بود. نحوه ی عملکرد تمامی دستگاه‌ های خمیر گیر شبیه به هم است. همه ی آن ها دارای یک چنگک می ‌باشند که در خمیر قرار می ‌گیرد و می ‌تواند با چرخش خود موجب هم زده شدن خمیر گردد. اما با توجه به مدلی که این دستگاه‌ ها دارند. می ‌تواند تفاوت‌ هایی نیز در آن ایجاد شده باشد.

 معمولاً میزان آب و آرد برای هر دستگاه متفاوت است. به همین دلیل است که ما می‌ گوییم دستگاه‌ های خمیر گیر دارای ظرفیت‌ های مختلفی می باشند. سرعت هم زدن نیز یکی از آن دسته ویژگی هایی است که می تواند موجب تمایز چند مدل دستگاه خمیرگیر از یکدیگر شود. در فروشگاه تجهیزات تمامی این مدل ها با کیفیت بالا وجود دارند.

 جنس دستگاه خمیر گیر:

جنس دستگاه خمیر گیر استیل می باشد. استیل یکی از جنس هایی می باشد که به راحتی شستشو شده و بعد از شست و شو های مکرر دچار زنگ زدگی و فرسودگی نخواهد شد. همان طور که گفته شد بر حسب این که این دستگاه ها چه میزان خمیر را هم بزنند می ‌توان به انواع مختلفی از آن ها اشاره نمود. دستگاه خمیر گیر صنعتی همان طور که از نام آن مشخص می ‌باشد از این وسیله در صنایع بزرگ استفاده خواهد شد. معمولا وزن نرمال دستگاه های خمیرگیر صنعتی بین ۶۰ کیلوگرم، ۱۲۰ کیلوگرم، ۱۸۰ کیلوگرم و ۲۴۰ کیلوگرم می باشد. همان طور که می دانید قابلیت تحمل وزن و یا به عبارتی دیگر ظرفیت این دستگاه‌ ها بسیار زیاد می باشد. به همین جهت است که باید دارای قدرت موتور فوق‌العاده ‌ای باشد. موتور دستگاه های خمیرگیر صنعتی بسیار پر قدرت هستند. به همین جهت می توانند این حجم زیاد از خمیر را در کم ترین زمان و با سرعت بسیار زیاد فراهم کنند. خرید خمیر گیر صنعت کار تهران از طریق سایت تجهیزات به فروش می رسد.

  در مقابل دستگاه خمیر گیر صنعتی، دستگاه های خمیر گیر خانگی وجود دارند. همه ی ما با این دستگاه ها آشنایی داریم. در همه ی خانه ‌ها کم و بیش حداقل یکی از این دستگاه‌ ها وجود دارد. معمولاً وزنی که این دستگاه ها می توانند تحمل کنند ۵ کیلوگرم، ۸ کیلوگرم، ۱۵ کیلوگرم، بیست کیلوگرم و حداکثر ۴۰ کیلوگرم می ‌باشد. کوچک ترین این دستگاه که در بازار وجود دارد، دستگاه خمیر گیر خانگی با ظرفیت ۵ کیلوگرم می باشد. معمولاً ابعاد آن به صورت ۴۰ سانتی متر عرض، ۵۰ سانتی متر طول و ۷۰ سانتی متر ارتفاع است. از این وسیله برای مصارف خانگی استفاده می کنند. اگر چه برخی از کارگاه‌ های کوچک نیز از آن استفاده می ‌کنند ولی معمولاً بهتر است که کارگاه ها از نوع بزرگ تر آن  استفاده نمایند. چرا که روزانه به میزان بیش تری نیاز خواهند داشت.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()