در فروشگاه تجهیزات کو انواع ترازوی دیجیتال به فروش می ‌رسد. این فروشگاه به صورت اینترنتی به فعالیت می پردازد و با بهترین قیمت ممکن محصولات خود را به فروش می رساند. در نتیجه افرادی که دسترسی کافی به مراکز دیگری برای خرید ترازو ندارند می توانند به صورت اینترنتی اقدام نمایند. ترازو های دیجیتال نسبت به نوع کاربردی که دارند در انواع و اقسام مختلفی طراحی و تولید می ‌شوند و توسط فروشگاه هایی مانند تجهیزات کو به فروش می ‌رسند. این ترازو ها دارای ابعاد و اقسام مختلفی هستند. ترازو های خانگی نوعی از ترازو هستند که در اکثر آشپزخانه های ایرانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و دارای ظرفیت و دقت اندازه گیری بسیار کمی هستند. ترازو های دیگری که جزئی از  ترازوی دیجیتال قرار می ‌گیرند با نام ترازو های فروشگاهی در دسترس قرار خواهند گرفت. شما می توانید انواع ترازو های فروشگاهی در مدل و سایز های گوناگون را در فروشگاه های اطراف محل زندگی خود مشاهده نمایید. در فروشگاه ‌ها از ترازو های فروشگاهی و یا ترازو های صنعتی استفاده می ‌شود. این ترازو ها دارای بدنه بسیار محکم و مقاومی هستند و می ‌توانند انواع بار را بر حسب ظرفیت اندازه گیری خود وزن کنند. انواع ترازوی دیجیتال دارای قدرت اندازه گیری گوناگونی هستند و مشاغل مختلف بر حسب باری که اندازه گیری می کنند می توانند آن ها را خریداری نمایند. حتی برخی از ترازو های فروشگاهی تا ۱۰۰۰ کیلوگرم را نیز قادر هستند اندازه‌ گیری کنند. برای این که افراد بتوانند در صنعت از یک ترازوی بسیار قوی و مستحکم استفاده کنند باید به سراغ ترازو های صنعتی بروند. ترازو های صنعتی قابلیت بسیار بالاتری نسبت به ترازو های دیگر دارند و بدنه ی آن ها استحکام بسیار بالایی خواهد داشت. در نتیجه در برابر بار های مختلف هیچ گونه آسیبی به آن ها نخواهد رسید. البته برخی از صنایع از انواع باسکول ها برای وزن کردن مواد تولیدی خود استفاده می ‌کنند.

ویژگی انواع ترازوی دیجیتال موجود در تجهیزات کو:

در این مقاله می ‌خواهیم ویژگی انواع ترازوی دیجیتال که در فروشگاه تجهیزات کو موجود است را بررسی نماییم و آن ها را ذکر کنیم. تجهیزات کو یکی از فروشگاه های معتبری است که در زمینه فروش انواع ترازو و باسکول فعالیت می ‌کند. فعالیت این فروشگاه به صورت اینترنتی بوده و افراد می ‌توانند در مناطق مختلف از کشور به راحتی به  خرید ترازو مورد نظر خود بپردازند. انواع ترازوی دیجیتال در مدل های مختلفی توسط این فروشگاه به فروش می‌ رسد. افراد باید حین خرید ترازو کاربرد و ویژگی های آن را در نظر گرفته و آن ها را با شغل خود مطابقت بدهند و سپس به خرید آن ها بپردازند. از ویژگی های اصلی یک ترازوی دیجیتال می توان به ظرفیت اندازه گیری آن اشاره نمود.

این ویژگی مهم ترین ویژگی است که در ترازو ها وجود دارد. ظرفیت اندازه گیری یعنی میزان باری که ترازو قابلیت اندازه ‌گیری آن را دارد و بدنه آن برای اندازه گیری آن به وجود آمده است. ترازو های دیجیتالی برحسب نوع باری که قرار است اندازه ‌گیری کنند دارای بدنه های گوناگونی می باشند. هر چه میزان بار اندازه گیری شده توسط یک ترازو سنگین تر و بیشتر باشد، ترازو باید دارای بدنه بسیار مستحکم ‌تری باشد تا علاوه بر آسیب ندیدن بتواند به راحتی به وزن کردن مواد مختلفی بپردازد. همچنین هر چه حجم یک بار بزرگتر باشد ترازوی مورد نظر نیز باید بزرگ باشد تا بار به صورت کامل روی آن قرار گرفته و بدون ایجاد هیچ گونه خطایی وزن آن مشخص شود. از ویژگی‌ های دیگر ترازو ها می ‌توان به دقت اندازه گیری آن ها اشاره نمود. اگر یک جسم و یا یک ماده تولید شده دارای ارزش مالی بسیار بالایی باشد باید از ترازویی استفاده شود که بتواند کوچکترین مقدار آن بار را نیز اندازه گیری کند. در برخی از ترازو ها میزان دقت اندازه گیری پایین است و در نتیجه خطای اندازه گیری بالا خواهد رفت و در برخی دیگر نیز میزان دقت اندازه گیری بسیار بالا بوده و در نتیجه با کمترین خطای ممکن یک بار اندازه گیری خواهد شد.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 492
نمایش همه
علاقه مندی ها ()