در این مقاله می خواهیم در رابطه با ترازو لیبل پرینتر توضیح دهیم. همان طور که می ‌دانید در بازار انواع مختلفی از ترازو ها وجود دارد. هر یک از این ترازو ها به خاطر ویژگی هایی که دارند و آپشن هایی که روی آن ها نصب است، نام گذاری خواهند شد. از جمله مهم ترین ترازو ها می ‌توانیم به ترازو لیبل پرینتر اشاره کنیم. که معمولاً ظرفیت ترازو های لیبل پرینتر ۴۰ کیلوگرم می باشد. دقت آن ‌ها از ۱۰ گرم تا ۲ گرم متفاوت خواهد بود. معمولاً  ترازو لیبل پرینتر دارای نمایشگری می باشد که ممکن است به صورت ال سی دی یا ال ای دی باشد. این امر می تواند کاربری را برای مشتریان آسان گرداند. علائم نمایشگر به صورت اعداد وجود دارند. معمولاً وزن را به صورت یک عدد شش رقمی، قیمت را به صورت یک عدد هشت رقمی و مبلغ کل را به صورت یک عدد نه رقمی نشان خواهد داد. این ترازو لیبل پرینتر دارای باتری می باشد و در واقع با باتری کار می کند. اگر چه می ‌تواند به نیروی برق متصل شود و نیروی خود را از برق بگیرد. ما می ‌توانیم در این ترازو ها چاپگر را مشاهده کنیم. ترازو لیبل پرینتر دارای چاپگر برای بارکد می باشد که به دو صورت می ‌توانیم آن را در در بازار مشاهده کنیم. به صورت با علمک و بدون علمک خواهد بود. حافظه ی این مدل ها با یکدیگر تفاوت دارند. به طوری که حافظه مدل با علمک دویست و حافظه مدل بدون علمک صد و بیست می باشد. این ترازو لیبل پرینتر دارای قابلیت قفل زمان دار است. به همین دلیل شما می ‌توانید امنیت این وسیله را نیز تامین کنید. گزارش ‌هایی که می‌ تواند این ترازو به شما بدهد به صورت هفتگی، روزانه، ماهانه و سالانه خواهد بود.  

 اهمیت ترازو لیبل پرینتر:


در این مقاله می خواهیم به اهمیت خرید ترازو  لیبل پرینتر بپردازیم. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که ترازو لیبل پرینتر دارد. می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یک: سنجش دقیق محصولات بدون کم ترین خطا

دو: افزایش سرعت شما در زمان فروش

سه: حسابرسی دقیق محصولات فروش رفته

چهار: چاپ بارکد به خاطر اعتماد مشتری

 و غیره.

 زمان نصب ترازو لیبل پرینتر خود حتماً برخی از نکات را مد نظر بگیرید. این نکات به شرح زیر خواهد بود:

 یک: ابتدا قبل از هر چیز ولتاژ منبع تغذیه ای را که می ‌خواهید ترازو لیبل پرینتر را به آن متصل کنید، بررسی نمایید. اگر این ولتاژ بیش تر از ۱۰ درصد ولتاژ معمولی نوسان داشته باشد، می تواند موجب آسیب رساندن به ترازوی شما شود.

دو: دومین موردی که برای نصب ترازو های لیبل پرینتر وجود دارد. نزدیک بودن آن ها به پریز برق است. چرا که در صورت دور بودن شما نیاز دارید از رابط‌ی بلند استفاده کنید که هر لحظه ممکن است این رابط ها قطع و وصل شوند و به ترازوی شما آسیب برسانند.

سه:  حتماً موارد ایمنی را برای نصب ترازو لیبل پرینتر در نظر بگیرید.

چهار: در زمان نصب ترازو لیبل پرینتر حتما توجه داشته باشید که این ترازو نباید به همراه ترازو های دیگر و سایر وسایل برقی مانند یخچال، چرخ گوشت و غیره به یک پریز متصل شده باشند. لذا برای این ترازو ها یک پریز جداگانه در نظر داشته باشید.

پنج: دمای محیط می‌تواند روی سلامت ترازو لیبل پرینتر شما تاثیر بسزایی داشته باشد از این رو حتماً دمای محیط را به تعادل برسانید و آن را در جای خیلی سرد یا خیلی گرم قرار ندهید.

شش: در زمان خرید این ترازو شما یک سری لوازم جانبی دریافت خواهید کرد که می ‌توانند موجب محافظت از ترازوی شما شوند. حتما آن ها را در زمان نصب بررسی کنید و اجرا نمایید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()