بررسی انواع بارکد خوان در تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به بررسی انواع بارکد خوان در تجهیزات کو بپردازیم. بارکد اسکنر دستگاهی می باشد که قابلیت خواندن بارکد روی محصولات و کالاها را برای متصدیان فروش فراهم می ‌نماید. امروزه به دلیل تنوع بارکد های مختلف (بارکد های تک بعدی، بارکد های دو بعدی) انواع مختلفی از بارکد خوان تولید شده است. صاحبان مشاغل میتوانند با توجه به شغل خود یکی از انواع این بارکد خوان را خریداری نمایند. بارکد اسکنر جزو جدیدترین تجهیزات برای هر فروشگاهی می باشد که بسیار مورد استقبال صاحبان مشاغل واقع شده است. استفاده از بارکد خوان به صاحبان مشاغل کمک می کند تا بتوانند مدیریت بهتری بر روی فروش محصولات خود داشته باشند. در انواع مختلف اسکنر با تابش نور بر روی بارکد های رمز شده اطلاعات به سیستم جهت خواندن فرستاده می‌شود. بارکدهای روی هر محصولی در واقع حاوی اطلاعات همان محصول می باشد. با توجه به اهمیت اسکنر لازم است در هنگام خرید به نکات مهمی دقت نمایید تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. در ادامه سعی داریم به بررسی چند نکته مهم که در هنگام خرید بارکد خوان باید مد نظر گرفته شود بپردازیم:

نوع شغل: قبل از خرید انواع بارکد خوان باید به این نکته دقت کنید که کدام نوع اسکنر برای شغل شما مناسب میباشد. عموماً در مشاغلی مانند فروشگاه ها نیازی به اسکنرهای خیلی پیچیده و بزرگ نیست اما در مشاغلی مانند صنایع لازم است از یک بارکد اسکنر قوی و بزرگ در جهت خواندن بارکد ها استفاده شود.

مقاومت بدنه اسکنر: عموماً انواع بارکد خوان مورد استفاده در فروشگاه و ادارات دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و.... نیستند. لذا نمی ‌توان از این مدل اسکنر برای کارهای صنعتی و بزرگ استفاده نمود و معمولاً در محیط های صنعتی از اسکنر های استفاده می شود که دارای بدنه قوی و مقاوم می باشند.

معرفی برخی انواع بارکد خوان از تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع بارکد خوان از تجهیزات کو بپردازیم.  استفاده از انواع مختلف اسکنر برای مشاغل مختلف که دارای بارکدهای متفاوتی می باشند استفاده می شود. لازم است قبل از اقدام به خرید انواع مختلف بارکد اسکنر با توجه به نیاز خود یکی از انواع مدلهای آن را انتخاب و سپس خریداری نمایید. در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل از انواع بارکد خوان که امروزه برای مشاغل مختلف بسیار مورد توجه واقع شده است بپردازیم:

بارکد خوان قلمی:  این مدل بارکد اسکنر از یک منبع نور و همینطور یک دیود که نسبت به نور حساس می باشد تشکیل شده است. برای استفاده از این دستگاه می بایست نوک قلم را به صورت یک دست در طول بارکد حرکت دهید تا دستگاه شروع به خواندن بارکد نماید. استفاده از این مدل بارکد خوان مقداری دشوار می باشد به همین دلیل زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد. اما این مدل بارکد اسکنر در خواندن بارکد های کوچک و نزدیک به هم دارای توانایی بالایی می باشد. برای خرید بارکد خوان باسیم به سایت مراجعه کنید.

بارکد خوان لیزری: این مدل دستگاه اسکنر در مقایسه با مدل قلمی اندک پیشرفته تر می باشد. در این مدل بارکد اسکنر میزان خطا و اشتباه بسیار کم است. تفاوت اسکنر قلمی و اسکنر لیزری در منبع انرژی آنها می ‌باشد. در مدل قلمی از منبع نور استفاده می‌شود و در مدل لیزری از پرتو لیزر برای خواندن بارکد استفاده می شود. این مدل بارکد خوان جزوه پرفروش ترین مدل های بارکد اسکنر می باشد. این مدل بارکد اسکنر توانایی اسکن بارکد های تک بعدی را نیز دارد. انواع مختلف بارکد خوان لیزری قادر می باشند که بارکد روی کالا را از فاصله ۱۵ تا ۶۰ سانتیمتر نیز به خوبی اسکن کند. بارکد اسکنر لیزری از نظر شکل ظاهری شبیه به یک تفنگ می‌باشد. بارکد اسکنر لیزری خود به دو دسته سیمی و بیسیم تقسیم میشود. در مدل بارکد اسکنر سیمی دستگاه توسط یک سیم که توانایی اسکن کد ها را دارد و به وسیله یک پورت usb به کامپیوتر متصل میشود. بارکد خوان لیزری بی سیم یا همان وایرلس بدون داشتن سیم اقدام به اسکن بارکد ها می کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()