معرفی انواع باسکول بیمارستانی در تجهیزات کو:

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع باسکول بیمارستانی در تجهیزات کو بپردازیم. عموماً استفاده از باسکول یا همان دستگاه توزین فقط مختص صنایع و فروشگاه ها نمی باشد. در بیمارستان ها نیز از این دستگاه استفاده می شود. در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل باسکول بیمارستانی بپردازیم:

باسکول تخت بیمارستان: عموماً از این دستگاه برای سنجش وزن بیمارانی که بی حرکت می باشند استفاده می شود. این دستگاه تا ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم را عموماً به راحتی توزین میکند. جنس بدنه این مدل دستگاه توزین از ترکیب پلاستیک فشرده و فلز ساخته شده است. نمایشگر این مدل باسکول توزین از نوع ال سی دی می باشد. تعداد لودسل به کار رفته در سینی توزین این دستگاه چهار عدد می باشد. یکی از ویژگی های خوب این دستگاه توزین وجود چرخ در قسمت زیرین دستگاه می باشد که می توان آن را به راحتی جابجا نمود.

باسکول کفی: این مدل دستگاه توزین عموما در کلینیک ها، باشگاه های ورزشی، مطب دکتر و ..... قابل استفاده می باشد. در واقع این مدل دستگاه توزین مشابه ترازوی خانگی می باشد که برای سنجش وزن افراد خانواده مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل دستگاه توزین دارای قابلیت پارسنگ کردن به صورت خودکار می باشد. از جمله ویژگی های مهم این مدل باسکول می توان به کم مصرف بودن آن، خاموش شدن به صورت خودکار، نمایشگر نیم لمسی، کلید حافظه و.... اشاره نمود. جنس سینی این مدل دستگاه توزین کفپوش میباشد و بدنه آن از ترکیب آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

باسکول ویلچر: این مدل دستگاه توزین نیز برای کاربرانی که بر روی ویلچر هستند استفاده می شود. از جمله ویژگی های این مدل دستگاه توزین می‌توان به کم مصرف بودن آن، خاموش شدن به صورت خودکار، نمایشگر ال سی دی، ۴ لودسل بودن و قابلیت پارسنگ داخلی اشاره نمود. منبع انرژی این دستگاه توزین عموماً برق شهری می باشد اما در صورت قطعی برق می‌توان از انرژی باتری داخلی دستگاه استفاده نمود. جنس بدنه این مدل باسکول آلومینیومی می باشد و سینی توزیع نان استیل است

تجهیزات کو در زمینه فروش انواع باسکول بیمارستانی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد

 معرفی انواع باسکول دام کش از تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع باسکول دام کش از تجهیزات کو بپردازیم. عموماً از این نوع دستگاه وزن سنج برای اندازه گیری وزن چهارپایان استفاده می شود. مشاغلی مانند: دامداری ها و کشتارگاه ها عموماً جزو خریداران این مدل دستگاه توزین هستند. در ادامه سعی داریم به بررسی ویژگیهای چند مدل از این باسکول دام کش بپردازیم:

باسکول دام کش اعتماد: این مدل دستگاه توزین دارای یک نمایشگر ال ای دی می باشد. حداکثر ظرفیت قابل اندازه گیری با این مدل دستگاه توزین ۲۲۰۰ کیلو گرم است. سینی به کار رفته در این مدل دستگاه توزین از ورق های فولادی تشکیل شده است. جنس بدنه این مدل دستگاه توزین نیز فلزی می باشد. این مدل دستگاه توزین دارای علمک بوده که به صورت جدا از دستگاه توزین قرار می گیرد. از جمله ویژگی های مهم این مدل دستگاه توزین داشتن رمپ ورودی می باشد. این همین هم سبب می‌شود حیوانات بتوانند به آسانی وارد سینی توزین شوند.

باسکول دام کش کارا توزین: این مدل باسکول دارای رمپ ورودی در جهت ورود راحت چهارپایان به دستگاه توزین می باشد. حداکثر وزن قابل اندازه گیری با این دستگاه توزین ۱۲۰۰ کیلوگرم می باشد. جنس بدنه و سینی این دستگاه توزین هر دو فلزی است. عموماً از این دستگاه توزین برای مشاغلی مانند: کشتارگاه ها، دامداری ها، گاوداری ها، پرورش شتر مرغ و....استفاده می شود. برای خرید باسکول چرخ دار به سایت مراجعه کنید.

باسکول دام کش حداد ماهر: این مدل دستگاه توزین دارای چهار لودسل می باشد. حداکثر وزن قابل اندازه گیری با این دستگاه توزین ۲ تن می باشد. نمایشگر به کار رفته در این مدل دستگاه دام کش از نوع ال ای دی است. جنس سینی و جنس بدنه این مدل باسکول فلزی می باشد. از جمله ویژگی های مهم این دستگاه می توان به قابلیت اتصال به کامپیوتر، چاپگر و قطعه شمار اشاره نمود. نمایشگر این مدل دستگاه توزین به صورت علمک دار و جدا از سینی توزین قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به کارشناسان تجهیزات کو مراجعه نماید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()