بررسی خرید باسکول ۱۵۰ کیلوگرمی از تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به بررسی خرید باسکول ۱۵۰ کیلوگرمی از تجهیزات کو بپردازیم. عموماً در زمان خرید باسکول باید به نکات مهمی توجه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل باسکول ۱۵۰ کیلو گرمی بپردازیم تا بتوانید از اطلاعات آن در زمان خرید باسکول  استفاده نمایید:

باسکول ۱۵۰ کیلوگرمی کمری: کمری یک کمپانی چینی می باشد که در زمینه تولید انواع باسکول توانسته به یکی از برندهای مطرح تبدیل شود. این مدل باسکول دارای علمک متحرک می باشد. عموما مشاغلی که نیاز به جدا بودن علمک و صفحه توزین دارند می توانند با خرید باسکول کمری از مزایای آن استفاده نمایند. این مدل باسکول در صنایع و یا فروشگاه ها استفاده می شود. بدنه این مدل باسکول فلزی می باشد و جنس سینی آن گالوانیزه است. این مدل باسکول تک لودسل دارای نمایشگر ال سی دی میباشد.

باسکول ۱۵۰ کیلوگرمی پیام توزین: این مدل باسکول علمک دار می باشد. سینی و بدنه باسکول پیام توزین فلزی می باشد که با رنگ مخصوص رنگ آمیزی شده است. عموما خرید باسکول پیام توزین برای مشاغل صنعتی انجام می شود. این مدل باسکول دارای ال سی دی می باشد که نمایشگر قیمت است. این مدل باسکول پیام توزین خود دارای قابلیت پارسنگ کردن می باشد.

باسکول ۱۵۰ کیلوگرمی دیجیتال پند: این مدل باسکول از جمله باسکول های دیجیتال علمک دار می باشد. بر روی علمک این مدل باسکول صفحه نمایش قرار دارد که می‌توان به خوبی اعداد روی نمایشگر را مشاهده نمود. عموما  با خرید باسکول پند می توان از ۱۴ ماه گارانتی آن استفاده نمود. جنس بدنه این مدل باسکول فلزی می باشد و سینی آن از جنس استیل است. از جمله معایب این مدل باسکول می توان به نداشتن چاپگر و قابلیت اتصال به کامپیوتر اشاره نمود. عموماً از این مدل باسکول در مشاغل فروشگاهی بیشتر استفاده می شود.

تجهیزات کو در زمینه فروش انواع باسکول ۱۵۰ کیلو گرمی با قیمت بسیار مناسب و آماده ارائه خدمات متقاضیان می باشد.

بررسی خرید باسکول ۳۰۰ کیلوگرمی از تجهیزات کو:

در این مقاله به بررسی خرید باسکول سیصد کیلو گرمی از تجهیزات کو می پردازیم. در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل باسکول ۳۰۰ کیلو گرمی بپردازیم و مشخصات هر کدام از آنها را توضیح دهیم تا در زمان خرید باسکول بتوانید از این اطلاعات استفاده نمایید:

باسکول پرینتر دار ۳۰۰ کیلوگرمی پند: این مدل باسکول دارای حافظه مستقیم می باشد. همچنین از جمله ویژگی‌های این باسکول می‌توان به قابلیت اتصال به کامپیوتر و کارت خوان اشاره نمود. این مدل باسکول که به صورت علمک دار به بازار عرضه می شود دارای نمایشگر قیمت می باشد. چاپگر حرارتی و داخلی از جمله دیگر مزایای این مدل باسکول است. اگر قصد خرید باسکول پرینتردار را دارید این مدل باسکول یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. با خرید این باسکول ۳۰۰ کیلو گرمی می توانید ۱۴ ماه از گارانتی آن استفاده کنید.

باسکول متحرک ۳۰۰ کیلوگرمی محک: این مدل باسکول قابلیت اتصال به پرینتر و کامپیوتر را دارد. در هنگام خرید باسکول متحرک محک دفترچه گارانتی که دارای ۲۵ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد به مشتری عرضه می شود. این مدل باسکول دارای قطعه شمار داخلی می باشد. بدنه این باسکول از فلز مقاوم ساخته شده و سینی آن از جنس گالوانیزه است. نمایشگر این مدل باسکول به صورت ال ای دی است. برای خرید باسکول بی نظیر به سایت این مرکز مراجعه کنید.

باسکول گارد دار ۳۰۰ کیلوگرمی کمری: این مدل باسکول دارای گارد تاشو می باشد. یکی از ویژگی های مهم این مدل باسکول که باعث خرید باسکول برای مشاغل مختلف گردیده پارسنگ خودکار آن می باشد. همچنین این باسکول دارای قابلیت محاسبه قیمت کالا می باشد. بدنه این مدل باسکول آهنی است. برند کمری برای محصولات خود ۱۲ ماه گارانتی در نظر گرفته است. یکی از معایب این مدل باسکول نداشتن چاپگر و همینطور قابلیت اتصال به کامپیوتر می باشد.

تجهیزات کو در زمینه فروش انواع باسکول های سیصد کیلو گرمی با قیمتی مناسب آماده ارائه خدمات به صاحبان مشاغل می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()