بررسی فروش باسکول نفرکش سهند از تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به بررسی فروش باسکول نفرکش سهند از تجهیزات کو بپردازیم. برند سهند یک کمپانی نام آشنای ایرانی می باشد که طی چند سال اخیر در زمینه  فروش باسکول  نفرکش توانسته جزو برترین های ایران باشد. عموما فروش باسکول های تولیدی برند سهند بیشتر برای مشاغل بیمارستانی و مراکز پزشکی می باشد. در ادامه سعی داریم به بررسی ویژگی های چند مدل از باسکول نفر کش تولیدی برند سهند بپردازیم:

باسکول نفرکش سهند مدل BS101 : این مدل باسکول نفرکش دارای بدنه الکترواستاتیک می باشد. جنس سینی این مدل باسکول استیل بوده و بدنه این نفرکش از فلز می باشد. کمپانی سهند فروش باسکول نفرکش مدلBS را برای داروخانه‌ها، فروشگاه ها و باشگاه های ورزشی با امتیازات ویژه ای انجام می دهد. این مدل باسکول نفرکش فاقد چاپگر می باشد. اما از جمله امتیازات این مدل باسکول نفرکش می توان به قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر اشاره نمود. کمپانی سهند برای این مدل باسکول ۳۶ ماه گارانتی در نظر گرفته است.

باسکول نفرکش مدل BMI : فروش باسکول سهند بیشتر مد نظر مشاغلی مانند بیمارستان ها، مراکز درمانی و ... می باشد. این مدل باسکول نفرکش دارای علمک می باشد. نوع نمایشگر به کار رفته در این مدل باسکول ال ای دی می باشد. جنس بدنه این مدل باسکول نفرکش فولادی و سینی به کار رفته در این دستگاه فلزی می باشد. از جمله مزیت های این مدل می توان به قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر اشاره نمود.

باسکول نفرکش مدل BSR : فروش باسکول نفرکش مدلBSR  عموماً برای درمانگاه ها و مراکز بهداشتی قابل استفاده می باشد. این دستگاه قابلیت سنجش قد کاربر را به صورت اتوماتیک دارد. کمپانی سهند برای این مدل باسکول نفرکش ۳۶ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. این مدل باسکول نفرکش دارای نمایشگر ال ای دی می باشد. سینی به کار رفته در این مدل باسکول از جنس استیل بوده و بدنه کلیه دستگاه فلزی می باشد.

تجهیزات کو در زمینه فروش باسکول های کمپانی سهند آماده ارائه خدمات می باشد.

بررسی فروش باسکول ۶۰۰ کیلوگرمی برند بی نظیر از تجهیزات کو:

در این مقاله قرار است به بررسی فروش باسکول ۶۰۰ کیلوگرمی برند بی‌نظیر از تجهیزات کو بپردازیم. بی نظیر یک کمپانی ایرانی می باشد که در زمینه فروش باسکول های مختلف برای مشاغل متفاوت توانسته است به یکی از برندهای مطرح در ایران تبدیل شود. در ادامه سعی داریم به معرفی ویژگی های چند مدل از تولیدات این برند بپردازیم:

باسکول بی نظیر ۶۰۰ کیلوگرمی مدل MBH 603 : فروش باسکول بی نظیر ۶۰۰ کیلوگرمی عموما برای مشاغل صنعتی می باشد . تعداد لودسل به کار رفته در این دستگاه یک عدد میباشد. نمایشگر این مدل دستگاه توزین بر روی علمک قرار دارد. جنس بدنه این مدل دستگاه توزین فلزی بوده و سینی آن از جنس گالوانیزه کوره ای می باشد. در زیر این مدل دستگاه توزین چرخ های تعبیه شده که برای جابجا نمودن آن کاربرد دارد. از جمله معایب این مدل دستگاه توزین می توان به عدم اتصال به کامپیوتر و چاپگر اشاره نمود. همچنین این مدل دستگاه توزین فاقد قطعه شمار و کنترل می باشد.

باسکول بی نظیر ۶۰۰ کیلوگرمی مدل MB 601 : فروش باسکول MB 601 عموما برای مشاغل صنعتی می باشد. جنس بدنه این مدل دستگاه توزین فلزی بوده و سینی آن از نوع گالوانیزه می باشد. این دستگاه خود دارای قطعه شمار و کنترل است. از جمله معایب این مدل باسکول میتوان به نداشتن چرخ، چاپگر و نمایشگر دو طرفه اشاره نمود. این دستگاه توزین دارای باتری قابل شارژ داخلی می باشد که در صورت نبود برق می توان از آن استفاده نمود.

باسکول بی نظیر ۶۰۰ کیلوگرمی مدل MBH 601 : این مدل باسکول دارای قطعه شمار و کنترل می باشد. از جمله معایب این مدل دستگاه توزین می‌توان به عدم نمایشگر قیمت و نمایشگر دو طرفه اشاره نمود. همچنین این مدل دستگاه توزین قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر را ندارد. عموما از این دستگاه  توزین  در مشاغل صنعتی استفاده می شود. منبع انرژی مدل دستگاه توزین برق شهری است. فروش باسکول دیواری مدل MBH 601  جزو پر طرفدار ترین تولیدات کمپانی بی نظیر بوده است.

تجهیزات کو در زمینه فروش باسکول های تولیدی برنده بی نظیر آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()