انواع دستگاه روغن گیری اسوه در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم به بررسی انواع دستگاه روغن گیری اسوه در تجهیزات کو بپردازیم. بسیاری از تجهیزات خانگی و صنعتی طی چند سال اخیر توانسته اند جایگاه خوبی برای خود کسب نمایند. در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل دستگاه روغن گیری که تولید شده این کمپانی می باشند بپردازیم:

دستگاه روغن گیری DK60 : این دستگاه روغن گیری دارای موتور گیربکسی میباشد. چرخ هایی که در زیر این دستگاه تعبیه شده‌اند دارای قفل بوده که می‌توان برای جلوگیری از حرکت دادن آن قفل را فعال نمود. این دستگاه روغن گیری قابلیت روغن گیری ۲۰ کیلو گرم دانه روغنی در یک ساعت را دارد. از جمله ویژگی های مهم این دستگاه می‌توان به قابلیت سیستم حرارتی خودکار و سیستم خنک کننده اشاره نمود. جنس این دستگاه استیل ضد زنگ می باشد. ظرفیت ورودی مخزن این دستگاه چیزی حدود ۲۵ لیتر است.

دستگاه روغن گیری DK40 : این دستگاه دارای قابلیت روغن گیری ۸ تا ۱۰ کیلوگرم در ساعت می باشد. از جمله ویژگی‌های خوب این دستگاه می توان به قابلیت کارکرد مداوم شبانه روزی آن اشاره نمود. بدنه این دستگاه روغن گیری از جنس استیل ضد زنگ می باشد. موتور به کار برده شده در این دستگاه از نوع موتور گیربکسی است. این دستگاه روغن گیری دارای قابلیت کنترل سرعت نیز می باشد. در قسمت زیرین این دستگاه چرخ های طبیعی شده که سبب می‌شود به آسانی بتوان دستگاه را جابجا نمود.

دستگاه روغن گیری DK90:  دستگاه روغن گیری دارای قابلیت بازدهی ۳۵ کیلوگرم دانه روغنی در یک ساعت می باشد. از جمله ویژگی های برتر این دستگاه می توان به سیستم حرارتی و همچنین سیستم خنک کننده اشاره نمود که به صورت مجزا در دستگاه تعبیه شده است. در قسمت زیرین دستگاه چرخ های تعبیه شده که دارای قفل می باشند. این دستگاه دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان خود است. جنس بدنه این دستگاه روغن گیری از استیل ضد زنگ می باشد.

معرفی انواع دستگاه روغن گیری برند ای جی از تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع دستگاه روغن گیری برند ای جی از تجهیزات کو بپردازیم. در ادامه سعی داریم به بررسی چند مدل از تولیدات این کمپانی معروف ایرانی بپردازیم:

دستگاه روغن گیری مدل AG_13: این مدل دستگاه روغن گیری دارای ظرفیت ۱۰ تا ۲۰ کیلو دانه روغنی برای روغن گیری در یک ساعت می باشد. فیلتر تصویه ای که در این دستگاه به کار برده شده سبب به دست آمدن روغن باکیفیت تری می باشد. جنس بدنه این دستگاه تمام استیل بوده و همین امر سبب آسان تمیز نمودن این دستگاه روغن گیری میشود. در قسمت زیرین این دستگاه چرخ های تعبیه شده که می‌توان با استفاده از این چرخها دستگاه را به آسانی جابجا نمود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه وجود سیستم خنک کننده در دستگاه می باشد. از این دستگاه روغن گیری می‌توان برای روغن گیری دانه‌هایی مانند: کرچک، سیاه دانه، کنجد، زیره، تخم کدو و.... استفاده نمود.

دستگاه روغن گیری مدل AG07+: این مدل دستگاه روغن گیری دارای ظرفیت ورودی ۵ کیلوگرم در ساعت می باشد. از جمله ویژگی های برتر این دستگاه روغن گیری می‌توان به کارکرد ۲۴ ساعته آن بدون بروز کوچکترین مشکلی اشاره نمود. جنس بدنه این دستگاه تمام استیل ضد زنگ می باشد. یکی از معایب این دستگاه لرزش و صدای اندکی می باشد که در هنگام شروع به کار دستگاه آغاز می شود. این دستگاه همانند دیگر تولیدات کمپانی ای جی دارای سیستم خنک کننده می باشد. یکی از معایب این دستگاه عدم وجود چرخ در قسمت زیرین دستگاه برای جابجایی است. برای خرید دستگاه روغن گیری ای جی به سایت مراجعه کنید. 

دستگاه روغن گیری AG08++:  این دستگاه دارای قابلیت روغن گیری ۷ کیلوگرم روغن در طول یک ساعت می باشد. جنس بدنه این دستگاه تمام استیل بوده و در هنگام کارکرد لرزش و صدای ایجاد نمی‌کند. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت در انجام روغن گیری می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()