بررسی قیمت صندوق فروشگاهی در تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به بررسی قیمت صندوق فروشگاهی در تجهیزات کو بپردازیم. صندوق فروشگاهی در واقع دستگاهی می باشد که برای ساماندهی و نظم دادن به اطلاعات فروش، موجودی کالاها و....مورد استفاده قرار می گیرد. عموماً بسیاری از فروشگاه ها برای استفاده از امکانات این دستگاه اقدام به خرید آن می نمایند. امروزه عملاً فروشگاه هایی که فاقد این دستگاه می باشند کار خود را به سختی انجام می دهند. چرا که این دستگاه در واقع یک حسابرس واقعی برای فروشگاه محسوب می شود. انواع مختلف صندوق فروشگاهی در فروشگاه هایی که بسیار پر جمعیت و هر مشتری هستند استفاده می شود. چرا که اگر فروشگاهی دارای مشتریان اندکی باشد می توان به صورت دستی نیز نیاز آنها را برآورده نمود و نیازی به استفاده از این دستگاه نمی باشد. یکی از نکات مهمی که صاحبان مشاغل قبل از خرید صندوق فروشگاهی باید در نظر بگیرند این نکته می باشد که آیا فروشگاه آنها جزو فروشگاه های شلوغ و پر مشتری می باشد و یا جزو فروشگاه های کم مشتری است. با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توانند اقدام به خرید این دستگاه و یا دیگر دستگاه‌های مورد نیاز در شغل خود داشته باشند.

انواع صندوق فروشگاهی:

 امروزه انواع مختلف صندوق های فروشگاهی توسط کمپانی های مختلف ساخته می شوند که هر کدام از این صندوق ها دارای امکانات ویژه ای هستند. از جمله این امکانات ویژه می‌توان به لمسی بودن، قابلیت اتصال به سیستم عامل اندروید و ویندوز و ....اشاره نمود. صندوق های فروشگاهی که دارای این امکانات باشند به مراتب از قیمت بالاتری نسبت به دیگر صندوق‌ها برخوردار هستند. تجهیزات کو در زمینه فروش انواع صندوق فروشگاهی با ارائه مناسبترین قیمت برای مدلهای مختلف این صندوق آماده ارائه خدمت به صاحبان مشاغل می باشد. انواع مختلف صندوق فروشگاهی در دو مدل رومیزی و سیار در بازار وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب می کنند.

بررسی صندوق فروشگاهی ECR در تجهیزات کو:

در این مقاله سعی داریم به بررسی صندوق فروشگاهی ECR در تجهیزات کو بپردازیم. این مدل صندوق فروشگاهی نیز یکی از انواع مدلهای صندوق های قابل استفاده در فروشگاه می باشد. از جمله تفاوت اصلی این مدل صندوق با مدل لمسی آن می توان به نبود سیستم عامل اشاره نمود. در واقع در این مدل صندوق فروشگاهی باید اطلاعات را متصدی فروش به صورت دستی وارد نمایید. این مدل صندوق نیز قابلیت اتصال به ترازو، کارت خوان، بارکد خوان و.... را دارد. عموما این مدل صندوق برای مشاغلی مانند: داروخانه ها، رستوران ها، شیرینی فروشی ها و سایر مشاغل کوچک به خوبی قابل استفاده است. قیمت خرید صندوق فروشگاهی ECR در مقایسه با مدل های لمسی آن بسیار پایین تر بوده و بسیاری از صاحبان مشاغل که توانایی خرید دستگاه های گران قیمت را ندارند می توانند از مزایای این دستگاه به خوبی بهره ببرند. تجهیزات کو در زمینه فروش انواع مختلف صندوق فروشگاهی آماده ارائه خدمات به صاحبان مشاغل می باشد. به این مدل صندوق فروشگاهی صندوق مکانیکی نیز گفته می شود. امروزه با تولید انواع مختلف صندوق های لمسی و دیجیتالی این مدل صندوق در حال فراموشی می باشد. یکی از معایب بزرگ این مدل صندوق فروشگاهی نداشتن تنوع می باشد. چرا که تمام کمپانی های موجود تنها یک مدل از این دستگاه را تولید کردند. این  مدل دستگاه قابلیت استفاده رومیزی برای صاحبان مشاغل را دارد. با استفاده از این صندوق می توان امتیازاتی نظیر محاسبه میزان سود روزانه، میزان فروش روزانه، موجودی انبار و.....استفاده نمود. این دستگاه دارای یک حافظه ۴ گیگابایتی می باشد که می توان آن را تا ۱۶ گیگابایت ارتقا داد. از جمله معایب این دستگاه به دلیل نداشتن سیستم عامل اندرویدی، غیر قابل اتصال بودن به وای فای می باشد. یکی از مزایای مهم این صندوق فروشگاهی داشتن یک کشوی مخصوص پول می باشد که به چهار قسمت برای اسکناس و شش قسمت برای سکه تقسیم بندی شده است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()