در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با اسلایسر توضیح دهیم. همان طور که می دانید یکی از وسایل صنعتی اسلایسر می باشد. در واقع اسلایسر ها هستند که باعث می شوند شما بتوانید قطعات کالباس منظم تر میل کنید. همان طور که می دانید تجهیزات صنعتی باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا بتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند. این وسیله نیز همانند سایر وسایل صنعتی بسیار مهم است. در صنایع غذایی در واقع اسلایسر ها بسیار محبوب هستند و مورد اهمیت قرار دارند. شما می توانید توسط این وسیله به خرد کردن انواعی از میوه ها، سبزیجات و له کردن آن ها، خلالی کردن و رنده کردن یا حتی نگینی کردن آن ها بپردازید. به همین جهت است که از اسلایسر ها در رستوران ها، تولیدی های مواد غذایی، تهیه غذا ها و غیره استفاده می کنند. اگرچه این وسیله هم در کارخانه‌ های بسیار بزرگ صنایع غذایی و هم در تهیه غذا های کوچک مورد استفاده است. اما باید بدانید که انواع و مدل آن متفاوت خواهد بود. در این مقاله می خواهیم به معرفی این وسیله بپردازیم. از آن جایی که سال های زیادی نیست اسلایسر وارد بازار شده است. معمولاً افراد شناخت درست و زیادی از آن نخواهند داشت. به همین جهت است که ما به شما توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه بفرمایید. چرا که اطلاعات زیادی در راستای معرفی این وسیله در این مقاله آمده است. فست فود ها، برای این که سرعت کار خود را افزایش دهند و کاربرد بیشتری داشته باشند از این وسیله استفاده می‌ کنند. علاوه بر افزایش سرعت این وسیله می ‌تواند روی کیفیت کار نیز تاثیر داشته باشد. چرا که شما برش های یکدست و زیبایی خواهید داشت. معمولاً خرد کردن سیب زمینی، پیاز و میوه ها با اسلایسر ها صورت می پذیرد. این وسیله کاربرد زیادی دارد.

خرید اسلایسر از تجهیزات کو:

در این مقاله می خواهیم به توضیح اسلایسر بپردازیم. از مهم ترین کاربرد هایی که این وسیله دارد و این روز ها بسیار مطرح است تولید میوه خشک می باشد. افرادی که به تولید میوه خشک روی آورده ‌اند و سعی می ‌کنند که از اسلایسر ها برای خرد کردن میوه استفاده کنند با استفاده از این وسیله برش های یکسان و هم اندازه‌ای خواهند داشت. از طرف دیگر سرعت کار آن ها بسیار افزایش می یابد و نیاز نیست که زحمت زیادی برای خرد کردن آن بکشند. هم چنین با وجود وسیله ‌های تجهیزاتی استفاده از نیروی انسانی کم شده و می توان در هزینه صرفه جویی نمود. همان طور که می دانید این وسیله دارای انواع مختلفی است. از جمله مهم ترین تفاوتی که میان انواع آن وجود دارد قدرت موتور می باشد. معمولاً دستگاه‌ های این سبکی یک تسمه ای هستند اما نوع دو تسمه آن نیز در بازار وجود دارد. همان طور که می دانید از نوع دو تسمه آن در صنایع غذایی بزرگ نظیر کارخانه ها استفاده می شود. فروش اسلایسر براکس به سایت مراجعه کنید.

هر چقدر هم قدرت موتور این وسیله افزایش یابد به تبع مصرف انرژی برق بیش تری دارد. مصرف برق آن به صورت تک فاز و یا سه فاز می باشد. جنس بدنه این وسیله آلومینیوم یا استیل است. کاربری آن بسیار راحت می باشد. از آن جایی که این اسلایسر به طور مستقیم با مواد غذایی سر و کار دارد. نظافت و شستشوی آن ‌ بسیار ضروری می باشد. اگر این اسلایسر از جنسی غیر از آلومینیوم و استیل ساخته شده باشد. علاوه بر این که شست ‌و شوی آن دشوار خواهد شد. می‌ تواند به زودی تخریب شود و عمر کوتاهی داشته باشد. همان طور که می دانید مهم ترین جزء اسلایسر ها تیغه ی آن ها می باشد. معمولاً تیغه این دستگاه به صورت آبکاری شده با فولاد است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()