مزیت های استفاده از دستگاه سلفون کش:

 مسلماً بسته بندی کردن صحیح مواد غذایی باعث می شود که مواد غذایی دیرتر فاسد شوند. به دلیل پر اهمیت بودن سلفون کش و کاربرد های فراوانی که دارد شما این روز ها می توانید  این وسیله ی صنعتی را جز پرفروش ‌ترین ‌ها قرار دهید. از آن جایی که کاربرد های این دستگاه بسیار زیاد می باشد معمولاً هر فرد به میزان سلفون زیادی برای استفاده از آن نیاز دارد. لذا به شما توصیه می ‌کنیم که از خرید عمده سلفون استفاده کنید تا برای شما قیمت کلی آن مقرون به صرفه واقع گردد. سلفون همان طور که گفته شد یک فیلم پلاستیکی و کشسان است که درون این دستگاه قرار می گیرد و دور تا دور محصول پیچیده می شود تا آن را بسته بندی نماید. این فیلم به صورت رول مانند در بازار وجود دارد که شما می توانید به راحتی آن را خریداری کنید. نحوه ی عملکرد دستگاه های سلفون کش دستی به این صورت می باشد که رول سلفون را درون دستگاه قرار داده و سپس  محصول را نیز در مقابل و جایگاه مخصوص قرار می دهید. این دستگاه دارای یک المنت داغ برای برش دادن فیلم سلفونی می باشد. بعد از این که به وسیله دست محصول را بسته بندی کرده و سلفون را دور تا دور آن بپیچیدید. می توانید توسط المنت سلفون را برش داده و دوباره قسمت داغ را به محصول به چسبانید. در واقع دمای المنت ها دو عملکرد اصلی دارند یکی برش دادن سلفون و دیگری گرم کردن سلفون برای سهولت چسبیدن آن به محصول می باشد. اندازه ی هر رول سلفون یا استرچ می ‌تواند متفاوت باشد اما سایز های استاندارد ای که در بازار وجود دارند که بین ۴۰ تا ۵۵ سانتی متر می باشند. انواع از مواد غذایی نظیر سبزی ها، میوه جات، قارچ ها، انواعی از محصولات گوشتی نظیر مرغ، ماهی، گوشت، سوسیس، کالباس، می توانند توسط این وسیله بسته ‌بندی شوند و در فریزر یا یخچال قرار بگیرند.

اهمیت دستگاه سلفون کش در خانه:

 بسته بندی و سلفون پیچی این محصولات باعث می شود که باکتری ها و میکروب ها با آن ها نفوذ نکنند و بوی غذا های مختلفی که در کنار هم قرار گرفته با یکدیگر ترکیب ن‌شوند و همچنین تغییر طعم ندهند. به طور کلی مدل دستگاه سلفون پیچ دستی می تواند زیر گروه های مختلفی داشته باشد که به سه دسته کلی تقسیم می شوند. این زیرگروه های دستگاه سلفون کش دستی به نام ‌های زیر می باشند:

  • دستگاه سلفون کش فولادی:
  • دستگاه سلفون پیچ استیل بگیر
  • دستگاه سلفون پیچ استیل نگیر

 همان طور که می دانید هر کدام از این مدل ها دارای عملکرد متفاوت و قیمت های مختلفی نیز می باشند. از جمله مهم ترین مدل و نوع دستگاه سلفون پیچ دستی استیل بگیر است. اگر بخواهیم این سه نوع مدل را با یکدیگر مقایسه کنیم. باید بگوییم که هر کدام از ورق های خاص با جنس متفاوتی در راستای بسته بندی استفاده می نمایند. مدل فولادی از ورق فولادی استفاده می کند که پوشیده شده با رنگ الکترو استاتیک است. خرید دستگاه شیرینک را از سایت انجام دهید.

استیل بگیر از ورق استیل ۳۱۶ استفاده می کند این امر در حالی است که مدل استیل نگیر آن از ورق استیل ۳۰۴ استفاده می نماید. باید بدانید که ورق استیل ۳۰۴ ضد زنگ بوده و به صورت ها و اشکال های مختلفی در بازار وجود دارد. به خاطر ضد زنگ بودن، این ورق دارای اهمیت ویژه و فروش زیادی است. نوع دیگری از ورق های استیل وجود دارد که به نام ورق استیل ۳۰۶ معروف است.

این ورق از تمام خوراک های دستگاه سلفون کش بهتر بوده و به هیچ عنوان زنگ نخواهد زد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()