ترازو های موجود در اسکیل :

امروزه ترازو یک دستگاه بسیار مفید در در زندگی ما است و از از آن می‌توانیم در خصوص محاسبه جرم مواد غذایی و یا اجسام مختلف بهره گیری کنیم. یک جمله معروف در بین مردم وجود دارد و آن هم این است که میگویند با این وسیله آن جسم را وزن کن این جمله در واقع اشتباه است، زیرا این وسیله کار وزن کردن را انجام نمی دهد. عموماً وقتی می خواهید چیزی را وزن کنید آن را روی کفه ترازو می‌گذارید سپس سنگ های وزنی را در کفه دیگر قرار می دهید و هر طرف که پایین تر باشد مطمئنا سنگینتر است و شما باید سنگ گذاشتن و برداشتن را آنقدر تکرار کنید تا دو کپه در روبروی هم قرار بگیرند، در این حالت وزن یکسان خواهد بود و شما نسبت به سنگ های وزنی می توانید بگویید که وزن آن چیز چقدر است.

اهمیت ترازو:

امروزه ترازو ها در شکل ها و مدل های مختلف تولید می شوند و شما می توانید نسبت به هدفی که مد نظر دارید آنها را خریداری کنید. البته وزن کردن با ترازو های امروزی بسیار راحت تر و بسیار دقیق تر شده است. ترازو ها مدل های گوناگونی دارند اما معروف ترین های آن را که شما می توانید در فروشگاه اسکیل ببینید به شما معرفی می‌کنیم.

مدل مخصوص فروشگاه، مدل مخصوص آزمایشگاه، مدل مخصوص زرگری، مدل مصارف خانگی، مدل مصارف صنعتی و مدل هایی که به نام باسکول شناخته می شوند.

در واقع شما با این وسیله ها به راحتی می توانید اجسام مختلف و یا مواد مختلف را با دقت بسیار بالا اندازه گیری کنید. ترازو های دیجیتالی حتی پا را از این هم فراتر گذاشته اند و دقت را به نهایت خود رسانده اند.

این را در نظر داشته باشید که در حال حاضر بسیاری از شغل ها بدون این وسیله به هیچ عنوان نمی توانند به کار خود ادامه دهند، انتخاب این وسیله بسیار مهم است شما می توانید از فروشگاه اسکیل انواع ترازو ها را نسبت به مصارف خود انتخاب کنید، اسکیل نامی مطمئن برای را جناس با کیفیت است.

تعمیر ترازو توسط فروشگاه اسکیل به بهترین وجه :

امروزه یکی از معضلات مالکین ترازو، تعمیرات آن است زیرا قطعات آنها به سادگی پیدا نمی شود و در شرایطی اگر هم بتوانید قطعه را پیدا کنید مشخص نیست که قطعه مربوط به ترازوی شما باشد یا یک قطعه فیک باشد. فروشگاه اسکیل می تواند تعمیر ترازو را در محل انجام دهد و شما نیاز نیست که برای تعمیر ترازوی خود آن را حمل کنید و به نمایندگی و یا تعمیرگاه ببرید. این یکی از خدمات بسیار خوب و مهم فروشگاه اسکیل است که با دارا بودن افراد مجرب و دوره دیده و همچنین با برخورداری از تمامی قطعات و لوازم مورد نظر برای مدل های مختلف ترازو می تواند بهترین شکل تعمیر ترازوی شما را انجام دهد.

امروزه متاسفانه برخی از افراد تعمیر ترازو های خود را به افراد متفرقه می‌سپارند و مطمئناً منجر به خرابی آنها خواهد شد و در شرایطی امکان دارد هزینه تعمیر ترازو به اندازه هزینه یک ترازوی نو باشد. شما می توانید از امتیاز تعمیر ترازو در محل استفاده کنید و هزینه های خود را چندین برابر کاهش دهید. اگر مشکل ترازوی شما در محل رفع شد که به کارش ادامه خواهد داد و اگر مشکل باقی بود، ترازو به مرکز تعمیر خواهد رفت و در انجام سرویس دهی کامل روی ترازو انجام می شود و سپس برای شما ارسال میگردد. تمامی این موارد برای خدمت بیشتر به مشتریان عزیز است.

تعمیر ترازو و مشکلات پیش رو:

از آنجا که ترازو برای توزین دقیق مواد و کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد شما باید در نگهداری آن کوشا باشید و چنانچه در این مهم سهل انگاری کنید مطمئناً ترازوی شما به مشکل خواهد خورد. توصیه ما به شما صاحبان ترازو این است که در هنگام خرید ترازو فروشگاهی تمامی نکات استفاده از ترازو را از فروشندگان درخواست کنید و در خصوص همین امر فروشگاه اسکیل بهترین توصیه ها را در هنگام خرید به شما ارائه می دهد. و شما با به کار گرفتن این نکات هرگز نیاز به تعمیر ترازو نخواهید داشت.

فروشگاه اسکیل 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()