اهمیت ترازو در صنایع مختلف و فروش آن در هایپرجیم :

در واقع ترازو وسیله ای است که برای اندازه گیری جرم یک کالا از آن استفاده میشود. امروزه مصارف ترازو بسیار زیاد است و در صنایع گوناگون مانند صنعت حمل و نقل، صنایع غذایی، فروشگاههای زنجیره ای، مغازه های تره بار، میوه فروشی ها و غیره استفاده می شود.

مثلاً در حوزه سلامت و پزشکی از یک نوع این وسیله برای وزن کردن نوزاد استفاده میشود، نسبت به وزنی که نوزاد دارد پزشک شرایط بدنی آن نوزاد را ارزیابی می کند و اقدام به تجویز دارو و راهکارهایی به والدین نوزاد در جهت روند بهبودی نوزاد می کند. پس در نتیجه ترازو جزء جدایی ناپذیر زندگی ما شده است. یک نوع ترازوی دیگر که بسیار متداول میباشد مدل خانگی است که از آن در خانه استفاده می شود، وزن کشی افراد در خانه به وسیله آن بسیار بهتر است زیرا همواره در دسترس است و هم از اختلاف آن ها در امان خواهید ماند. زیرا مدل ها عموماً وزن را با کمی اختلاف نسبت به هم نشان می‌دهند، البته این بیشتر در مدل های عقربه ای و آنالوگ وجود دارد.

بهترین ترازو ها:

در عصر حاضر این وسیله ها در انواع و اقسام گوناگون در حال تولید و پیشرفت هستند و هر روز ما شاهد نوع دیگری از ترازو ها با قابلیت هایی منحصر به فرد هستیم. برای افرادی که میخواهند این وسیله را خریداری کنند، انتخاب بسیار سخت است و در مواجهه با تنوع و گوناگونی این کالا هیچ گونه تصمیمی نمی توانند بگیرند، ترازوی های دیجیتالی مطمئناً بسیار حساس و دقیق تر از ترازوهای غیر دیجیتالی هستند. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که ترازو باید حتما منطبق با نیاز شما باشد. مرکز خرید اسکیل می تواند در این امر به شما کمک کند، شما با مراجعه به این فروشگاه می توانید انواع مختلف این وسیله را ببینید و کارایی آنها را تماشا کنید سپس هر کدام که مطابق با خواسته های شما بود، خریداری کنید. فروشگاه اسکیل بهترین عرضه کننده این وسیله می باشد.

خصوصیات ترازو های موجود در اسکیل:

ابتدا در این مقاله می‌خواهیم تاریخچه ترازو را برای شما عنوان کنیم، مطمئناً به وجود آمدن ترازو دلیل اول آن نیازمندی انسان بود. در زمان های بسیار دور فروشندگان دوره گرد و تاجر ها برای فروش اجناس و کالاهای خود وسیله ای برای محاسبه و وزن کردن در اختیار نداشتند به همین جهت بسیار در عذاب بودند، خصوصاً در فروش اجناسی مثل طلا به هیچ عنوان نمی توانستند معیار مشخصی برای محاسبه آن داشته باشد.

جمیع این مشکلات به ساخت این وسیله ختم شد. مدل های قدیمی به اسم آنالوگ شناخته می شوند و ترازوهای جدید به اسم دیجیتال شناخته میشوند. مدل های آنالوگ به دلیل نداشتن حساسیت و دقت بسیار پایین کم کم از رده خارج شدند و ترازوهایی با دقت بسیار بالا به وجود آمدند. همچنین دلیل دیگر به وجود آمدن ترازوهای دیجیتالی سرعت عمل در وزن کردن با آنها بود، زیرا برای محاسبه نیاز به سنگ وزن ندارند و به طور اتوماتیک وقتی جسمی روی آنها قرار میگیرد وزن آن را روی نمایشگر به کاربر نشان می‌دهند.

ترازو و خصوصیات آن:

البته شایان ذکر است که هرچه دقت و میزان تراز بالاتر باشد مطمئناً قیمت آن نیز بالاتر است و البته از همه مهمتر نگهداری از آن بسیار سخت‌ تر است. مثلاً مدل هایی که در آزمایشگاه ها استفاده می شود از دقت بسیار بالایی برخوردارند به همین دقت بالا باعث می شود که آنها به لحاظ فیزیکی بسیار حساس باشند حتی بعضی از آنها به گرد و خاک نیز حساسند و به جهت مراقبت از آن ها، ترازوها را درون محفظه هایی در بسته قرار میدهند. فروش ترازو آزمایشگاهی را با قیمت ارزان انجام دهید.

امروزه برای پیدا کردن ترازوی مورد نظر باید وقت بسیار زیادی صرف کرد و حتی نمیتوان گوناگونی آنها را دید، اما فروشگاه اسکیل با عرضه بهترین برندهای ایرانی و خارجی ترازو و باسکول ها می‌تواند به شما عزیزان خدمت‌ رسانی کند. شما می توانید جهت آشنایی با انواع مختلف این وسیله به فروشگاه اسکیل مراجعه کنید و از قیمت های نازل آن بهره ببرید.

فروشگاه اسکیل 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()