ترازو وسیله ای برای محاسبه وزن است و در واقع به ابزاری اطلاق می شود که جرم اجسام را برای ما محاسبه کند. این وسیله در زبان شیرین فارسی "همسطح بودن" معنی می‌دهد، در واقع در گذشته های دور تعیین وزن یک جسم را همسطح با وزنه هایی که در آن خصوص به وجود آمده بودند مشخص می کردند. در واقع ترازو یکی از قدیمی ترین وسیله هایی است که در زندگی انسان وجود داشته است. با توجه به نقاشی ها و تصاویری که از گذشته کشف شده است می‌توان به قدمت بیش از هفت هزار سال این وسیله رسید، در گذشته های دور برای محاسبه وزن یک شی آن را با یک شی هم قیافه مقایسه می‌کردند.

ساده ترین نوع ترازوها همان ترازوهای کف دار قدیمی است که ایرانی ها از آن استفاده میکردند. مکانیزم عملکرد این ترازو بر اساس قوانین اهرم شکل گرفته است، وقتی دو جسم را می خواستند اندازه بگیرند یکی را در یک کفه ترازو قرار می‌دادند و دیگری را در کفه دیگر ترازو می گذاشتند سپس نوک دو شاهین را نگاه میکردن و چنانچه دو شیء هم وزن بودند نوک دو شاهین دقیقا روبروی هم قرار می گرفت و چنانچه هم وزن نبودند یکی بالا و یکی پایین قرار می گرفت،  باید سعی می‌کردند هر دو را هم وزن کنند و این روند تا هنگامی که نوک دو شاهین روبروی هم قرار میگرفتند ادامه داشت.

خرید ترازو:

خوشبختانه امروزه انسان از دست این نوع ترازو ها خودش را نجات داده است و توانسته با فناوری پیشرفته و تکنولوژی روز ترازوهای مدرنی تولید کند که برای محاسبه وزن نیاز به دو شیء هم وزن ندارند و تنها برای توزین وزن به کالا و یا شیء مد نظر است احتیاج است.

امروزه در سراسر بازار می توانید انواع این ترازوها را پیدا کنید اما در فروشگاه اسکیل شما می توانید اجناس اورجینال را تهیه کنید، و ضمانت کالا ها را از فروشگاه اسکیل همراه اجناس دریافت کنید.

ویژگی های ترازوی حرفه ای در هایپرجیم :

وزن کردن اجسام و کالاها توسط ترازو از دیرباز انجام شده است. مدل های قدیمی که پیدا شده نشان می دهد که انسان از چندین قرن پیش از این وسیله پرکاربرد برای رفع نیاز های خود استفاده کرده است.

اما مشکلات بسیار عمده و عدیده‌ای مدل های قدیمی داشته‌ اند و روند تکاملی ترازو مطمئناً باید طی می شد زیرا برخی از اجسام به محاسبه بسیار دقیق احتیاج دارند. مثلاً در آزمایشگاه ها، طلا فروشی ها و جواهر فروشی ها این دقت به نهایت خود می‌رسد. به همین خاطر در گذر زمان این دستگاه ها کامل و کامل تر شدند به شکلی که ما امروزه در جای‌جای خیابان ها و مکان های مختلف می توانیم نمونه های مختلف آن را ببینیم. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های پیشرفته، در صنعت وزن نیز پیشرفت های بسیار زیادی صورت گرفت و انواع گوناگونی از این وسیله تولید شد.

خرید ترازو:

یکی از مدل هایی که امروزه به عنوان عتیقه شناخته می شوند ترازوهای قپانی بود. پس از مشکلات عمده این وسیله برای وزن کردن، از رده خارج شدند و جای خودشان را به مدل های عقربه ای و دقیق تر دادند. این مدل های عقربه ای با نام مدل های آنالوگ شناخته می شوند، اما این ها نیز مشکلاتی از قبیل دقت بسیار پایین و تنظیم شدن بسیار سخت پس از هر بار وزن کردن داشتند. به همین جهت مدل هایی ساخته شدند که ما آنها را به نام ترازوهای دیجیتالی می شناسیم، این ترازوها دقت عمل را به نهایت خود رساندند و امروزه ما در حرفه های حساس نیز به راحتی می‌توانیم از این ترازوها استفاده کنیم و از لحاظ وزنی کاملا خیالمان راحت باشد. برای خرید ترازو گرمی به سایت مراجعه کنید. 

به عنوان سخنران آخر در خصوص گوناگونی ترازوها شما باید به مرکز فروشی بروید که بتوانید با همه طرح‌ های این محصولات آشنا شوید و راحت تر از میان امکانات و قابلیت های این وسیله ها یکی از آنها را انتخاب کنید، فروشگاه اسکیل آماده است تا نهایت تنوع و گوناگونی در ترازو را به شما ارائه دهد، در مجموعه اسکیل قیمت ها بسیار مقطوع و نازل است.

فروشگاه اسکیل 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()