ترازوی دیجیتال و انواع آن در فروشگاه اسکیل:

ترازوی دیجیتال امروزه یکی از محبوب ترین و معروف ترین دستگاه ها برای وزن کشی می باشد. این ترازوها در مدل های مختلفی تولید می شود که هر کدام مصارف خاصی دارند، مثلاً ترازو هایی که برای وزن کشی میوه و خشکبار استفاده می شوند یکی از انواع مختلف این ترازو ها می باشند. ترازوی دیجیتالی امروزه کاربرد های خود را نامحدود کرده است و در هر مکانی که توزین وزن لازم باشد یکی از این ترازوها وجود دارد.

ترازوی دیجیتال به واسطه زیبایی، دقت در وزن کشی و قیمت مناسب بسیار پرفروش می باشد.

امروزه ترازوها در طیفی گسترده ای تولید می شوند و انواع مختلفی دارند که عبارت است از:

ترازوی دیجیتال صنعتی

ترازوی دیجیتال فروشگاهی

ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی.

مزایای انواع ترازوی دیجیتال:

برخی از ترازو ها که در مصارف فروشگاهی از آنها استفاده می‌شود دارای آپشن های متعددی می باشند، مثلاً می‌توانند موجودی فروشگاه را پرینت کنند و یا موجودی انبار را به صورت هفتگی و ماهیانه پرینت کنند و در اختیار پرسنل فروشگاه بگذارند. بنابراین به راحتی می‌توان موجودی اقلام در حال اتمام را تکمیل کرد و یا اگر کالایی فروش نرفته اقداماتی برای فروش آن اتخاذ کرد. برخی از این ترازو ها قابلیت این را دارند که به چند رایانه متصل شوند و گزارشهای فروش و خرید را به صورت تراکنشی پرینت کنند.

با این اوصاف یک ترازو می تواند کار چند پرسنل را انجام دهد، بنابراین به راحتی در هزینه های یک فروشگاه صرفه جویی خواهد شد.

در هنگام خرید ترازو دقت داشته باشید که به دلیل تنوع بیش از حد این محصول ترازویی را انتخاب کنید که دقیقا که در خصوص مصارف شما کارایی داشته باشد.

یکی از فروشگاه هایی که تمامی مدل های مختلف ترازوی دیجیتال را دارا می باشد مرکز خرید اسکیل است، فروشگاه اسکیل یکی از معتبرترین فروشگاه های حال حاضر کشور می باشد.

اطلاعاتی در خصوص ترازوی دیجیتال و فروشگاه اسکیل:

در خصوص موضوع ترازوی دیجیتال می توان گفت تمامی صنایع مختلف برای توزین کالاها و محصولات خود از ترازوی دیجیتال استفاده می کنند و فقدان این وسیله به هیچ عنوان در این مراکز نمی‌تواند قابل قبول باشد. پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید در این صنعت باعث شده است که ترازوی دیجیتال سیر تکاملی صعودی داشته باشد، به عنوان مثال می توان گفت که ترازوی دیجیتال با قابلیت هایی مانند چاپ بارکد های سطری، تولید برچسب یا همان لیبل و یا چاپ فاکتور باعث شده است که کارها با سرعت بیشتری انجام شود. این ترازوها قابلیت این را دارند که تمامی این آپشن ها را به صورت بلوتوث و وایرلس به رایانه های شخصی و یا تلفن همراه هوشمند ارسال کنند. بدین ترتیب مدیریت کردن فروشگاه کار بسیار راحتی خواهد بود.

ترازوی دیجیتالی در مصارف مختلف توانسته است جای خود را باز کند و تنوع در این محصول باعث شده که هیچ محدودیت مصرفی نداشته باشد، مدل های مختلف ترازوی دیجیتال عبارت است از:

ترازو دیجیتال آزمایشگاهی

ترازو دیجیتال صنعتی

ترازو دیجیتال فروشگاهی.

کاربرد ترازوی دیجیتال در مکان های مختلف:

برخی از ترازو ها دارای دقت بسیار زیادی هستند، از این مدل ترازو در مکان هایی مانند آزمایشگاه و وزن کردن مصنوعات طلا و جواهر استفاده می شود. لازم به ذکر است که باید دقت و نگهداری از این ترازو بسیار زیاد باشد، زیرا این مدل از ترازو ها از قطعات حساس و بسیار ظریفی ساخته شده‌اند بنابراین با کوچکترین اعمال ضربه آسیب می بینند. نگهداری از این ترازوها در مکان‌های خاص باید انجام شود مثلاً برخی از مدل های آن به رطوبت و گرد و خاک حساس هستند و باید در محفظه های سربسته نگهداری شوند.

فروشگاه اسکیل یکی است بزرگترین مراکز فروش ترازوی دیجیتالی و فروش ترازو آزمایشگاهی می باشد، مرکز خرید اسکیل تمامی ترازو های موجود در فروشگاه خود را با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می‌کند.

فروشگاه اسکیل 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()