امروزه در خانه ها استفاده از ویدئو پروژکتور بسیار زیاد بوده و افراد برای تماشای فیلم ،بازی های گروهی و غیره از این دستگاه استفاده می کنند. در محیط های دیگر از جمله آموزشگاه ها ،شرکت ها و غیره از ویدئو پروژکتور به منظور استفاده برای جلسات کاری و یا آموزش گروهی استفاده می شود، این دستگاه زمانی که به تولید رسید در ابتدا قیمت بسیار بالایی داشت اما امروزه با توجه به قابلیت هایی که این دستگاه دارد، قیمت‌های بسیار مناسبی از آن را می توانیم تهیه کنیم.

 یکی از دستگاه های بسیار کاربردی که در زندگی ما تاثیرات بسیار زیادی گذاشته ، ویدئو پروژکتور است. ویدئو پروژکتور دستگاهی است که می تواند ورودی اطلاعات و تصاویر و فیلم را به صورت بزرگ به نمایش در آورد و بدین ترتیب ما به صورت گروهی می‌توانیم آن را مشاهده کنیم و تصاویر را به صورت بزرگ به نمایش در بیاوریم. ویدئو پروژکتور ها در مکان های کاری آموزشی مناسب و غیر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با پیشرفت تکنولوژی ویدئو پروژکتور ها روی کار آمدند و توانستند در زندگی ما بسیار مفید واقع شوند ، دیتا پروژکتورها وسیله هایی هستند که در ابعاد کوچک بوده و می توانند انواع داده های ورودی از قبیل اطلاعات تصاویر فیلم و غیره را به صورت بزرگ بر روی پرده نمایش به نمایش درآورد. ویدئو پروژکتور ها دارای انواع بسیار مختلفی می باشند که در انواع این ویدئو پروژکتور ها در اندازه بزرگ و ثابت بوده و می توانند به صورت ثابت در محلی قرار گیرند و از آن استفاده شود و برخی در نمونه های جیبی می باشند که ویدئو پروژکتورهای جیبی قابلیت حمل و نقل دارند و می‌توان آن را به جلسات کاری یا آموزشی برد.

خرید ویدئو پروژکتور های جدید

دیتا پروژکتور ها که نسل قدیمی ویدئو پروژکتور های امروزی هستند با رشد فناوری و تغییرات بسیار زیادی داشته و به ویدیو پروژکتور های امروزی تبدیل شده اند که بسیار با قابلیت های بالا و مزایای متنوع طراحی شده و می‌تواند برای استفاده های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین ورودی های متفاوت را دریافت نمایند . قیمت ویدئو پروژکتور ها در ابتدا بسیار بالا بود و تنها افرادی می توانستند آن را تهیه کنند و اما امروزه این دستگاه در قیمت های مختلف و ارزان تر از قبل به فروش می رسد و شما می توانید به راحتی یک ویدئو پروژکتور را برای منزل خود تهیه نمایید.

انواع ویدئو پروژکتور ها از قبیل ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور مینی، ویدئو پروژکتور حرفه‌ای و ویدئو پروژکتور نیمه‌حرفه‌ای و غیره می باشند که توسط فروشگاه نیزار کالا به فروش می‌رسد.با گذشت زمان امکانات و مزایای ویژه‌ای در ویدئو پروژکتور ها به وجود می‌آید که باعث کاربردی تر شدن هر چه بیشتر آن شده و استفاده از آن را به مراتب راحت تر می نماید یکی از انواع ویدئو پروژکتور های جدید که دارای محبوبیت بسیار زیادی بین افراد است ویدئو پروژکتور جیبی است ویدئو پروژکتور جیبی نوعی ابزار جدید و مدرن بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد و وزن کم و ابعاد بسیار کوچک این وسیله موجب شده تا افراد زیادی از آن استفاده استفاده نمایند و برای جلسات و همایش ها از آن استفاده های بسیاری داشته باشند. ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل است و این یکی از مزیت های بسیار ویژه این دستگاه بوده و با استفاده از خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی می‌توان در محیط‌های مختلف استفاده کرد .

 نور محیط برای استفاده از ویدئو پروژکتور ها

 برای استفاده از ویدئو پروژکتور نیازی نیست که اتاق کاملاً تاریک باشد و در اتاق با نور بالا نیز می توان تصاویر ویدئو پروژکتور را مشاهده کرد اما اگر شدت روشنایی اتاق کاهش پیدا کند تصاویر به صورت واضح تر پخش خواهند شد .

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 609
نمایش همه
علاقه مندی ها ()