قیمت ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور ها با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند قیمت های متفاوتی داشته و در فروشگاه های مختلفی به فروش می‌رسند . برند  ویدئو پروژکتور یکی از عوامل تعیین کننده قیمت این دستگاه می باشد ، برند های شناخته شده قیمت های بالاتری دارند و باکیفیت‌تر هستند همچنین طول عمر لامپ و میزان رزولوشن و کنتراست تصاویر از موارد تعیین قیمت بر این دستگاه ها به شمار می رود .

ویدئو پروژکتور های قدیمی ابعاد بزرگی داشتند و بر روی دیوار سقف یا کف نصب می‌شدند و می‌توانستیم از آنها به این شکل استفاده کنیم اما با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور های جدید قابلیت های متنوعی دارند، استفاده از آنها امروزه بسیار رواج پیدا کرده و از مهمترین مشخصه های ویدئو پروژکتور های جدید می توان جابجایی راحت و استفاده آسان را نام برد. ویدئو پروژکتور های جیبی طوری طراحی شده اند که به راحتی در جیب جای می‌شوند و می‌توان آن را با خود حمل کرد . ویدئو پروژکتور های قابل حمل که نسل جدیدی از ویدئو پروژکتور های قدیمی هستند برای محیط های آموزشی و کاری استفاده می‌شوند و همچنین برای مکان های کوچک و فضاهای محدود نیز می توان از آن استفاده کرد ، در سالن‌های کنفرانس، سالن های نمایش و محیط‌های آموزشی ویدیو پروژکتورها مشاهده می‌شوند که کاربردهای بسیار زیادی داشته و می‌توانند بسیار کاربردی واقع شوند. ویدئو پروژکتور ها در انواع مینی و قابل حمل نیز هستند و ابعاد بسیار کوچکی دارند، وزن این ویدئو پروژکتورها ۴۵۰ گرم است و همین باعث حمل و نقل آسان آن شده و این ویدئو پروژکتور ها دارای باتری هایی هستند که در زمانی که در مکان بدون برق باشیم می توانیم از آن استفاده کنیم. فروشگاه نیزار کالا از فروشندگان عمده ویدئو پروژکتور ها در انواع مختلف است. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور در نمونه های قابل حمل اندرویدی و غیره می توانید به سایت نیزار کالا مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهید.

خرید ویدئو پروژکتور

خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی لازمه آگاهی درباره نکاتی است که موجب می شود ویدئو پروژکتور مناسب با قابلیت دلخواه خود را خریداری کنید، از نکاتی که برای خرید ویدئو پروژکتور ها باید آن را در نظر داشته باشیم، کیفیت تصویر آن است. هر ویدئو پروژکتوری دارای کیفیت تصویر متفاوت می باشد و اگر شما به این موضوع بی اهمیت باشید ممکن است ویدئو پروژکتور نتواند انتظارات شما را از پخش تصاویر برطرف نماید بنابراین اگر می‌خواهید کیفیت تصاویر بسیار بالا باشد باید حتماً بالاترین کیفیت تصویر را داشته باشد هر چه رقم کنتراست و رزولوشن بالاتر باشد کیفیت نهایی تصاویر نیز بالاتر خواهد رفت. ویدئو پروژکتور ها با کیفیت بالای در تصاویر ، قیمت بالاتری هم دارند اما اگر تصاویر برای شما خیلی مهم نیست می توانید با قیمت‌های پایین‌تر نیز این دستگاه را خریداری نمایید . یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید ویدئو پروژکتور ها در نظر بگیرید لامپ آنهاست که یک طول عمر مشخصی دارند بنابراین هرچه میزان طول عمر لامپ دستگاه بالاتر باشد، این دستگاه طول عمر بالاتری برای شما خواهد داشت .

ویدئو پروژکتور دارای مزایای بسیار زیادی است که می توان به استفاده از این وسیله در محیط‌های آموزشی و سالن‌های کنفرانس اشاره کرد. ویدئو پروژکتور ها در انواع قدیمی و ویدئو پروژکتور های جدید هستند ویدئو پروژکتور های جدید دارای قابلیت های مختلفی از قبیل ورودی های مختلف، حجم کوچک ، قابل حمل بودن ، قابلیت اتصال به وسیله ها با وای فای و غیره را دارند که به همین دلیل استفاده از این وسیله کارایی بسیار زیادی داشته و افراد زیادی برای منازل نیز از این نوع ویدئو پروژکتور ها استفاده می کنند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()