اهمیت باسکول های فروشگاه اسکیل:

باسکول ها امروزه در انواع مختلف و در مصارف گوناگون از آنها استفاده می شود همچنین باسکولها با به کارگیری فناوری الکتریکی و دیجیتالی توانسته اند که در تناژ بالا و وزن های بسیار دقیقی را به کاربران خود عرضه کنند، در این خصوص باسکول ها به ۳ بخش تقسیم می شوند:

بخش اول باسکول هایی که برای تناژ بالا مثل کامیون ها و تریلی ها استفاده می شوند

بخش دوم باسکول هایی که مصارف صنعتی دارند و در کارخانه ها و کارگاه ها از آنها استفاده می شود

بخش سوم باسکول هایی که در مصارف کوچک مانند فروشگاه ها و تولیدی ها و یا باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

درخصوص خرید و فروش این وسیله می توان گفت در بسیاری از فروشگاه ها به صورت اینترنتی و یا در محل به فروش میرسند، یکی از فروشگاههای معروف در عرضه این نوع باسکول ها فروشگاه اسکیل می باشد. شما می توانید از طریق سایتهای مخصوص فروشگاه اسکیل فرایند خرید و فروش را انجام دهید. مطمئناً یکی از مواردی که ذهن خریداران را مشغول کرده است خدمات پس از فروش محصولاتی است که می‌خواهند خریداری کنند، البته از جهاتی این خریداران حق دارند که نگران این موضوع باشند زیرا اگر چنانچه در این محصولات مشکلی به وجود آید و مراکز خدمات رسانی آن وجود نداشته باشند مطمئناً باید آنها را تعویض کرد و تعویض آنها برابر است با پرداخت هزینه گزاف و بلا استفاده شدن باسکولها قدیمی خریداران. اما باسکول هایی که از طریق فروشگاه اسکیل خریداری می‌شوند تماماً خدمات رسانی پس از فروش دارند.

به عنوان نکته آخر باید اذعان داشت که محصولی که خریداران می‌خواهند تهیه کنند از هر مدل و ویژگیی که باشد حتما باید قبلان به یک چیز توجه کنند و آن هم ضمانتنامه کالا است، این مورد بسیار حائز اهمیت است و در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

باسکول های حرفه ای موجود در فروشگاه اسکیل:

امروزه برخلاف گذشته توزین کالاها و مواد های مختلف پروسه هایی بسیار لذت بخش و دقیق میباشد، ترازوها به لطف فناوری دیجیتالی و پیشرفت در این زمینه توانسته اند در خصوص وزن کشی پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد. مثلاً در باسکول های دیجیتالی نه تنها دقت بسیار زیاد بالا رفته است، بلکه این ترازوها دارای حافظه نیز هستند و می توانند تمامی اقلامی که بر روی آنها گذاشته شده ثبت و فاکتور کنند. اینها تنها گوشه‌ای از توانایی‌های مدل های امروزی است که در باسکولهای مکانیکی به هیچ عنوان این امکانات وجود نداشت.

درخصوص باسکول مکانیکی می توان گفت که هنوز هم هم در برخی نقاط از آنها استفاده می شود، البته کاربرانی که از این نوع باسکول استفاده می‌کنند دقت وزنی، آن چنان اهمیتی ندارد. در این مدل ها فرایند وزن کشی توسط سنگ های وزنی و نمایش با عقربه ارائه می شود.

بهترین باسکول ها در فروشگاه اسکیل:

البته باید توجه داشت مدل های مکانیکی هنوز هم می‌توانند از باسکول های دیجیتالی عملکردشان بهتر باشد اما در مکان های خاص مانند کارخانجات گچ سازی. در این مکان ها گرد و غبار بسیار زیاد است و به هیچ عنوان باسکول دیجیتالی نمی تواند عمر طولانی داشته باشد، زیرا در باسکولهای دیجیتالی تمیزکاری و رسیدگی هر روز و هر لحظه است و در این مکانها انجام این فرایند محال است. بنابراین مد های مکانیکی مصرف بسیار بالایی در این مکان ها دارند زیرا نیاز به کالیبره و تمیز کاری دوره ای ندارد و به راحتی در گرد و غبار کار میکنند. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که بدنه باسکولهای مکانیکی بسیار مقاوم و محکم است و در برابر ضربات و اعمال نامتعارف کالاها بر روی آنها می تواند عملکرد خوبی داشته باشد و همچنین تغییر شکل و دقت خود را از دست ندهند. فروش باسکول نفرکش با قیمت ارزان از طریق سایت انجام می گیرد.

مشتریانی که میخواهند این محصولات را خریداری کنند می‌توانند به فروشگاه اسکیل رفته و با مدل های گوناگون آنها، اعم از مکانیکی و دیجیتالی آشنا شوند و از خدمات بی نظیر فروشگاه اسکیل بهره مند شوند.

فروشگاه اسکیل 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()