ویدیو پروژکتور ها دارای انواع مدل های مختلفی می باشند که در بازار می توان آن را پیدا کرد ویدیو پروژکتورها محصولاتی بسیار کاربردی هستند که توسط کمپانی های مختلفی به تولید رسیده و با استفاده از آن می توان استفاده های بسیار زیادی را داشت . مدل‌های مختلف ویدئو پروژکتور ابعاد مختلفی دارند و همینطور کیفیت تصاویر در این مدل ها نیز متفاوت است و ما مدل های متنوعی از جمله  ویدئو پروژکتور جیبی حرفه ای و نیمه حرفه ای ، ویدئو پروژکتور سینمایی و خانگی، ویدئو پروژکتور سه بعدی، ویدئو پروژکتور جیبی و مینی پروژکتور ویدئو پروژکتور اداری آموزشی می باشد و بطور کلی ویدئو های جیبی نمونه‌هایی از پرطرفدارترین ویدئو پروژکتور ها هستند که به دلیل حجم بسیار کوچکشان مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفتند. ویدئو پروژکتور جیبی وزن بسیار کمی دارد و ابعاد کوچکی داشته و به راحتی می‌توان آن را به مکان‌های مختلفی برد بنابراین شما می توانید این ویدئو پروژکتور را به همراه خود حمل نمایید.

بررسی ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور جیبی

 ویدئو پروژکتور جیبی یک قابلیت بسیار جدید دارد که آن به دلیل حجم کوچکش است و می‌توان آن را به راحتی با خود به مکان های مورد نظر برد همچنین مزیت های بسیاری در ویدئو پروژکتور جیبی به چشم می‌خورد و پروژکتورها کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توان از آن استفاده های بسیار زیادی داشت. هزینه تعمیرات و نگهداری در این ویدئو پروژکتورها بسیار مناسب بوده و به دلیل اینکه این این ویدئو پروژکتور ها بسیار کم به تعمیرات نیاز خواهند داشت ، نگهداری آن بسیار به صرفه خواهد بود.

ویدئو پروژکتور جیبی ابعاد بسیار کوچکی دارد که که به ما امکان جابجایی این دستگاه را می دهد همچنین وزن سبک ویدئو پروژکتور های جیبی موجب شده تا افراد زیادی آن را خریداری نمایند.بسیاری از انواع ویدئو پروژکتور های جیبی دارای پورت hdmi و پورت vga هستند.انواع این ویدئو پروژکتور ها دارای چندین زبان هستند و نصب و راه اندازی بسیار راحتی دارند معمولاً لنز استفاده شده در این ویدئو پروژکتورها ال ای دی بوده و مجهز به ورودی میکروفون می باشند. قابلیت ریموت کنترل یکی از مزایای بسیار مهمی است که این دستگاه دارد و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد زیرا شما می توانید ویدئو پروژکتور جیبی را به دیوار ، زمین یا سقف متصل نمایید. یکی از قابلیت های دیگری که ویدئو پروژکتور جیبی دارد قابلیت زوم است و همچنین پخش تصاویر سه بعدی توسط برخی از این دستگاه ها قابل پخش میباشد پخش انواع تصاویر ،فیلم و بازی ها به صورت با کیفیت و باعث شده افراد از ویدئو پروژکتور جیبی در منازل بهره ببرند . بازی های گروهی با استفاده از ویدئو پروژکتور بسیار هیجان انگیز خواهد بود و افراد از آن لذت بالایی می‌برند بنابراین این ویدئو پروژکتور ها در منازل بسیار مشاهده می شود و همچنین می توان برای تماشای تصاویر و فیلم این از آن استفاده کرد . خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی را از طریق سایت انجام دهید.

آشنایی با ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

ویدئو پروژکتور های قدیمی ابعاد بسیار بزرگی داشتند و روی دیوار و سقف نصب می‌شدند استفاده از ویدئو پروژکتور ها بسیار زیاد بود و کارایی بسیار خوبی داشتند اما امروزه تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و با رشد روز افزون آن ، انواع جدیدتر ویدئو پروژکتورها تولید شدند این ویدئو پروژکتورهای جدید، ابعاد کوچکی دارند که در مقایسه با ویدئو پروژکتور های قدیمی بسیار کوچک می باشد پس می توان آن را به راحتی جابه جا کرده ، در صورتی که امکان جابجایی برای ویدئو پروژکتور های قدیمی نبود یا بسیار دشوار بود و ویدئو پروژکتورها با نام ویدئو پروژکتور جیبی در بازار خرید و فروش می‌شوند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()