خصوصیات بارز ترازوی محک و خرید آن ها از فروشگاه اسکیل:

در خصوص بحث ترازوی محک می توان گفت که این یک محصول کاملاً داخلی می باشد بنابراین محصولاتی که تولید آنها در داخل می باشد دارای یک ویژگی منحصر به فرد هستند و آن هم خدمات بعد از فروش و ارائه قطعات اورجینال و اصلی محصول می باشند.

البته لازم به ذکر است که در تولید ترازوی محک از بهترین متریال های موجود و همچنین به روزترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. ضمانت نامه دوساله این محصول باعث شده است که خیال خریداران راحت شود، زیرا چنانچه این محصول در طول کاربری خود دچار مشکل شود به راحتی می توان با مراجعه به مراکز معتبر تعمیر ترازوی محک مشکل را رفع کرد. ترازوهای محک در دو نوع صنعتی و فروشگاهی تولید شده‌ است. ترازوی محک دارای قیمت بسیار نازل و متناسب با جیب اقشار مختلف جامعه می باشد.

خصوصیت های ترازوی محک:

ساختمان ترازو

بدنه این ترازو از استیل ضد زنگ و در برخی اوقات از پلاستیک فشرده ساخته شده است. مطمئناً ترازو هایی که جنس بدنه آنها از استیل است به راحتی بعد از کثیف شدن تمیز می شوند. بنابراین خریداران می توانند در کمترین زمان اقدام به تمیز کردن ترازوی خود کنند. البته در خصوص مدل بدنه پلاستیک فشرده این ترازو باید گفت که عموماً در مصارفی که احتمال ضربه خوردن در آنها زیاد می باشد مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این بدنه بسیار مقاوم و توانایی ضربه آن در مقایسه با استیل بالاتر می باشد.

سینی های ترازو

در ترازوی محک سینی های مختلفی تعبیه شده است، البته عموم این سینی ها از جنس استیل می باشد اما برخی از آنها سینی دارای جنسی پلاستیکی می باشد. این سینی ها قابلیت تمیز شدن سریع را دارا می باشند.

فروشگاه اسکیل افتخار این را دارد که تمامی محصولات شرکت محک را در فروشگاه خود موجود دارد، همچنین فروشگاه اسکیل دارای قیمت های مناسبی می باشد.

معرفی ترازوی محک فروشگاه اسکیل:

ترازوی محک تولید شده در کمپانی مهندسی توان سنجش می باشد، در واقع این ترازو یکی از معروفترین و متداولترین نوع ترازوها در بین مصرف کنندگان می باشد. این کمپانی حدود ۲۰ سال است که کار خود را شروع کرده است و در طی این سالها به راحتی توانسته است جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. نمونه های ترازوی ساخته شده توسط شرکت محک بسیار پیشرفته و مجهز به فناوری روز دنیا می باشند، بدنه به کار رفته شده در ترازوی محک از استحکام قابل توجهی برخوردار است. در این ترازو دو سینی برای گذاشتن محصول یا کالا تعبیه شده است، جنس این سینی ها یکی از پلاستیک و دیگری از استیل ساخته شده است. نمایشگر های به کار رفته شده در ترازوی محک از نوع ال ای دی می باشد. کیفیت، کارایی، خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول باعث شده است که امروزه در همه مکان ها که نیاز به توزین کالا می باشد نمونه ای از این ترازو را دید.

امتیازات ترازوی محک:

امتیازات و امکاناتی که در این ترازو به کار رفته شده است عبارت است از:

به روزترین قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری

خدمات بعد از فروش و گارانتی

قیمت نازل و متناسب با اقشار مختلف جامعه

کیفیت فوق العاده بالا

توانایی بسیار زیاد در مقابل رطوبت و پوسیدگی

طراحی صنعتی و آناتومی زیبا

سرعت بالا در پایداری وزن

دقت بسیار زیاد در توزین کالا.

با توجه به توضیحات بالا می توان گفت که ترازوی محک یکی از بهترین نوع ترازو های موجود در بازار ایران می باشد.

فروشگاه اسکیل یکی از بزرگترین مراکز فروش ترازو  محک می باشد، در فروشگاه اسکیل شما می توانید مدل های مختلف این ترازو را ببینید.

این فروشگاه در شرایط اپیدمی کنونی که تردد و رفت و آمد برای اغلب مردم بسیار سخت می باشد، سایت هایی را برای خرید غیر حضوری در نظر گرفته است و خریداران می توانند خرید مطمئنی را در این سایت‌ها انجام دهند.

فروشگاه اسکیل 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()