فروشگاه تجهیزات - ترازو چینی کمری:

مطمئناً نام چین در خصوص اجناس بی کیفیت و نامرغوب کاملاً شناخته شده است، اما در نظر داشته باشید که اجناس چینی دارای رده بندی می باشند و از سطح یک تا سطح ۵ یا ۶ وجود دارند. بدیهی است که سطح یک به کشور های اروپایی صادر خواهد شد و سطح های ۲ و ۳ به کشورهای صنعتی سطح های ۴ و بیشتر به کشورهای جهان سوم صادر می شوند. ترازو دیجیتال کمری بدون علمک بسیار با کیفیت است، در نظر داشته باشید که این این ابزار از محبوبیت و فروش بسیار زیادی برخوردار می باشد.

فروشگاه تجهیزات - ظاهر و ساختار ترازو چینی کمری:

این ابزار دارای یک سینی استیل و تخت می باشد که بسیار مقاوم و ضد زنگ است. صفحه نمایشگری که برای این ترازو در نظر گرفته شده است دو طرفه می باشد بنابراین مشتری به سادگی می تواند اعداد و ارقام را مشاهده کند. به لحاظ ساختاری این ابزار از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است و دارای ظاهری بسیار ساده و شیک می باشد. همچنین می توان از آن در تجارت های ساده و کوچک استفاده نمود.

فروشگاه تجهیزات - سایز، ظرفیت و حساسیت ترازو چینی کمری:

همانطور که در بالا اشاره شد سینی استیل این ابزار ضد زنگ است و دارای ابعادی در حدود ۲۸×۳۸ سانتی متر می باشد، در نظر داشته باشید که سایز ترازو نیز تقریباً همین حدود است اما اگر بخواهیم به صورت دقیق عنوان کنیم سایز آن۳۴×۳۸ سانتی متر می باشد. ظرفیت این ابزار در حدود ۴۰ کیلو گرم است بنابراین نباید بیشتر از وزن ۴۰ کیلوگرم بر روی آن قرار داد. حساسیت این ترازوی کمری حدود ۲ گرم می باشد که عموماً برای ترازو هایی این چنینی عدد قابل قبولی است.

فروشگاه تجهیزات - قابلیتها و توانایی های ترازو چینی کمری:

این ابزار قادر است پشت سر هم محصولات و کالاهای مختلف را بی آنکه کالای قبلی را برداشت وزن کند، در واقع از این امتیاز کارخانه ها و مراکز بسته بندی به خوبی می توانند استفاده کنند. این ابزار به کاربر این امکان را می‌دهد که در حافظه آن قیمت کالا را ثبت کند اما باید در نظر داشته باشید که این دستگاه از حافظه زیادی برخوردار نمی باشد و نباید در این خصوص زیاد روی این ابزار حساب کرد. این دستگاه در واقع دارای ۴ حافظه می باشد که از این حافظه ها برای ثبت اجناس و ارقام استفاده می شوند. یکی از قابلیت‌ های این دستگاه نمایشگر ال سی دی آن می باشد که در دو طرف دستگاه تعبیه شده است، بنابراین در واحد های فروشگاهی کوچک به سادگی می توان از آن بهره گیری کرد.خرید ترازو دیجیتال را از سایت انجام دهید.

از دیگر قابلیت های این دستگاه استفاده از باتری پشتیبان می باشد، بنابراین در زمانی که برق شهری قطع باشد می توان با استفاده از باتری پشتیبان از این دستگاه استفاده کرد. در نظر داشته باشید که این ترازو را نمی‌ توان به هیچ وسیله جانبی متصل کرد چون دارای پورت نمی باشد اما باید اضافه کنیم که این ترازو دارای پارسنگ الکترونیکی و همچنین صفر کننده خودکار می باشد، بنابراین به سادگی می توان این ترازو را جزو ترازو های محبوب و پرفروش قرار داد. البته در نظر داشته باشید که ماندگاری و دوام این ترازو یکی از پارامتر های مهم در محبوبیت آن می باشد.

فروشگاه تجهیزات - ضمانت نامه و خدمات بعد از فروش ترازو چینی کمری:

مطمئناً یک کالا هر چقدر با کیفیت باشد در استفاده های طولانی مدت نیاز به سرویس و تعمیر خواهد داشت، اما باید در نظر داشته باشید که مراکز معتبری برای تعمیر آن پیدا کنید در خصوص این دستگاه باید گفت که دارای گارانتی ۱ ساله می باشد بنابراین به وضوح می‌توان حدس زد که این دستگاه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 856
نمایش همه
علاقه مندی ها ()