فروش ترازو در فروشگاه تجهیزات فروش ترازو دیجیتال گرمی ‏AND مدل EK3000I:

همانطور که مستحضر هستید کمپانی AND یک کمپانی ژاپنی می باشد، این کمپانی بیش از چهل سال است که در این عرصه مشغول فعالیت است و در طول این سال‌ ها کاملاً توانسته است نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند و یکی از باکیفیت ترین و قویترین ترازو های موجود در دنیا را به متقاضیان عرضه کند. توجه داشته باشید که زمینه فعالیت این کمپانی ژاپنی ترازو های گرمی و حساس است و دارای بالاترین کیفیت و بیشترین امکانات می باشد. فروش ترازو از طریق سایت انجام می گیرد.

فروش ترازو در فروشگاه تجهیزات مصارف و فروش ترازو دیجیتال گرمی ‏AND مدل EK3000I:

در واقع این ترازو دیجیتال گرمی جزو ترازو های قطعه شمار به حساب می آید و مصارف آن بیشتر در درجه اول حوزه های صنعتی و در درجه بعدی در حوزه های آزمایشگاهی پرکاربرد است. در واقع می توان از این ترازو برای وزن کردن محصولاتی مانند زیورآلات، نقره و همچنین محصولاتی مثل زعفران استفاده کرد.

فروش ترازو در فروشگاه تجهیزات - ساختار و بدنه و فروش ترازو دیجیتال گرمی ‏AND مدل EK3000I:

این ترازو به لحاظ ساختاری کاملا با مدل های دیگر کمپانی AND مشابه است، سینی چهار گوش و تختی که در آن به کار رفته است به کاربر فضای کافی را در جهت توزین اقلام گوناگون می دهد. این ترازو به لحاظ بدنه ای بسیار محکم می باشد و از پلاستیک فشرده در ساخت آن استفاده شده است به همین جهت عمری طولانی دارد. ساختار کیبورد و نمایشگر این ترازوی ژاپنی در جلوی ترازو تعبیه شده است و با یک بَک گراند طوسی رنگ احاطه شده است.

فروش ترازو در فروشگاه تجهیزات - ظرفیت توزین و قابلیت های ترازو دیجیتال گرمی ‏AND مدل EK3000I:

ظرفیت توزین در ترازوی مذکور حدود ۳ کیلوگرم می باشد و با این ظرفیت حساسیتی بالغ بر ۰.۱ گرم دارد. به لحاظ کالیبراسیون این امکان را کاربر دارد که به صورت دستی آن را انجام دهد، همچنین تایید کالیبراسیون با سنگه کالیبره استاندارد صورت می گیرد، توجه داشته باشید که کالیبراسیون ارتباط مستقیم با توزین دقیق و استاندارد ترازو دارد.

فروش ترازو در فروشگاه تجهیزات امکانات و فروش ترازو دیجیتال گرمی ‏AND مدل EK3000I:

این ترازو دارای پورت rs۲۳۲ می باشد، این پورت بستر متصل شدن ترازو به چاپگر جانبی و رایانه را فراهم خواهد کرد. با استفاده از این امکان می توان اطلاعات وزنی را چاپ کرد و یا انتقال داد. یکی از امکانات دیگر این ترازو این است که از زیر آن می توان فرایند توزین را انجام داد، بنابراین در مراکز خاص از این ترازو استفاده می شود. همچنین ترازو چگالی دانسیته را می تواند محاسبه کند و قابلیت نصب کیت آن را دارد، در واقع کیت دانسیته چگالی مواد را محاسبه می کند. مطمئناً این توانایی و امکانات ترازو باعث می شود در محیط های آزمایشگاهی به سادگی قابل استفاده و کاربردی بسیار زیاد داشته باشد. خرید ترازو دیجیتال را از این مرکز با قیمت ارزان انجام دهید. 

فروش ترازو در فروشگاه تجهیزات - دیگر قابلیت های ترازو دیجیتال گرمی ‏AND مدل EK3000I:

این ترازو قادر است شمارش قطعات و چندین واحد وزنی را انجام دهد، در واقع این ترازوی ژاپنی در این خصوص بسیار کارآمد می تواند عمل کند. در رابطه با تامین انرژی این ترازو می‌توان به برق شهری اشاره کرد، در نظر داشته باشید که این ترازو دارای باتری پشتیبان نمی باشد بنابراین تنها می‌توان از آن با استفاده از منبع برق شهری به کار گرفت.امروزه ترازو ها دارای شکل های بسیار شیک و زیبا هستند، کمپانی های سازنده ترازو به استثنای قابلیت ها و امکانات ترازو به ظاهر آن نیز بسیار اهمیت می دهند. بنابراین استفاده از ترازو ها در مکانهای خاص به سادگی می تواند جلوه زیبا و هارمونی بی نظیری با دکوراسیون برقرار کند زیرا این دستگاه ها طرح ها، رنگ ها و شکل های مختلفی دارند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()