خرید ترازو از فروشگاه تجهیزات -  خرید ترازو فروشگاهی محک ۳۵ کیلویی مدل mds11000:

این ترازو متعلق به کمپانی محک می باشد و ایده آل سوپر مارکت‌ ها، خوار و بار فروشی ها و بسیاری از مراکز دیگر است. در واقع این ترازو از نوع علمک دار به حساب می آید و میتواند حدود ۳۵ کیلوگرم از اجناس متفاوت را وزن کند، در نظر داشته باشید که قیمت این ترازو بسیار مناسب است.

خرید ترازو از فروشگاه تجهیزات - قابلیت ها و توانایی‌ های ترازو و خرید ترازو فروشگاهی محک ۳۵ کیلویی مدل mds11000:

این ترازو قابلیت های بسیار خوبی دارد که با استفاده از این قابلیت ها می تواند نیاز های فروشگاهی را مرتفع کند. در واقع از این ترازو می‌توانید برای اتوماسیون کردن مرکز  خرید ترازو خود استفاده کنید زیرا این ترازو قادر است نام اجناس را ثبت کند، فاکتور صادر کند و همچنین در سامان دادن اقلام و کالاها به کاربر کمک مطلوبی ارائه دهد.

خرید ترازو از فروشگاه تجهیزات - ساختار و شکل ظاهری ترازو فروشگاهی محک ۳۵ کیلویی مدل mds11000:

در واقع همانطور که اشاره شد این ترازو جزو ترازوهای علمک دار می باشد بنابراین ال سی دی آن بر روی علمک تعبیه شده است. سینی این ترازو از جنس استیل می باشد به همین دلیل کاربر قادر است محصولات و کالا های مرطوب را نیز با آن وزن کند. در خصوص ساختار بدنه این ترازو باید گفت که از پلاستیک فشرده ساخته شده است که بسیار مقاوم و محکم می باشد، این ترازو در رنگ های متنوعی عرضه شده است. شرکت محک این ترازو را در چهار رنگ گوناگون در اختیار متقاضیان قرار می دهد.در هنگام خرید ترازو مانند خرید ترازو دیجیتال به خدمات بعد از فروش آن نیز دقت کنید زیرا در زمان خرابی ترازو حتما باید به سادگی کاربر قادر باشد تعمیرات آن را انجام دهد و سریع دستگاه را به خط کاری تجارت خود باز گرداند.

خرید ترازو از فروشگاه تجهیزات - ظرفیت، حساسیت و امکانات ترازو فروشگاهی محک ۳۵ کیلویی مدل mds11000:

این ترازوی فروشگاهی ظرفیت ۳۵ کیلوگرمی دارد بنابراین به هیچ عنوان نباید بیشتر از این مقدار بر روی سینی آن قرار داد. حساسیت ترازوی فروشگاهی محک در حدود ۲ گرم می باشد که حساسیت قابل قبولی است، به همین جهت می‌توان در آجیل فروشی ها نیز از آن استفاده کرد و توزینی دقیق را در اختیار داشت. درخصوص چاپگر داخلی باید گفت که این ترازو این امکان را ندارد اما با داشتن پورتی که توسط کمپانی در آن تعبیه شده است به سادگی می‌ تواند به چاپگر جانبی متصل شود. در خصوص حافظه مستقیم و غیر مستقیم این ترازو باید گفت که این ترازو دارای ۱۰۰۰ حافظه غیر مستقیم و ۳۵ حافظه مستقیم می باشد، به همین دلیل کاربر قادر است با استفاده از این حافظه ها در خصوص ثبت قیمت و نام اجناس کوچک ترین مشکلی نداشته باشد. در نظر داشته باشید که یکی دیگر از قابلیت های این ترازو امکان متصل شدن آن به کامپیوتر است، بنابراین هر زمان که کاربر نیاز داشته باشد می تواند تمامی اطلاعات فروش را در کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی خود مشاهده کند. البته این ترازو امکان این را به کاربر می دهد که به چندین ترازوی دیجیتالی از طریق شبکه شدن متصل شود.

خرید ترازو از فروشگاه تجهیزات - کالیبراسیون کردن ترازو فروشگاهی محک ۳۵ کیلویی مدل mds11000:

کالیبره کردن ترازو یعنی ترازو را در شرایطی قرار داد که بتواند مقدار دقیق اجناس را ارزیابی و توزین کند. توجه داشته باشید که فشار بیش از حد و یا جابجایی ترازو می‌تواند کالیبراسیون آن را برهم زند، بنابراین در این شرایط باید کالیبراسیون را مجدداً انجام داد سپس از ترازو استفاده کرد. زیرا اگر قبل از کالیبراسیون از ترازو استفاده کنید مطمئناً مقدار دقیق اجناس و کالاها را نمی توانید در اختیار داشته باشید، این ترازو به صورت دستی کالیبراسیون می شود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()