ترازو دیجیتال فروشگاه تجهیزات - ترازو دیجیتال آویز جادور مدل JMH:

در رابطه با این ترازو باید گفت که ساختار ظاهری آن به صورت آویز تولید شده است و به سادگی می توان آنرا جابجا کرد، زیرا هدف از طراحی و ساخت آن غیر ثابت بودن می باشد. در واقع از این ترازو می توان به صورت سیار استفاده کرد و برای افرادی که شغل های سیار دارند مانند میوه فروش ها و مشاغلی از این قبیل که با ماشین کار می کنند گزینه بسیار مناسبی می باشد. در واقع این قبیل مشاغل می توانند در زمان جابجایی و سفر توسط این  ترازو دیجیتال فرایند توزین را انجام دهند.

ترازو دیجیتال فروشگاه تجهیزات - طراحی ترازو دیجیتال آویز جادور مدل JMH :

در طراحی ترازوی جادور شکلی خندان در دکمه ها قابل مشاهده است، در واقع ترکیب این دکمه های عملیاتی ترازو طوری در کنار هم قرار داده شده اند که مانند یک صورت خندان می باشند، به لحاظ روانشناسی می‌تواند انگیزه مثبت در فرد ایجاد کند.

ترازو دیجیتال فروشگاه تجهیزات - ساختار ترازو دیجیتال آویز جادور مدل JMH :

در ساختار بدنه این ترازو از پلاستیک فشرده استفاده شده است، این پلاستیک فشرده در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد و به راحتی می‌ تواند اجزای حساس داخلی ترازو را در برابر فشار و ضربه محافظت کند. غیر ثابت بودن این ترازو مطمئناً باعث می شود که احتمال سقوط آن از فاصله های مختلف زیاد باشد بنابراین با خاصیتی که این پلاستیک فشرده دارد می توان اطمینان خاطر به کاربر داد که مشکلی برای آن به وجود نمی آید.

ترازو دیجیتال فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و حساسیت ترازو دیجیتال آویز جادور مدل JMH :

ترازوی جادور غیر ثابت می تواند اجسامی که دارای وزنی معادل ده کیلو گرم هستند را توزین کند، بنابراین نسبت به ظرفیت توزین این ترازو دقت داشته باشید و انتظار بیشتری از آن داشته باشید. هرگز کالای سنگین تری را با آن وزن نکنید زیرا به سرعت مستهلک و خراب خواهد شد. حساسیت این ترازوی جادور در ظرفیت ۱۰ کیلوگرم حدود ۵ گرم می باشد.

ترازو دیجیتال فروشگاه تجهیزات - نمایشگر و قابلیت های ترازو دیجیتال آویز جادور مدل JMH:

در واقع این ترازوی تایوانی بیشتر برای اقلام کوچک و توزین کالا های کم وزن ساخته شده است، نمایشگری که بر روی این ترازو تعبیه شده است از نوع ال سی دی می باشد و قادر است چهار رقم را به کاربر نمایش دهد. یکی از قابلیت های بسیار خوب این ترازو دارا بودن پارسنگ الکترونیکی آن می باشد.

این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که توزین اقلامی که به ظرف خاص نیاز دارند را به راحتی انجام دهد، مثلاً می‌توان از این قابلیت در خصوص وزن کردن مایعات بهره گرفت.

یکی دیگر از قابلیت های ترازو دیجیتال جادور محاسبه چند واحد وزنی گوناگون می باشد، بنابراین کاربر می تواند حوزه کاری خود را گسترده تر کند.

ترازو دیجیتال فروشگاه تجهیزات - منبع تغذیه ترازو دیجیتال آویز جادور مدل JMH:

این ترازوی تایوانی در واقع در زمره ترازو های صنعتی قرار دارد، منبع تغذیه که در این ترازو تعبیه شده توسط تایوان باتری تولید شده است. این کمپانی به جهت مصرف کم و بهینه این ترازو آن را هوشمند طراحی کرده است، در واقع ترازوی جادور چنانچه مورد استفاده قرار نگیرد به صورت خودکار خاموش خواهد شد به همین جهت به هیچ عنوان دستگاه برای کاربر هزینه های اضافی در پی نخواهد داشت. همچنین این امتیاز باعث می شود تعویض باتری در ترازو بسیار طولانی تر انجام شود.

ترازو دیجیتال فروشگاه تجهیزات - سخن آخر در خصوص ترازو دیجیتال آویز جادور مدل JMH:

این ترازوی تایوانی بسیار با کیفیت می باشد و کیفیت آن را می توان از گارانتی یک ساله شرکت سازنده آن متوجه شد، توجه داشته باشید که کیفیت قطعات داخلی این ترازو به قدری بالا است که کمپانی سازنده آن را تا ۱۲۰ ماه بعد از  فروش ترازوی فروشگاهی خدمات رسانی می کند، در واقع این ترازو یک گزینه بسیار ایده آل است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()