فروشگاه اسکیل - درباره ترازوی دیجیتال محک ۵۰ کیلویی بارکد زن مدل BR15000AP

ترازوی دیجیتالی محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی بارکد زن قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی را دارا می باشد. مطمئنا امروزه نیاز های فروشگاه ها و اماکن مختلف تنها توزین اجسام و کالا های گوناگون نمی باشد، بنابراین ترازو هایی که بتوانند امکانات دیگری را به کاربر ارائه کنند از محبوبیت و فروش بیشتری برخوردار می باشند. در واقع ترازوی مورد بحث ما این ویژگی ها را دارا می باشد. در ادامه در رابطه با این خصوصیت ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

فروشگاه اسکیل - ظرفیت و حساسیت ترازوی دیجیتال محک ۵۰ کیلویی بارکد زن مدل BR15000AP

همانطور که از نام این ترازوی دیجیتالی می توان حدس زد ظرفیتی بالغ بر ۵۰ کیلوگرم دارد، ۵۰ کیلوگرم برای مصارف فروشگاهی و همچنین خیابانی مانند آجیل فروشی ها، خواروبار فروشی ها، میوه فروشی ها، شیرینی فروشی ها و دیگر مراکز هم صنف کاملاً کاربرد دارد. در نظر داشته باشید که در این ظرفیت  ترازوی دیجیتال قادر است حساسیتی بالغ بر ۲ گرم داشته باشد. این حساسیت نیز به لحاظ کاربردی برای برخی از مشاغل بسیار حائز اهمیت است، مثلاً برای آجیل فروشی ها و غیره.

فروشگاه اسکیل - قابلیت های ترازوی دیجیتال محک ۵۰ کیلویی بارکد زن مدل BR15000AP

قابلیت‌ های ترازوی محک فروشگاهی مذکور بسیار زیاد است اما می‌توان به قابلیت بارکد زنی آن اشاره داشت. در واقع این ترازوی دیجیتال قادر است به استثنای توزین کالا ها بر روی آنها نیز بارکد واقعی چاپ کند. این بارکد کاملا امکان پیگیری محصول را دارا می باشد، همچنین ترازوی دیجیتال به واسطه چاپگر خود قادر است فاکتور برای مشتری صادر کند. مطمئناً این امتیاز یک امتیاز بسیار ویژه و منحصر به فرد در خصوص مصارف فروشگاهی می باشد. از دیگر قابلیت های این ترازو می توان به اتصال آن به رایانه و دستگاه کارت خوان یا همان پوز بانکی اشاره کرد.

فروشگاه اسکیل - ساختار بدنه ای ترازوی دیجیتال محک ۵۰ کیلویی بارکد زن مدل BR15000AP

در ساختار بدنه ای این ترازو از یک پلاستیک مقاوم به نام ای بی اس بهره گیری شده است. این جنس در برابر عوامل فیزیکی مانند ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد، بنابراین می‌ تواند تجهیزات داخلی ترازو را که از حساسیت زیادی برخوردار هستند کاملاً مصون نگه دارد.

فروشگاه اسکیل - قابلیت های پرینتر ترازوی دیجیتال محک ۵۰ کیلویی بارکد زن مدل BR15000AP

از دیگر قابلیت های پرینتر ترازوی دیجیتال می توان به به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت گزارش گیری فروش روزانه

قابلیت گزارش گیری فروش هفتگی

قابلیت گزارش گیری فروش ماهانه

قابلیت متصل شدن به دستگاه بارکد زن.

در واقع این قابلیت‌ ها تنها بخشی از توانایی‌ های ترازوی محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی می باشد، زیرا این ترازو قابلیت شمارش قطعات را نیز دارا می باشد. این قطعات باید دارای وزنی حداکثر ۲ گرم باشند.

فروشگاه اسکیل - نمایشگر و تجهیزات ترازوی دیجیتال محک ۵۰ کیلویی بارکد زن مدل BR15000AP

نمایشگر این ترازو قابلیت این را دارد که قیمت، کل قیمت و وزن را به کاربر ارائه کند. همچنین می توان از آن برای سایت، آدرس، نام فروشگاه، شماره و غیره بر روی فاکتور فروش ترازو  استفاده کرد. این امتیاز در کمتر ترازویی وجود دارد.

در حوزه تجهیزات استفاده شده و به کار گرفته شده در ترازوی دیجیتال می‌توان به سینی لبه دار و سینی تخت در این ترازو اشاره کرد، سینی لبه دار این ترازو از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است بنابراین کاربر قادر است برای کالا های مرطوب و خیس نیز از آن به راحتی استفاده کنند. سینی تخت این ترازو از جنس پلاستیک است، بدیهی است که از جنس پلاستیک نیز می توان برای مصارف خاصی بهره گرفت.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()