فروشگاه تجهیزات - باسکول ۱۵۰ کیلویی کمری:

در واقع این ابزار از مدل ۳۰۰ کیلویی این کمپانی کم ظرفیت تر و کوچک تر می باشد، بنابراین به راحتی می توان در مشاغل مختلفی که جابجایی در آن ها بسیار زیاد است از این دستگاه استفاده کرد. در خصوص گروه بندی می‌توان این دستگاه را در گروه باسکول های فروشگاهی قرار داد. توجه داشته باشید که امکانات و قابلیت هایی که در این دستگاه توسط کمپانی تعبیه شده است بر این مطلب صحه می گذارد.

فروشگاه تجهیزات - ویژگی بسیار خوب باسکول ۱۵۰ کیلویی کمری:

یکی از ویژگی های بسیار خوب دستگاه مذکور قابلیت تاشوندگی علمک آن می باشد، این ویژگی کاربر را قادر می سازد تا به سرعت آنرا جمع کرده و جابجا کند. همچنین این دستگاه با استفاده از این قابلیت فضای کمتری را اشغال خواهد کرد، لازم به ذکر است که درجه تاشوندگی علمک آن ۹۰ درجه می باشد. این درجه از تاشوندگی این قابلیت را به  باسکول می دهد که علمک استاندارد و عمود خود را به حالت موازی و افقی با سینی توزین درآورد.

فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و حساسیت باسکول ۱۵۰ کیلویی کمری:

همانطور که از نام این دستگاه می توان حدس زد ظرفیتی بالغ بر ۱۵۰ کیلوگرم را دارا می باشد، در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان وزنی از این میزان بیشتر بر روی دستگاه قرار ندهید زیرا به سادگی به دستگاه آسیب خواهد رسید. میزان دقت این دستگاه افزایش پیدا کرده و ۲۰ گرم رسیده است، این میزان دقت بسیار ایده آل خواهد بود.

فروشگاه تجهیزات - نمایشگر و بدنه باسکول ۱۵۰ کیلویی کمری:

مطمئناً در دستگاه های دیجیتالی آنچیزی که بیشتر از همه جلب توجه می‌ کند نمایشگر دستگاه می باشد، نسل های قدیمی دستگاه های دیجیتالی دارای نمایشگر های بی کیفیتی بودند اما امروزه این دستگاه ها نمایشگر های باکیفیتی دارند. این باسکول دارای یک نمایشگر ال ای دی می باشد که وضوح و کیفیت بسیار بالایی دارد و قادر است قیمت کل، قیمت واحد و وزن را به کاربر نمایش دهد.

در رابطه با بدنه ای که شرکت سازنده برای این دستگاه در نظر گرفته است می توان به آهنی بودن آن اشاره کرد، این جنس از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. سینی توزین دستگاه از گالوانیزه ساخته شده است بنابراین به سادگی می توان کالا های مختلف و حتی مرطوب را با آن وزن کرد. در واقع این دو آلیاژ که در این دستگاه به کار رفته اند باعث دوام و استحکام هر چه بیشتر آن خواهند شد.

فروشگاه تجهیزات - منبع برق و قابلیت های باسکول ۱۵۰ کیلویی کمری:

این دستگاه دارای صفر کن اتوماتیک می باشد، همچنین قابلیت پارسنگ در آن تعبیه شده است. باسکول ۱۵۰ کیلویی کمری در واقع طوری طراحی شده است که بیشتر به باسکول های فروشگاهی نزدیک است، بنابراین قابلیت های آن بسیار گسترده است. توجه داشته باشید که تمامی باسکول ها از منبع برق شهری تغذیه می کنند اما دستگاه مذکور دارای یک باتری پشتیبان می باشد، این امتیاز می تواند حوزه کاربری باسکول را گسترده تر کند و برای کاربر این موضوع بسیار کارآمد و سودمند خواهد بود.

فروشگاه تجهیزات - مطلب آخر در خصوص باسکول ۱۵۰ کیلویی کمری:

در واقع سایز کوچک این دستگاه، دقت مناسب آن، وزن کم و ظرفیت بالای وزنی باعث شده است که این دستگاه در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید و حتی کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که این دستگاه به دلیل کیفیت بالای آن از طرف کمپانی با ۱۲ ماه گارانتی به خریداران عرضه می‌شود، در واقع با توجه به این موضوع می توان کیفیت بالای دستگاه را تایید کرد و از دوام آن مطمئن شد. خرید باسکول بی نظیر را از سایت انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()