قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - اجزای کفش ایمنی:

کفش های ایمنی و کار عموماً از چرم گاو، بوفالو، نبوک، اشپالت، جیر، نخ و پارچه ساخته می شوند. در واقع اینها متریال های اصلی ساخت کفش می باشد و البته  قیمت کفش کار نیز با این پارامتر ها تعیین می شود. در نظر داشته باشید که کفش ها از جنس های دیگری نیز ساخته می‌ شوند اما این متریال ها که عنوان شد اصلی ترین متریال ها در ساخت کفش هستند. در بخش رویه این کفش در واقع تمامی تدابیر ایمنی تعبیه شده است. در خصوص بحث جنس زیره مدل های گوناگون کفش ایمنی و کار با در نظر گرفتن نوع ترکیبات کفش، کاربرد و مصارف آنها تعیین می‌ شود و عموماً از ترموپلی اورتان و پلی اورتان برای ساختن آنها بهره گیری می کنند.

این متریال ها به راحتی در برابر عوامل گوناگونی مانند جریان برق، لغزش خورندگی و غیره مقاومت بی نظیری دارند.قیمت کفش کار پرسنلی به دلیل نوسانات شدید قیمتی در کشور مشخص نیست اما شما عزیزان میتوانید برای دریافت قیمت و تهیه کفش کار پرسنلی به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمایید. خرید دستکش کار را با قیمت مناسب از رادین ایمن انجام دهید. 

قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - درباره فروشگاه رادین ایمن:

فروشگاه رادین ایمن از مراکز بسیار بزرگ تجهیزات ایمنی می باشد. زمینه فعالیت این فروشگاه برند های معتبر خارجی و همچنین برند های معتبر داخلی می باشد. تمامی تلاش مسئولین این فروشگاه بر این اصل استوار است که بهترین و مناسب ترین قیمت ها را به خریداران ارائه کنند. در کنار این موضوع اخلاقی رسالت واقعی فروشگاه رادین ایمن اصالت برای کالا ها و تضمین کیفیت آنها می باشد که مطمئناً با در نظر گرفتن این مسائل می توان در خصوص قیمت کفش کار و کیفیت کفش کار با آسودگی خاطر از این فروشگاه خرید کرد. شما نیز چنانچه قصد خرید کفش را دارید می‌ توانیم این تضمین را به شما بدهیم که قیمت کفش کار در این فروشگاه با تمامی مراکز دیگر متفاوت می باشد.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()