فروش کفش کار در فروشگاه رادین ایمن:

فروش کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - دیباچه:

بی تردید یکی از مهمترین عواملی که می‌ تواند پاها را سالم نگه دارد کفش مناسب می باشد. امروزه به دلیل پیشرفت علم، تکنولوژی و همچنین تلفیق این دو با هم شرکت های مختلف توانسته اند گام‌ های بزرگی را در این زمینه بردارند و  کفش کار های بسیار استاندارد را برای راحتی پا و سلامت آنها تولید کنند. در نظر داشته باشید که این کفش ها برای شاخه های گوناگون تولید می شوند، برخی از آنها ورزشی، برخی مجلسی و برخی دیگر کفش کار می باشند. 

فروش کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - فروش کفش کار:

مطمئناً افرادی که در صنایع گوناگون مشغول کار می باشند بیشترین متقاضیان خرید کفش کار هستند. البته مشاغل دیگر نیست خواهان خرید کفش عایق برق و جوشکاری می باشد اما این موضوع برای آنها آنچنان دارای حساسیت نیست. فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن بسیار ساده انجام می شود زیرا از طرفی قیمت های این فروشگاه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و از طرف دیگر تمامی اجناس آن اورجینال می باشند. بنابراین با خیالی آسوده می توان در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام داد، البته نباید فراموش کرد که تنوع اجناس در این فروشگاه بسیار گسترده می باشد و این موضوع ممکن است کمی در بحث خرید وقفه ایجاد کند زیرا تنوع فراوان انتخاب سخت را به دنبال خواهد داشت. اما بی تردید تنوع فراوان یک امتیاز برای فروشگاه محسوب می شود زیرا می تواند تمام سلایق را پوشش داد.

فروش کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - کفش کار پنجه فولادی:

مطمئناً این کفش جزو کفش های بسیار مطمئن برای مصارف صنعتی می باشد. در بخش جلوی این کفش یا همان پنجه کفش یک قسمت فولادی وجود دارد که این قسمت به راحتی می تواند پا را در برابر ضربات سنگین محافظت نماید. این کفش دارای یک بدنه چرمی بسیار مقاوم و همچنین ساختاری کاملاً محکم می باشد و به راحتی قادر خواهد بود پا را در برابر اجسام گوناگون محافظت نماید و از آسیب دیدن پا جلوگیری به عمل آورد. فروش کفش کار ایمنی پنجه فولادی در فروشگاه رادین ایمن با قیمت های مناسبی همراه است.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()