مزیت خرید ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا:

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - دیباچه:

پروژکتور های جیبی در واقع در زمره گجت هایی می باشند که از آنها جهت ارائه تصویر با قابلیت حمل استفاده می کنند. همانطور که می دانید سایز این ویدیو پروژکتور ها به اندازه یک تلفن همراه هوشمند است، البته در برخی اوقات از آنها نیز کوچکتر میباشند. گاهی اوقات  ویدئو پروژکتور جیبی را در گوشی تلفن و یا دوربین‌های دیجیتالی تعبیه می‌کنند. همانطور که از نام این دستگاه می توان حدس زد سایز کوچکی دارد اما در اندازه تصویر ارائه شده توسط آنها می توان عدد ۱۰۰ اینچ را عنوان نمود. شما میتوانید انواع ویدئو پروژکتور جیبی را در فروشگاه نیزا کالا با قیمت های باور نکردنی و فوق العاده پایین تهیه نمایید، عموم تجهیزات این فروشگاه اورجینال و اصلی میباشند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - امتیازات ویدئو پروژکتور لیزری:

مطمئناً این ویدئو پروژکتور جیبی مزایای خوبی دارد، البته بدون عیب و نقص نیز نمیباشد. در این قسمت از مقاله سعی میکنیم امتیازات کامل ویدئو پروژکتور جیبی را عنوان کنیم. این امتیازات عبارت است از:

- اندازه های بسیار کوچک،

- ویدئو پروژکتور هایی که با تکنولوژی lbs کار می کنند نیاز به تنظیم فوکوس تصویر نیست زیرا به صورت دیفالت عموماً در حالت فوکوس می باشند،

- در این ویدئو پروژکتور ها میزان مصرف انرژی بسیار پایین می باشد البته این میزان پایین همراه با با تیره تر شدن تصاویر کمتر نیز خواهد شد "به طوری که یک پیکسل سیاه به هیچ عنوان برق مصرف نخواهد کرد". فروش ویدئو پروژکتور PS4 از سایت نیزار کالا انجام می گیرد. 

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - معایب ویدئو پروژکتور لیزری:

همانطور که اشاره شد ویدیو پروژکتور های lbs امتیازات و معایب فراوانی دارند. در این قسمت قصد داریم معایب ویدئو پروژکتور جیبی را عنوان کنیم. این معایب به شرح زیر میباشند:

- لوازم یدکی مانند قطعات و لامپ این دستگاه دارای قیمت های بسیار زیادی می باشد و عموماً تامین قطعات آنها کار بسیار دشواری است.

- چنانچه بخواهیم این پروژکتور ها را با پروژکتور های بزرگتر مقایسه کنیم قطعاً در خواهیم یافت که روشنایی پروژکتور های لیزری کمتر است.

- تصاویر استاتیک و تصاویر معمولی دائماً با نقطه های سیاه همراه می باشند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()