فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - ویدئو پروژکتور جیبی:

ویدئو پروژکتور جیبی در زمره تکنولوژی های نوین به شمار می آید، البته هنوز هم به صورت مداوم این دستگاه در حال طی کردن مسیر ارتقا می باشد. از خصوصیت های بارز این  ویدئو پروژکتور جیبی می توان به قابل حمل بودن آنها اشاره کرد و عموماً کاربر قادر خواهد بود از سه پایه های عکاسی برای ثابت نگه داشتن آنها استفاده کند. میزان روشنایی این دستگاه عموما ۲۰ تا ۱۰۰۰ لومنز می باشد. همانطور که مستحضر هستید واحد شدت روشنایی را لومنز یا بریتنس تصویر گویند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - ویدئو پروژکتور های خانگی:

این دستگاه ها به صورت معمول از لومنز ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ واحد برخوردار می باشند، همچنین از زوم اپتیکال قوی برخوردار هستند. از آنها اختصاصاً در اتاق نشیمن و اتاق نمایش فیلم استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که این فضا ها به راحتی قابلیت کنترل نور محیط به وسیله کاربر را دارا می باشند، در واقع میزان نور را در این محیط ها می توان به حداقل رساند و از تصویری با کیفیت برخوردار بود. ویدئو پروژکتور جیبی خانگی از مزیت کنتراست بسیار بالا برخوردار می باشد، همانطور که می دانید کنتراست بالا برابر با تصویر با کیفیت می باشد.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - ویدئو پروژکتور های چند رسانه ای:

این ویدیو پروژکتور ها همانطور که از نامشان می‌توان حدس زد چند رسانه‌ ای می باشند و به لحاظ ابعادی در گروه بزرگترین ویدئو‌ پروژکتور ها قرار می گیرند. این دستگاه‌ ها در واقع همه کاره می باشند و از آنها در تمامی موارد استفاده می‌ شود. موارد استفاده از  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار چند رسانه‌ ای ارائه پاورپوینت های سخنرانی، ارائه فیلم های ویدیویی، نمایش اسلاید در مجالس عروسی و غیره را می توان ذکر نمود. این ویدئو پروژکتور ها را معمولاً می توان حمل و نقل کرد البته بر خلاف ویدئو پروژکتور جیبی کمی حمل و نقل آنها با دشواری همراه خواهد بود. 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 653
نمایش همه
علاقه مندی ها ()