خرید باسکول محک از فروشگاه اسکیل:

مطمئناً از باسکول برای وزن کردن اجسام سنگینی که نمی‌توان آنها را با ترازو وزن کشی کرد استفاده می کنند.

امروزه باسکول ها با کمک فناوری و تکنولوژی توانستند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و توانایی آنها صرفاً در محاسبه وزن محدود نمی شود، امروزه باسکول محک ها دارای صفحه نمایش های دیجیتالی و راه های ارتباطی گوناگونی مانند بلوتوث، اتصال به کامپیوتر و اینترنت نیز می باشند.

باسکول های محک دارای انواع مختلفی هستند که می توان آن ها را نسبت به کارایی شان تقسیم بندی کرد. در این تقسیم بندی میتوان آنها را به دو دسته تقسیم کرد:

باسکول محک در مصارف فروشگاهی

باسکول محک در مصارف صنعتی.

البته باسکول های جاده ای، باسکول های کفی و باسکول های سقفی نیز از جمله باسکول های موجود هستند.

قیمت باسکول محک:

در خصوص قیمت باسکول های محک باید گفت که از آنجایی که تنوع و گوناگونی در این باسکول ها بسیار زیاد هستند نمی توان قیمت مشخصی در خصوص آنها داد، اما شما می توانید با مراجعه به مرکز خرید اسکیل از تمامی قیمتها آگاه شوید و یا در سایت‌های مخصوص فروشگاه اسکیل تمامی برندها و قیمت ها را ببینید.

لازم به ذکر است باسکول ها به لحاظ ساختاری آنچنان با ترازوها تفاوت ندارند. در ساختار باسکول ها حسگر های توزین لودسل برای محاسبه وزن تعبیه شده است. باسکول محک از بهترین لودسل ‌ها برای ساخت باسکول استفاده میکند تا باسکول بتواند وزن دقیق تری را به کاربر دهد.

توجه داشته باشید که باسکول محک از دیرباز در صنعت ترازو وجود داشته است و در این مدت توانسته است بسیار پیشرفت کند و یکی از بهترین ترازوها و باسکول ها را به دست متقاضیان برساند. استفاده از بهترین قطعات و باکیفیت ترین مواد به کار رفته در ساخت این ترازوها باعث شده است که این کمپانی باسکول ها و ترازو های خود را ضمانت کند و ضمانت به معنی تایید کیفیت است.

شما می‌توانید در فروشگاه اسکیل انواع مختلف باسکول های محک را ببینید، همچنین می توانید با مراجعه به سایت های فروشگاه اسکیل غیر حضوری هم خرید.

باسکول های ویژه و خاص فروشگاه اسکیل:

در خصوص معرفی باسکول باید گفت که مدلی از ترازو می باشد که بسیار بزرگ است. این مدل از باسکول را در یک فوندانسیون بتنی تعبیه می کند و این مدل به طور ثابت در آنجا می ماند. از این ترازو بیشتر برای تناژ بالا استفاده می شود، مثلاً برای کامیون های با بار و کامیون های بدون بار از این مدل ها استفاده می شود. فرایند عملکردی این مدل ها بدین شکل می باشد که کامیون ها بر روی این باسکول ها قرار می گیرند سپس این باسکول ها می توانند وزن بار آن ها را تعیین کنند. البته یک نوع دیگر از این ترازوها وجود دارند که در میدانهای عمده تره بار و میوه از آنها استفاده می شود، آن ترازوها را هم باسکول می نامند. حتی در برخی از باشگاه های ورزشی افرادی که پرورش اندام کار می کنند هنوز هم از این وسیله استفاده می کنند.

ویژگی های باسکول های تناژ بالا:

ویژگی های باسکول های تناژ بالا را می شود به نسبت درخواست مشتری و دیگر فاکتورها و همینطور مورد مصرف آن به شکل پیش ساخته و یا غیر پیش ساخته تولید کرد. البته محل نصب این وسیله نیز یکی از پارامترهای ساخت آن است.

تمامی این فرایند ها زیر نظر مهندسین مجرب در کارخانه ها انجام می شود، همچنین مراحل آزمایش نمونه پیش ساخته و مقاوم سازی شده در مقابل عوامل مختلف سنجش می شود. تمامی این آزمایشات به دلیل اثبات توانایی آن در برابر فشار، ضربه و غیره می باشد.

درخصوص مدل غیر پیش ساخته آن می توان گفت که تمامی این فرایندها در محل نصب انجام می‌شود. یک نکته حائز اهمیت در مراحل نصب این وسیله، استاندارد جهانی است که بسیار مهم و الزامی می باشد.

فروشگاه اسکیل می تواند فروش این مدل از باسکولها مانند فروش باسکول صنعتی را نسبت به درخواست متقاضیان به آنها ارائه کند، شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش اسکیل و مشورت با مشاوران آنها در خصوص باسکول مورد نظرتان اطلاعات کاملی به دست آورید.

تماس دفتر مرکزی : 0216123
مرکز پیامک : 0216123
نشانی : ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()