شما باید به خوبی بدانید که صندوق فروشگاهی هم مانند بسیاری از تجهیزات دیگری که در فروشگاه های خود مورد استفاده قرار می دهید دارای مدل های متنوعی می باشد. زمان خریداری این کالا باید به خوبی مدل هایی که دارند را بررسی کنید و آنها را با نیازهای فروشگاه خود مطابقت دهید. فروشگاه تجهیزات انواع صندوق فروشگاهی را با بهترین قیمت و کیفیت عالی به مشتریان خود ارائه می دهد.

معرفی انواع صندوق فروشگاهی :

برخی از انواع صندوق فروشگاهی که شما بهتر است به خوبی با آنها زمان خریداری آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. صندوق های ECR :

این نوع از صندوق فروشگاهی را که فروشگاه تجهیزات در طرح های متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد قابلیت تغییر و یا ارتقاء ندارند. قابل تنظیم بودن آنها یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی است که دارند. شما می توانید این نوع از صندوق ها را به بارکد خوان فروشگاه وصل کنید که همین امر به علیات فروش شما سرعت بسیار زیادی را می بخشد. آن دسته از فروشگاه هایی که به سیستم های پیشرفته نیاز ندارند می توانند این مدل از صندوق های فروشگاهی را خریداری کنند.

  1. صندوق های POS :

از نظر طول عمر باید بدانید که این نوع از صندوق فروشگاهی بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. کاربرد آن بسیار عالی می باشد و شما می توانید نرم افزار آن را ارتقاء دهید. این صندوق به صورت کامپیوتری طراحی شده که شما می توانید آن را به صورت فروشگاهی تنظیم کنید. در این سیستم باید بدانید که کیس اهمیت بسیار زیادی دارد.

  1. صندوق های POS TOUCH :

این نمونه از صندوق فروشگاهی به صورت لمسی می باشد که شما می توانید به صورت لمسی به خوبی آن را کنترل کنید. کیبورد و یا صفحه کلید لمسی یکی از اصلی ترین و مهمترین قسمت های آن می باشد.

شما زمان فروش صندوق فروشگاهی پوزبانک باید به خوبی در مورد مزیت های آن اطلاعات لازم را داشته باشید. در واقع باید بدانید که صندوق های فروشگاهی مدل ها و طرح های متنوعی دارند که هر یک از آنها با دیگری متفاوت است. زمان خریداری هر یک از صندوق های فروشگاهی باید به خوبی مزیت هایی که دارند را بشناسید و آن را خریداری کنید. فروشگاه تجهیزات انواع صندوق فروشگاهی را با بهترین کیفیت و قیمت به صرفه به شما ارائه می دهد و شما می توانید آنها را خریداری کرده و در فروشگاه خود مورد استفاده قرار دهید.

مزیت های صندوق فروشگاهی :

برخی از اصلی ترین و مهمترین مزیت هایی که صندوق فروشگاهی دارد و شما به صورت کلی باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. در ابتدا باید به خوبی بدانید که استفاده از آنها سرعت کار کردن شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. در واقع از آنجایی که امروزه را به عنوان عصر دیجیتال می شناسند وجود چنین صندوقی برای هر فروشگاهی واجب است. کار کردن با آن بسیار آسان می باشد و سریعا رابط می تواند با آن کار کند.
  2. پرداخت سریع و آسان با استفاده از صندوق فروشگاهی دیگر مزیت آن می باشد. فروشگاه تجهیزات بهترین برندهای تولیدی صندوق های فروشگاهی را به مشتریان خود ارائه می دهد که همین مسئله موجب می شود مشتریان تا سال های سال از آنها در کمال اطمینان استفاده کنند.
  3. شما با استفاده از صندوق فروشگاهی می توانید گزارش های حسابداری یک روز فروشگاه را به خوبی دریافت کنید. این گزارش به شما کمک می کند که در کمترین زمان حساب و کتاب فروشگاه را انجام دهید.
  4. موجودی را با استفاده از صندوق های فروشگاهی به خوبی می توانید کنترل نمایید. امکان پردازش سریع کالا با استفاده از این صندوق برای مشتریان فراهم می شود.

 

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()