شما زمان خرید دستگاه دوخت بهتر است به خوبی در مورد کاربردها و مزیت های آن آشنایی داشته باشید. در این صورت با خیالی آسوده می توانید یکی از انواع دستگاه های دوخت را خریداری کنید و برای دوخت نایلون آن را مورد استفاده قرار دهید. از این دستگاه برای برش دادن بسیاری از بسته بندی های محصولات استفاده می کنند و در صنایع متنوعی می توانید آن را مشاهده کنید. فروشگاه تجهیزات انواع دستگاه دوخت را با بهترین کیفیت و برند به شما ارائه می دهد. هزینه ای که فروشگاه از شما دریافت می کند بسیار به صرفه می باشد و شما می توانید با بودجه خود مدل های متنوعی از این دستگاه را از فروشگاه خریداری کنید.

مزیت های دستگاه دوخت :

 برخی از مهمترین مزیت هایی که دستگاه دوخت دارد و شما می توانید با خرید دستگاه از فروشگاه تجهیزات این مزیت ها را داشته باشید عبارت است از :

  1. دستگاه می تواند با استفاده از حرارت لبه های پلاستیک نایلون را در کمترین زمان به یکدیگر بچسبانید. در این شرایط باید بدانید که هیچ مشکلی برای بسته بندی به وجود نمی آید و طول عمر آن هم بیشتر می شود.
  2. مدل های متنوعی از دستگاه دوخت در بازار وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند. این تنوع موجب می شود که شما با خیالی آسوده هر یک از دستگاه ها را که بیشتر نیاز دارید را خریداری کنید.
  3. برخی از مدل های دستگاه دستی و برخی از دیگر نمونه ها هم به صورت اتوماتیک می باشند. شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر با محیط کاری تان مطابقت دارد را خریداری کنید.
  4. کار کردن با دستگاه دوخت و مدل های متنوع آن بسیار آسان می باشد و شما می توانید در کمترین زمان بدون هیچ مشکلی با آنها کار کنید.

یکی از دستگاه هایی که برای بسته بندی کردن و برش دادن نایلون ها مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه دوخت می باشد. این دستگاه را بسته به نوع کاری که شما دارید و حجم سفارش هایتان در مدل ها و طرح های متنوعی تولید کرده اند. بنابراین در بین انواع دستگاه می توانید یکی از آنها را که به کارتان بیشتر می خورد خریداری کنید. در واقع شما باید بدانید دستگاه های دوخت برای هر یک از نایلون ها با عرض و ارتفاعی که دارند متفاوت است. شما می توانید انواع دستگاه دوخت را از فروشگاه تجهیزات با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.  

معرفی انواع دستگاه دوخت :

برخی از انواع دستگاه دوخت که فروشگاه تجهیزات به شما برای خرید ارائه می دهد عبارت می باشد از :

  1. یکی از آنها به صورت دستی می باشد که بدنه آن آلومینیومی است و تایمرهای حرارتی دارد. این دستگاه را شما می توانید در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ خریداری کنید. کار کردن با آنها بسیار آسان می باشد و طراحی آنها هم ساده است. برای خرید دستگاه شیرینگ به سایت مراجعه کنید.
  2. یکی از دیگر دستگاه های دوخت مدل ریلی می باشد که آن را برای دوخت انواع نایلون ها با جنس های متنوع مورد استفاده قرار می دهند. مدل های آن افقی و عمودی است که شما می توانید برای دوخت نایلون از آن استفاده کنید. شما می توانید مدل های رنگی و استیل آن را خریداری کنید. دوخت ریلی دارای گیربکس های عمودی می باشد که همین مسئله ویژگی مهم آن را نشان می دهد.
  3. یکی از دیگر نمونه های دستگاه دوخت پدالی است که دوخت را بسیار با کیفیت و عالی انجام می دهد. پدال قرار داده شده درون این دستگاه به صورت المتنی و برنجی می باشد که تکنولوژی خاصی برای تولید و طراحی آن به کار برده اند.

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 653
نمایش همه
علاقه مندی ها ()