یکی از انواع ترازو هایی که دقت در اندازه گیری شان بسیار بالا می باشد ترازوی قطعه شمار است. این ترازو علاوه بر اینکه وزن کالا را به شما نشان می دهد تعداد دقیق کالا را هم با استفاده از آن می توانید به خوبی روی صفحه نمایشگری که دارد مشاهده کنید. بیشترین استفاده ای که از این ترازو می شود بری کارخانه های صنعتی است. این ویژگی که شمارش قطعات همراه با توزین باشد یکی از اصلی ترین ویژگی های آن به شمار می رود و شما  هم زمان خریداری باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. انواع ترازوی قطعه شمار را فروشگاه تجهیزات به شما ارائه می دهد تا با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نکاتی برای خرید ترازوی قطعه شمار :

شما برای خرید ترازوی قطعه شمار باید به خوبی در مورد ویژگی های آن اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی از اصلی ترین و مهمترین این ویژگی ها که اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

  1. در ابتدا باید دقتی که دستگاه و ترازوی قطعه شمار دارد را به خوبی مورد بررس یقرار دهید. برخی از محصولات هستند که قیمت بالایی دارند و به همین دلیل اگر ترازو دقت زیادی نداشته باشد دچار زیان می شوید.
  2. ظرفیت محصول از دیگر مواردی است که زمان خرید ترازوی قطعه شمار باید به آن توجه داشته باشید. شما بر اساس حجم کار خود باید به این ویژگی دقت کنید.
  3. طراحی و استقامت بالای محصول را بهتر است به خوبی در نظر داشته باشید. فروشگاه تجهیزات بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و ترازوها را به شما ارائه می دهد.
  4. برخی از مقیاس ها امکان دارد که نیاز به دو صفحه نمایشگر داشته باشند. شما باید این مورد از دستگاه ها را برای آن مقیاس ها خریداری کنید.

5. مدل ترازو که برقی است و یا با باتری کار می کند را باید به خوبی بررسی کنید.

یکی از انواع دستگاه ها و ترازوهایی که دقت بسیار بالایی دارد ترازوی قطعه شمار می باشد. در واقع باید بدانید مزیت اصلی این ترازو دقت بالای آن در اندازه گیری می باشد. شما زمانی که می خواهید این ترازو را خریداری کنید باید به خوبی ویژگی های آن را بشناسید و سپس یکی از بهترین نمونه های آن را برای کسب و کار خود خریداری کنید. برخی از آنها هستند که کیفیت بالاتری دارند و برای کارهای بسیار حساس مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید ترازوی قطعه شمار می توانید به فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید. این فروشگاه انواع ترازو را در طرح ها و مدل های متنوع را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد.

ویژگی های ترازوی قطعه شمار :

برخی از ویژگی هایی که ترازوی قطعه شمار دارد و باید به خوبی زمان خرید ترازو را در نظر داشته باشید عبارت است از :

  1. بسیاری از افراد بر این باور هستند که کالیبراسیون ترازوی قطعه شمار دشواری زیادی دارد. ولی شما باید بدانید که اصلا این امر دشوار نیست و بسیار آسان می باشد.
  2. این ترازو از بار اضافه ای که روی آن است نهایت محافظت را می کند تا به بار اضافی آسیبی وارد نشود.
  3. قطعاتی که روی ترازو وجود دارد به خوبی شمرده می شود و همین ویژگی آن یکی از مهمترین ویژگی های ترازوی قطعه شمار است. فروشگاه تجهیزات مدل های متنوعی از این ترازو را که دقت بالایی دارند برای خرید به شما پیشنهاد می دهد.
  4. جنس بدنه ترازو کیفیت بسیار بالایی دارد و مقاومت خوبی از خود در برابر ضربه نشان می دهد.
  5. شما با استفاده از آن می توانید توزین را به دقت انجام دهید و قیمت هم به درستی مشخص می شود.

6. شما با استفاده از ترازوی قطعه شمار می توانید برای فروشنده و مشتری رسید را چاپ کنید.

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()